ZTE blade 3 Käyttökokemukset

takkutikru

Hei elikkäs olen harkitsemassa ostaa ZTE blade 3 moni on haukkunu surkeaksi luuriksi mutta tutullani ainakin blade 1 toimi moitteettomasti. Eli toivoisin asiallisia käyttökokemuksia en ole halukas ostamaan ensimmäiseksi älypuhelimeksi mitään 600€ samsung galaxya joten turha sanoa että joo en khyll hankkis kyllä se galaxy 4 häätyy olla. Plussia ja miinuksia ja mitä vikoja ilmenny sun muuta ja että kannattaako edes hankkia vai jättää täysin väliin ja tyytyä moitteettomasti toimivaan Nokia C6-00 puhelimeen :) KIITOS jo etukäteen jotka vaivautuvat auttamaan minua päätöksenteossa.

28

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tuo viimeinen ketju taitaa koskea ZTE edellistä mallia.

• paskalaatua

Parilla kaverilla on tuo Blade 3 ja huollossahan ne ZTE:t on sitte olleet

• täynnä papanoita

Tänään vapunen on taas suoltanut Teknologia sivut
      täyteen jäniksenpapanoita.

• takkutikru

hakisin jotain tuoreempia kokemuksia ja mielipiteitä en linkkejä keskusteluihin jotka olen jo aijemmin lukenut :)

• ostankylläblade4:sen :)

itellä ollu zte blade 3 noin puoli vuotta ja tykkään. muissa malleissa on ainakin mulla(nokia, samsung) ollu jo täsä vaiheessa vaik mitä "tauteja" mut tää on toiminu ku junan vessa. miinukset kamerasta, hiukanki hämärää ainakin sisätiloissa ni kuvat alkaa oleen kehnoja.

• Sitten kannattaa odottaa 5230,.(500) vastausta. Hänellä on tuo ZTE Blade 3 malli.

• 5230,. (500)

Jes mulla toi valkoinen Blade 3 ollu nyt parisen viikkoa:

Plussia: - Halpa hinta(maksoin 119e),4" aika tarkka ja kirkas näyttö tähän hintaan - Android 4.0.4 jolla näkyy mm.katsomon videot ja suorat ja yle areena sovelluksella myös suorat kuvanlaadulla josta jo nauttii(itselle tärkeimmät kriteerit).- Androidin sovellusvalikoima on mahtava,jos sulla ei ole ollut ennestään Android puhelinta niin tällä pääsee halvalla tutustumaan käyttikseen ja sov valikoimaan.- Tallennustila mukavat (ja ainakin itselle riittävä) 2,5g sovelluksille joista monet voi siirtää valmiiksi laitteessa olevalle 2g muistikortille..- Ei pahempaa lagimista missään(netti,valikot)..-Mukava kirjoitella,tääs on uutena TouchPal näppikset muuta kun älysin vaihtaa ne Android Suomi näppikseen niin kirjoittaminen on suorastaan kivaa ja helppoa

Miinukset: - Suurin miinus on huono kamera,päivällä ulkona otetut kuvat on tyydyttäviä mutta videot on päivällä hyvässäkin valossa otettuna huonoja. - Toinen pikku miinus tulee peleistä joista useimmat tökkii mutta tämä ei haittaa ainakaan minua joka kovin ei paljon peleistä välitä.

• 5230,. (500)
        5230,. (500) kirjoitti:

Jes mulla toi valkoinen Blade 3 ollu nyt parisen viikkoa:

Plussia: - Halpa hinta(maksoin 119e),4" aika tarkka ja kirkas näyttö tähän hintaan - Android 4.0.4 jolla näkyy mm.katsomon videot ja suorat ja yle areena sovelluksella myös suorat kuvanlaadulla josta jo nauttii(itselle tärkeimmät kriteerit).- Androidin sovellusvalikoima on mahtava,jos sulla ei ole ollut ennestään Android puhelinta niin tällä pääsee halvalla tutustumaan käyttikseen ja sov valikoimaan.- Tallennustila mukavat (ja ainakin itselle riittävä) 2,5g sovelluksille joista monet voi siirtää valmiiksi laitteessa olevalle 2g muistikortille..- Ei pahempaa lagimista missään(netti,valikot)..-Mukava kirjoitella,tääs on uutena TouchPal näppikset muuta kun älysin vaihtaa ne Android Suomi näppikseen niin kirjoittaminen on suorastaan kivaa ja helppoa

Miinukset: - Suurin miinus on huono kamera,päivällä ulkona otetut kuvat on tyydyttäviä mutta videot on päivällä hyvässäkin valossa otettuna huonoja. - Toinen pikku miinus tulee peleistä joista useimmat tökkii mutta tämä ei haittaa ainakaan minua joka kovin ei paljon peleistä välitä.

Ja jos kysyttävää jostain erityisestä voin testata ja vastailla

• huawei on laatumerkki
        5230,. (500) kirjoitti:

Ja jos kysyttävää jostain erityisestä voin testata ja vastailla

oletko harkinnut huawei y300 ja g300 malleja. olis nääs suht samalla hinnalla ja huawei olis kuitenki laatu merkki ainaski ku noi on niit uusii malleja.

