Elikkäs oon noin 162cm pitkä ja melko ''pienikokonen'' tyttö ja haluaisin ton Yamaha wr125 2012 vuosimallin. Tällä hetkellä ajan Husqvarna sm125:lla ja sitä on madallettu ties kuinka paljon että justjust mene jalat maahan eikä oo mun mielestä mitenkää liian painava, hyvin pystyy käsitellä.
Mikä siinä WR:ssä on istuinkorkeus ja onkohan se ihan liian painava? Saako sitä paljon madallettua?
Onko Yamaha wr125 sopiva melko lyhyelle tytölle?
Tiiiiba
4
886
Vastaukset
- ckhgköl
Wr istumakorkeus 875mm ei taida sulla ylettää jalat maahan
- Vähän isompi tyttö
Olen 160 cm ja ostin juuri Yamaha YBR:n. Tosi hyvin ylettää jalat maahan ja juuri ja juuri riittäää voimat nostamaan pyörän jalan päälle. Yhtään painavampi ei mulla ainakaan voisi olla. Olen tosi tyytyväinen. Eikä ollut kallis.
- Pientä muokkausta
Tarkasta voisiko sitä madaltaa jousituksen osalta...
- rabb1
kannattaa pitää kuitenkin pitkät kalsarit jalassa, vaikka madaltaisikin weeran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1671919
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan461042- 38895