Ootko tosikko?

miltzu

Ootko totinen torvensoittaja, naama peruslukemilla ja inhoat kaksimielisiä vitsejä??

Mä en kai oo..

23

1816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennifer

..ole todellakaan. Hyvät vitsit saavat minut nauramaan..:) Tilannekomiikkaa on mahtavaa. Flirttailu on yksi huumorin alalaji.

Kaksimieliset vitsit ovat myös kivoja, mutta eivät naista eikä naisrakkautta halventavat.

• todellakaan

Aika kuivalta ja suppealta huumorintajulta tuntuu jos ei huumori riitä johonkin mikä kohdistuu itseensä. se on parempi jättää se huumorintaju ominaisuuksista pois jos sitä ei ole.

kaikkea pitää voida nauraa.. kaikesta pitää voida tehdä huumoria. sota, rauha, rakkaus, uskonto, rikkaat, köyhät, mustat, valkoiset, katastrofit, sairaudet, onnettomuudet, syntymä, kuolema, seksi,... ja listaan voi lisätä kaiken..

• kurri

Katselen yksin uutisia joka päivä kotona

• Hapsu

kaksmielisiä vitsejä en inhoa, torvensoittoa kyllä.

• Patu

Vitsit pitävät mut liikkeessä ;o). Mitä törkeempi sen hauskempi.

Pidän myös hirveesti rasistisista vitseistä - koski se rasismi sitten vaikka naissukupuolta tai homoja. Vitsihän on vitsi, ja en näe, miksi mikään vitsi on ketään halventava? Itselleen ja kaltaisilleen on ihan hyvä osata nauraa.

• Zorro

Yleisesti ottaen EN todellakaan ole tosikko, vaan ihan hassuutta rakastava tyyppi. :D Huumori on ihanaa ja tärkeää.

Mutta joissakin asioissa olen tosikko ja haluankin olla, esim. naisten alistamisvitsit tms.

• Klaudia

tosikko siinä mielessä, että minä tosiaankin inhoan miesten kertomia kaksimielisiä vitsejä. En pidä niistä oikeastaan naistenkaan kertomina. Jonkunlainen taso on säilytettävä. Joskus voi heittäytyä vapaalle, mutta harvoin ja harkitusti.

• Rockss

Ihminen jonka kanssa minun olisi hyvinvaikea tulla toimeen on huumorintajuton. Ystäväni josksu ihmettelevät miten jaxan aina hymyillä ja joka asiasta keksin aina jotain vitsikästä huomautettavaa. Joskus tuntuu että joitakin ärsyttääkin se, mutta teko pirteä en missään nimessä ole.

• Typy

Minä oon tosikosta melkisen kaukana, ja parhaat naurut tunnun saavan omista töppäilyistäni, niinkuin myöskin kaveripiirini... heh..

• vuosi Nuoruudestani

Vaikea sitä on itsestä sanoa. Tilanteessa missä muut yrittävät leikkiä vakavaa ja asiallista saatan keventää tunnelmaa olemuksellani. Pidän kaksmielisitä vitseistä ja mustasta huumorista.2 Inhoan tyhjän kikattelijoita.Aamuisin ei naurata, sillä olen aamu äreä.

• Pir

Ei tässä maailmassa jaksaisi rämpiä ryppyotsaisena elämän kurjuuksia murehtien. Varsinkaan, jos meinaa elää vanhaksi, ajatelkaa: sata v vakavuutta!

Noudatan sellaista, että kaikelle saa nauraa, vaikken itse naura kaikelle. Toista ihmistä en haluaisi loukata, joten tämä ennakkoasenne vaikuttaa käyttäytymiseen live-tilanteissa.

Mutta periaatteessa mikään ei ole niin pyhää, ettei sitä voisi asettaa alttiiksi naurulle, eivät uskonnot, kulttuurit, etniset tavat, vähemmistöt (lesbot mukaan lukien tietysti) jne. Meillä ollaan nykyään tekopyhän yliherkkiä tiettyjen pyhitetyiksi julistettujen seikkojen suhteen, viranomaiskoneisto valvojineen ja tuomioineen usutetaan kimppuun.