• saa vastata
        huawei on laatumerkki kirjoitti:

oletko harkinnut huawei y300 ja g300 malleja. olis nääs suht samalla hinnalla ja huawei olis kuitenki laatu merkki ainaski ku noi on niit uusii malleja.

5230,. (500) 28.5.2013 22:410 SULJE
        "Ja jos kysyttävää jostain erityisestä voin testata ja vastailla"

Onko tuo vapunen sinun veli?

• 5230,. (500)
        saa vastata kirjoitti:

5230,. (500) 28.5.2013 22:410 SULJE
        "Ja jos kysyttävää jostain erityisestä voin testata ja vastailla"

Onko tuo vapunen sinun veli?

No ei nyt sentään sillä Joensuusta on meille n.600 km enkä ole koskaan käynytkään Joensuussa ja melkein sopisin jo vapusen isäksi...oon myös aika urpo näissä puhelin asioissa jos vertaa vapusen tietämykseen alasta,siis seurailen vaan enimmäkseen IT sivustoja..vastaan/kommentoin jos osaan, yleensä en osaa jolloin olen suosiolla vaiti

• Ensiviikko tulee olemaan tavallista "hiljaisempi" minun osalta kun olen silloin Lontoossa. Datayhteyden takia en ole päivällä kovinkaan usein täällä. ( Riippuu toki onko wlan verkkoa saatavilla).

Mutta sen näkee sitten siellä.

• 5230,. (500)

Ok,eiks teijän pitäny lähtee jo helmikuussa tai joskus,muistelin niitä aikoja kun hommailit nexusta sinne reissuun..saas nähä löydätkö jonkun 3g data prepaidin tms. millä pääsis verkkoon kun ei ole wlania käytössä,sillonhan tänne pystyy kirjotteleen ihan normisti

• hyvää matkaa

vapunen 29.5.2013 19:33

"Ensiviikko tulee olemaan tavallista "hiljaisempi" minun osalta kun olen silloin Lontoossa. Datayhteyden takia en ole päivällä kovinkaan usein täällä. ( Riippuu toki onko wlan verkkoa saatavilla)."

"Mutta sen näkee sitten siellä"

Ei hittolainen, nyt jo hätä miten pääsee nettiin!
        Voit ihan hyvin pitää koko kesän taukoa ja palstan
        taso vaan paranee kun yksi narsisti lähtee huitsin v.......

Ja nyt voit lentää kauemmas kun sinulla on siivet, ei tarvii
        loikkimalla mennä

• Ei pitänyt silloin vaan nyt kesän alussa. Pitää katsoa että löytyykö prepaid liittymää.

• iruv

mites on, toimiiko whatsapp virheettömästi?

• 5230,. (500)

Whatsapp on toiminu niinku pitääkin,media: kuvat,videot äänitteet ym siirrot ja viestittely on nopeaa...

• dad96

voiko joku kertoo mulle miks mun ZTE Blade 3 sammuilee ja valehtelee akun määrästä? ja pitäiskö mun olla huolissani?

• Kannattaa kokeilla ottaa akku vähäksi aikaa pois kännykästä. Jos ei auta niin tehdasasetusten palautus voi auttaa.

• ZTESucks

Aivan paska puhelin en suosittele kenellekkään. Akun kesto on aivan paska. Ja selainkin on aivan paska ja se heittää sua koko ajan pois netistä. Ainoa hyvä puoli on hinta.

• Mitä teen?

Zte alkoi eilen sekoilla: sulki sovelluksia aika tiuhaan tahtiin. Olen ettinyt apua mutta kenelläkään ei näy olevan samaa ongelmaa. Miten palauttaa tehdasasetukset? Auttaisiko asiaa?

• Tehdasasetusten palautus auttaa yleensä tälläisiin ongelmiin ja se tapahtuu puhelimen asetuksista "Varmuuskopioi ja palauta" tai vastaavasta kohdasta.

• ZTE ON PASKA

Aivan paska puhelin, ei tee mitään. Ei voi soittaa, eikä lähettää tekstiviestejä kunolla. Joka ikinen ohjelma lagaa. EN SUOSITTELE MITÄÄN ZTE PASKOJA.

• Tietämätön nynny

Moro! mää mietin ostasko tota ZTE III:tä, mutta nää kommentit on vähä sekavii... onko se hyvä vai huono puheli?? NYT VITTU SUORII VASTAUKSIII!!

• tjdjdj

Huono.

• l520
        tjdjdj kirjoitti:

Huono.

Melkein vuoden kokemuksella suositukseni on "ÄLÄ OSTA".Osta vaikka Trend Plus mielummin,toi hidas ja lagittava surkea kamera blade 3 out...En tiedä varmasti sanoa onko toi uudempi ja tehokkaampi ZTE Blade Q jo sitten eri maata,mutta enemmin Q ostaa kuin III..näihin halpoihin zte puhelimiin ei saa päivityksiäkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe