Olympus C-765

Ostoa harkitseva.

Kenellä on kokemuksia Olympus Camedia C-765 Ultra Zoom digikamerasta?

7

5140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omistaja

Mä ostin tollasisen kameran n. 2 kk sitten ja olen ollu tosi tyytyväinen siihen. Peruspaketti on kyllä vaatimaton, koska mukana tulevalla muistikortilla ei tee oikeastaan mitään l. on liian pieni 16Mb. Jouduin myös ostamaan kunnollisen laukun, sekä pari kappaletta lisäakkuja. Kamerassa on 1090mAh:n akku, joka kestää n. 1h.
      Zoomi-toiminnot ovat hyvät.

• JPQ

Minäkin olen harkinnut ja steves-digicamsia katselleena sanon ainoa joka tulee sallitussa hinta luokassa mun käytössä kyseeseen.

• juhis
        JPQ kirjoitti:

Minäkin olen harkinnut ja steves-digicamsia katselleena sanon ainoa joka tulee sallitussa hinta luokassa mun käytössä kyseeseen.

Mulla on C760. Olen ollut siihen tyytyväinen. Sillä saa hyviä makrokuvia ja zoomaa pitkälle. Akun kesto tässä mallissa on huomattavasti pidempi kuin 1 h.

• JPQ
        juhis kirjoitti:

Mulla on C760. Olen ollut siihen tyytyväinen. Sillä saa hyviä makrokuvia ja zoomaa pitkälle. Akun kesto tässä mallissa on huomattavasti pidempi kuin 1 h.

Tuo akunkesto onko se enempi kuin ilmoitettu eli jos on sanottu että tunnin kestää niin kestää yli tunnin ? tuohon C-765 kait sanottu että kestäisi tunnin.

• sepi
        JPQ kirjoitti:

Tuo akunkesto onko se enempi kuin ilmoitettu eli jos on sanottu että tunnin kestää niin kestää yli tunnin ? tuohon C-765 kait sanottu että kestäisi tunnin.

Kyllä kamera on hyvä ja monipuolinen toiminnoiltaan. Mahtava zoomi ja kun siihen lisää täyden resoluution ja digizoomin niin kuvaa voi tutkia eriitäin tarkasti.
        Minulla on kuitenkin ongelma sen Gamedia-ohjelman kanssa. En osaa polttaa sillä suoraan kuvia CD-lle, enkä lähettää sähköpostissa niitä.Onko siinä nämä toiminnot? Jos joku teistä tietää nää metkut niin olisin tiedosta kiitollinen.Mikähän olisi hyvä ja helppo suomenkielinen kuvienkäsittelyohjelma? Akut (4kertaa1700mA) kestää kymmenien kuvien ottamiseen.Olin Saksassa juuri ja otin siellä lähes 400 kuvaa kolmella akkujen latauksella! Eihän kameraa pidetä tuntikausia päällä turhaan (on automaattinen poiskytkentä)ja zoomihan kuluttaa eniten virtaa akuista. Sen harkitulla käytöllä säästetään akkuja.

• jarlu
        sepi kirjoitti:

Kyllä kamera on hyvä ja monipuolinen toiminnoiltaan. Mahtava zoomi ja kun siihen lisää täyden resoluution ja digizoomin niin kuvaa voi tutkia eriitäin tarkasti.
        Minulla on kuitenkin ongelma sen Gamedia-ohjelman kanssa. En osaa polttaa sillä suoraan kuvia CD-lle, enkä lähettää sähköpostissa niitä.Onko siinä nämä toiminnot? Jos joku teistä tietää nää metkut niin olisin tiedosta kiitollinen.Mikähän olisi hyvä ja helppo suomenkielinen kuvienkäsittelyohjelma? Akut (4kertaa1700mA) kestää kymmenien kuvien ottamiseen.Olin Saksassa juuri ja otin siellä lähes 400 kuvaa kolmella akkujen latauksella! Eihän kameraa pidetä tuntikausia päällä turhaan (on automaattinen poiskytkentä)ja zoomihan kuluttaa eniten virtaa akuista. Sen harkitulla käytöllä säästetään akkuja.

siitä löytyy myös 14x optinen zoomi vakiona,
        se vain pitää ottaa käyttöön mahtava.
        MIksi käytät camediaa? itse käytän resurssien hallintaa järjestelyyn, neroa polttamiseen ja sähköpostiin haen kuvat normaalisti liitteeksi.
        Koska kuvatiedostot ovat vain normaaleja
        tiedostoja.akut kestää yllättävän hyvin.riippuu siitä kuinka paljon haluat kuvia muokata, netistä freeware ohjelmia löytyy hyvin (ei välttämättä suom.), kunnon softa on yleensä ostokamaa.

• enska
        jarlu kirjoitti:

siitä löytyy myös 14x optinen zoomi vakiona,
        se vain pitää ottaa käyttöön mahtava.
        MIksi käytät camediaa? itse käytän resurssien hallintaa järjestelyyn, neroa polttamiseen ja sähköpostiin haen kuvat normaalisti liitteeksi.
        Koska kuvatiedostot ovat vain normaaleja
        tiedostoja.akut kestää yllättävän hyvin.riippuu siitä kuinka paljon haluat kuvia muokata, netistä freeware ohjelmia löytyy hyvin (ei välttämättä suom.), kunnon softa on yleensä ostokamaa.

Eiköhän tuollaisella XnView-kuvankäsittelyohjelmalla pääse alkuun.Löytyy maksuttomana Kompuutterin- rompuilta tai osoitteesta http://www.xnview.com Saa myös suomenkielisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3441
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      8
      1484
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1453
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1235
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      873
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      241
      861
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      859
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    9. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      818
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      798
    Aihe