Olen sitä mieltä, että esim. homot/lesbot alettiin laajemmin hyväksyä yhteiskuntaan vasta siinä vaiheessa, kun mediassa kliseiset vanhat tyypittelyt työnnettiin syrjään ja tilalle tuli räiskyvän nokkelaa huumoria. Meidät inhimillistettiin. Sen jälkeen ne meidän huolemme ja surut tulevat myös paremmin ymmärretyiksi. Mille hymyillään, sitä ei yleensä vihata. No, tietenkin ivallinen ja vahingoniloinen naurukin on aina olemassa, olkoon vaan.

• Tuovi

On asioita joille ei voi nauraa. Ketä esim. huvitti Konginkankaan onnettomuus? Kuka laskee leikkiä vammautumisista, shokeeraavista äkkikuolemista, tuhoisista katastrofeista? Näihin verrattuna politiikka, uskonto ja sukupuolijutut - vähemmistötkin - suorastaan houkuttelevat nauramaan!

• Patu

irronnut esim. WTC:n torneista. Asia itsessään ei ole missään nimessä hauska, mutta nokkelat letkautukset aiheesta saattavat jopa naurattaa. On pistetty Osamaa halvalla niin kuin myös Bushia.

• Pir

On totisia paikkoja, siihen koetin hieman viitatakin, mutta arvasin jo kirjoittaessani muotoilun epäselväksi. Selvennän.

Ei tietenkään surun keskelle mennä tanssimaan ripaskaa - paitsi jos haluaa loukata tarkoituksella. Mutta kun tragiikka etäännytetään reaalisesta kokemusmaailmasta, abstrahoidaan ilmiöksi, niin sitä voidaan käsitellä monella eri tavalla.

Mielestäni voidaan tehdä hervotonta farssia sinänsä järkyttävistä tapahtumista, kuten autojen törmäämisistä (ja vaikkapa kanat pöllähtää ulos tai ukot nousevat autoistaan tappelemaan viimeisillä voimillaan, jotkut inhottavat roikaleet pannaan kuolemaan tms), lentokoneiden putoamisista, laivojen uppoamisista, rakennusten sortumisista jne. Olen nähnyt. Vammaisuus on aivan erityisen käytetty aihe, monet muistavat esim. tv-sarjan "Sisko ja sen veli", vammaiset itse osallistuivat innolla itseensä kohdistuvan huumorin tuottamiseen, pitivät sitä terveenä. Uskonto sitten, miksei saisi nauraa lihaville papeille, ahneille kirkonmiehille, juopoille munkeille, tekopyhille hurskastelijoille, lapsekkaan epäkäytännöllisille piispoille? Tai luterilaisten/katolisten/hindujen/shamanistien/poppamiesten touhuille?

Tätä voisi jatkaa, mutta riittänee? Minusta kaikkia ilmiöitä voi nähdä myös humoristiselta kannalta. Jos kovin paljon raudoitetaan Pyhän Vakavuuden suojaksi, niin mitä enää jää huumorille? Itseironia - jos ei sitäkin kielletä. Tiedän, etteivät kaikki ole samaa mieltä kanssani, minä ajattelen kuitenkin näin.

• Patu
        Pir kirjoitti:

On totisia paikkoja, siihen koetin hieman viitatakin, mutta arvasin jo kirjoittaessani muotoilun epäselväksi. Selvennän.

Ei tietenkään surun keskelle mennä tanssimaan ripaskaa - paitsi jos haluaa loukata tarkoituksella. Mutta kun tragiikka etäännytetään reaalisesta kokemusmaailmasta, abstrahoidaan ilmiöksi, niin sitä voidaan käsitellä monella eri tavalla.

Mielestäni voidaan tehdä hervotonta farssia sinänsä järkyttävistä tapahtumista, kuten autojen törmäämisistä (ja vaikkapa kanat pöllähtää ulos tai ukot nousevat autoistaan tappelemaan viimeisillä voimillaan, jotkut inhottavat roikaleet pannaan kuolemaan tms), lentokoneiden putoamisista, laivojen uppoamisista, rakennusten sortumisista jne. Olen nähnyt. Vammaisuus on aivan erityisen käytetty aihe, monet muistavat esim. tv-sarjan "Sisko ja sen veli", vammaiset itse osallistuivat innolla itseensä kohdistuvan huumorin tuottamiseen, pitivät sitä terveenä. Uskonto sitten, miksei saisi nauraa lihaville papeille, ahneille kirkonmiehille, juopoille munkeille, tekopyhille hurskastelijoille, lapsekkaan epäkäytännöllisille piispoille? Tai luterilaisten/katolisten/hindujen/shamanistien/poppamiesten touhuille?

Tätä voisi jatkaa, mutta riittänee? Minusta kaikkia ilmiöitä voi nähdä myös humoristiselta kannalta. Jos kovin paljon raudoitetaan Pyhän Vakavuuden suojaksi, niin mitä enää jää huumorille? Itseironia - jos ei sitäkin kielletä. Tiedän, etteivät kaikki ole samaa mieltä kanssani, minä ajattelen kuitenkin näin.

Tätä minäkin olen mieltä. Ei ole mitään, mistä ei saisi huumoria revittyä.

• Tuovi
        Patu kirjoitti:

Tätä minäkin olen mieltä. Ei ole mitään, mistä ei saisi huumoria revittyä.

Pyytäisin sinulta esimerkkiä Konginkankaan onnettomuuden huvittavista puolista, mutta jääköön sikseen, koska uhrien omaiset saattavat lukea tätä palstaa.

• Patu
        Tuovi kirjoitti:

Pyytäisin sinulta esimerkkiä Konginkankaan onnettomuuden huvittavista puolista, mutta jääköön sikseen, koska uhrien omaiset saattavat lukea tätä palstaa.

Lainatakseni Pir:n sanoja:

"Ei tietenkään surun keskelle mennä tanssimaan ripaskaa - paitsi jos haluaa loukata tarkoituksella. Mutta kun tragiikka etäännytetään reaalisesta kokemusmaailmasta, abstraktoidaan ilmiöksi, niin sitä voidaan käsitellä monella eri tavalla."

Konginkankaan turma oli tragedia eikä siinä ole mitään huvittavaa. Tämä on se reaalinen kokemusmaailma, mihin Pir viittaa. Se naurattaa vain psykopaattia.

• tradefox69
        Pir kirjoitti:

Kivä että jou muukin muistaa sarjan "Sisko ja sen veli".

Mulla on ne vanhalla videokasetilla kaikki jaksot...vieläkin jaksaa naurattaa...on se sarja niin hyvin käsikirjoitettu (Hardwick).

• heta

olen, varsinkin sängyssä.

Halventamista, ihmisyyden polkemista esim. en jaksa pitää huumorina. Tarkoituksesta koetan ottaa selvää. Kai sitten olen kulmat kurtussa, kun mietin ja mietin mikä onkaan tarkoitus!

• Eliö

Olen totinen torvi, kun jään kiinni salaa syömästäni mustikkapiiraasta.
      naamani on peruslukemilla näytellessäni hamlettia.
      Inhoan kaksimielisiä vitsejä pienten lasten keskuudessa.

• pihjala

totinen olen joskus ollutkin, kun kaikki oli epäselvää ja niin mutkalla.
      Nyt olen oppinut huomaamaan että huumorilla ja hyvällä mielellä selviää monista asioista paremmin kuin suu mutrulla.

Saatan kyllä vielä napsahtaa jostakin asiasta , mutta olen(toivon) hyvä huomaamaan milloin menen metsään ja koetan selvittä asian parhainpäin.

ja vitsit, nehän on ihan kivoja, mukaanlukien kaksimieliset; raja tietysti on olemassa millon ei enää niin hymyilytä.

• Hilma

Ilman huumoria ei tätä elämää jaksaisi suht tervejärkisenä läpi mennä.
      Vitsit, kaikenlaiset, antaa voimaa jaksaa. Blondi- ja kaksimieliset vitsit on heikkouteni, vaikka en blondi olekkaan :) Itseironia on parasta, pakkohan sitä on pystyä itselleen nauramaan.

• kenai

mutta helposti höynäytettävä...Liian siniset silmät vissiin =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe