Jännitys + erektio ei pysy

Nostradamus3567

Hei!

Näitä samankaltaisia keskusteluja on varmasti netti pullollaan, mutta halusin tätä kautta silti kysyä apua, neuvoja, vinkkejä hieman ehkä avautuakkin netin välitykselllä.

Minulla on pienestä asti ollut tosi vahvasti alaspäin kaareutuva penis. Ensimmäisen tyttöystäväni aikana pelkäsin hirveästi yhdyntää ja minua nolotti suunnattomasti tuo alaspäin taipuva penis. Yritin kiertää yhdynnän alotusta vaikka millä keinolla, mutta hyvin pitkälti se johti siihen, että suhde alkoi lopahtaa, kun ei se jokailtainen leffankahtominen ja kaupungilla pörräily riitä ilman seksiä. Ainakaan meidän kohdalla se ei riittänyt. Muutaman kerran "jouduin" alottamaan yhdynnän ja tuo penis häiritsi ja nolotti niin paljon, että erektiosta ei meinannut tulla mitään, ja myös ennenaikainen syöksy oli monesti häiritsemässä. Jos yhdyntä saattoi edetä, tuntui että tytöstä tuntunut miltään tämän viallisen peniksen takia. Ja tästä muodostui hyvin nopeasti pirullinen noidankehä.

Nyt olen varannut urologille ajan, jonka sain 2 viikon päähän ja olen menossa juttelemaan tästä käyrästä peniksestä, ennenaikaisesta syöksystä ja siittä että voiko penikselle tehdä mitään toimenpidettä koska tällasenaan mikään ei vaan onnistu. Ja että miten voisin saada erektion pysymään "kunnolla". Olen siis vähän aloittamassa uutta parisuhdetta nyt ja minua v*tuttaa, kun en ole ottanut hoitaakseni tätä asiaa aikasemmin. Mietein nyt samalla, että kertoisinko tästä kyseiselle naiselle nyt heti, jotta ei tarvitsisi valehdella ja kierrellä, vaan voisi olla heti omaitsensä tällaisena kuin olen ja kohdata tuo urologilla käynti ehkä kahdestaan.

Olen myös lukenut netistä, että käyriä peniksiä voidaan oikeaista toimenpiteillä, jos penis on niin käyrä, että haittaa yhdyntää tämä kirre. Siittä olen myös valmis maksamaan. Ei pitäisi ajatella hirveästi etukäteen, mutta olen lukenut, että jotkut tuollaisen toimenpiteen tehtyään ovat käyttänee muutaman kerran "varmuudenvuoksi" jotain erektiolääkettä, piikkiä ym. että yhdyntä onnistuu varmasti ja saa itseluottamuksen takaisin.

Herääkö teille mitään ajatuksia ym. tästä, miten toimisitte ja miltä kirjoittamani teksti kuulostaa?

0

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        90
        1811
      2. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        409
        1456
      3. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        90
        1250
      4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

        Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
        Tv-sarjat
        13
        1039
      5. Ääripersu puukotti taas.

        Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
        Oulu
        179
        943
      6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

        Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
        Suomalaiset julkkikset
        10
        936
      7. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        65
        931
      8. Miten ihmeessä

        on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
        Ikävä
        48
        903
      9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        239
        874
      10. Pelkäätkö että olisin

        Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
        Ikävä
        74
        817
      Aihe