Immenkalvo

Jenna Koponen

Voiko poika tietää, että olet ollut jonkun muun kanssa sukupuoliyhteydessä, jos
immenkalvo on särkynyt, tai sitä ei ole.

12

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastauss

      Kyllä jos immenkalvo on mennyt niin sitten on ollut sukupuoliyhteydessä jonkun kanssa. Mut mitä sillä on väliä jos on ollut?? Siis miksi sun täytyy neytsyttä esittää?

      • aikuinen nainen

        "Kyllä jos immenkalvo on mennyt niin sitten on ollut sukupuoliyhteydessä jonkun kanssa." Höpsistä sinun kanssasi! Otapa selvää faktoista, ennen kuin alat "laukomaan totuuksiasi" täällä.

        Lue vastaukseni alempaa! (nimimerkki aikuinen nainen)

        "Mut mitä sillä on väliä jos on ollut?? "

        Totta kai sillä on väliä!

        Suojaamattomassa seksissä voi saada taudin, jonka voi levittää toiseen.

        En myöskään pidä viisaana, että kovin nuoret aloittavat seksikokeilut. Psyyken on hyvä saada kehittyä rauhassa. Aikaa on ja siipeensä ottaa vanhempana paljon vähemmän! Sekstailuun ei ole mitään kiirettä! Ehtii siis aivan hyvin täysi-ikäisenäkin, kun on löytänyt oman turvallisen ja luotettavan rakkaan.

        "Siis miksi sun täytyy neytsyttä esittää?"

        Jos on neitsyt, ei tarvitse esittää.
        Jollei ole, turha valehdella.


      • human kind
        aikuinen nainen kirjoitti:

        "Kyllä jos immenkalvo on mennyt niin sitten on ollut sukupuoliyhteydessä jonkun kanssa." Höpsistä sinun kanssasi! Otapa selvää faktoista, ennen kuin alat "laukomaan totuuksiasi" täällä.

        Lue vastaukseni alempaa! (nimimerkki aikuinen nainen)

        "Mut mitä sillä on väliä jos on ollut?? "

        Totta kai sillä on väliä!

        Suojaamattomassa seksissä voi saada taudin, jonka voi levittää toiseen.

        En myöskään pidä viisaana, että kovin nuoret aloittavat seksikokeilut. Psyyken on hyvä saada kehittyä rauhassa. Aikaa on ja siipeensä ottaa vanhempana paljon vähemmän! Sekstailuun ei ole mitään kiirettä! Ehtii siis aivan hyvin täysi-ikäisenäkin, kun on löytänyt oman turvallisen ja luotettavan rakkaan.

        "Siis miksi sun täytyy neytsyttä esittää?"

        Jos on neitsyt, ei tarvitse esittää.
        Jollei ole, turha valehdella.

        HP 635 kannettava tietokone amd vision näytönohjaimella tjs jolla säädetään näytön litteän näytön ja sisäisen näytön ominaisuuksia, mikä on sisäinen näyttö..? Palveluissa on näytön kirkkauden automaattinen säätö joka tarkkailee huoneiston valoisuutta. Palvelut, windows ja hp bios ovat ohjelmia. Matematiikan korkea koulusta tulee it (informaation technoly) alan ammattilaisia, insinööri suunnittelee sähkömmies toteuttaa esim kameroita litteiden näyttöjen kuten Beng tai tietokoneiden näyttöjen sisälle. Hp bios (hp suomi espoo 02230) on ohjelma millä tietokoneen fyysiset osat toimivat, Canon valokuva kamerassa on kirkkautta tarkkaileva ja säätävä ohjelma pihavalojen liikken tunnistin mikä kytkee pihavalot päälle on lkamera istessään. Mikä ero on Fuji tech, Beng ja Ibm:llä toiset ovat uusia tietokone alan yrityksiä ja IBM on ollut olemassa jo 90 luvulla. Jolloin nokia omisti 3 televisio yritystä Finlux Nokia ja Salora. Bios on ohjelma mikä saa tietokoneen fyysiset osat toimimaan all right's reserved. HP on rekisteröity yhdysvaltoihin Washingtoniin patentti ja rekisteri hallitukseen. Eri ali hankinta yhtiöt ympäri maailmaa valmistavat näytöt, emolevyt muisti kammat jne. Näytöt ovat ne taulu televisioiden, tietokoneiden tai puhelimien varustettuina liikkeen tunnistimilla ja kameroilla ovat niin rikollisia kuin voi olla. Ne valmistetaan suomessa yritykset voivat olla rekisteröity esim Beng ruosin patentti ja rekisteri hallintoon Suomen valtion(tuomarit js sosiaali vira maiset tuomittiin ja määrättiin court of justice human right's eteen marraskuussa 2012) virallisilla sivustoilla löytyi Hangon vapaa satama tullihallituksella ja huvipursi vapaa satama oy. Maailman kaupan markkinoille on myyty vuosia alta markina hintojen suomalaisia näyttöjä kameroilla jotka on piilotettu näytön sisälle. Presidentti Barack Obama ja Putin Ovat muuttaneet laillista tulos vastuullista linjaansa viime vuosien aikana ei kai joku rikollinen suomalainen valtio kiristä heitä. Hymyile olet piilokame


    • aikuinen nainen

      Immenkalvo voi rikkoutua esim. tamppoonia asettaessa, poistaessa.
      Kaikilla immenkalvoa ei ole, toisilla se ei rikkoudu, joten on todella järjetöntä tehdä arvioita naisen seksuaalisista kokemuksista "lukemalla" sukupuolikäyttäytymisen historiaa "immenkalvosta".

      Kysy asiasta esim. kouluterveydenhoitajalta, jonka kanssa voit jutella luottamuksellisesti.

    • Jan K

      Minulle on kova pala vaimon menneisyys. Hän sanoi olevansa neitsyt, mutta
      faktat puhuvat muuta. Minulla ei ole ollut muita sukupuolisuhteita kuin vaimon
      kanssa.

    • vilkuli

      Mitä sitä pitää mennä hroileen ennenaikojaan.

    • Sami Koota

      Nainen on sellainen, että kun joku mies on kiinnostunut siitä, niin se antaa vaikka olis vakituisessa suhteessa. Minun tyttökaveri oli jokaisen jätkän hihassa, kun
      seurusteltiin. Vei niitä kämpilleen.

    • mistä tietää

      ei tässä immenkalvolla vaan ejakulaatiolla -

    • Jenna Koponen

      En ole uskaltanut kertoa poikakaverille, että kerran olin lähellä sukupuoliyhteyttä,
      mutta poika laukesi ennen kuin ehdittiin olla. Onko se sukupuoliyhteys?

    • Keski-Suomen kolli

      Poika on ollut niitä salokylän seppoja. :( Mie ennen jatkoin vain uutta kertaa,
      jos eka kerta meni ketuille.

    • seksologi ...

      99% naisista valehtelee impeytensä.

    • mikä ongelma ??

      Kannattaa ottaa iso kurkku ja hoitaa asia ilman säheltäjåä --

      Jos et ole uskonnollinen niin miksi edes kysyt asiaa. Äidin suvussa on sitkeän immenkalvon ongelma se vasta aviomiehen itkemään saakin

      kun ei mene niin ei mene ilman lääkärin leikkausta.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe