Moi!
Minä olen 13-v tyttö hesasta. Minulta amputoitiin jalat ja vasen käsi puoli vuotta sitten. En pysty käyttämään proteeseja, sillä ne vitun lääkärit leikkelivät ne tyngät liian lyhyiksi. Olen aivan hermona kun ei pysty tekeen mitään. Pyörätuolilla vain kaikkialle... Vaatteetkaan ei istu päälle vaan paras vaihtoehto bikinit. Sitten kun nekään ei pysy päällä öisin niin sitten alasti. Aamulla taas vaikeuksia pukea. Mitä enää pahempaa voisi tulla...!!!
Amputoitu ja pyörätuoli
9
798
Vastaukset
- Kulta pieni!
Voi pikkuinen!
On kuitenkin aina ratkaisu kaikkeen, se on lohtu!
Moni muukin on selvinnyt samasta tilanteesta. Sekin on lohtu!
Rukoilen puolestasi!
Hali minulta! - ?????
Moneskohan viesti samasta aiheesta?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11254803 - Mones kerta jo
Joo, kädetön taas ruvennut kirjoittelemaan kevään edetessä.
- Mitä tapahtui?
Mitä oikein tapahtui???
- tiedoksi
lapsi tai lapsenmielinen leikkii palstalla
- LOLOLOLOLOLLOL
minulta amputoitiin kädet kun minun jalat jäi ruohon leikkurin alle oisikohan teillä jotain apua kun ei itsemurhaakaa jaksa tehä??
- (y)
no sinun kannattaa kokeilla sitä itsemurhaa aluksi
- LOLOLOLOLOLLOL
no laitoin kivekset juna raiteille mut juna suistu raiteilta ku epähuomisossa tiputin mun kännykän NOKIA 3310 raiteille. mut pöllin senki puhelimen faijalta sillä aikaa ku se oli saunas ja mä menin jäähylle ulos
- (y)
LOLOLOLOLOLLOL kirjoitti:
no laitoin kivekset juna raiteille mut juna suistu raiteilta ku epähuomisossa tiputin mun kännykän NOKIA 3310 raiteille. mut pöllin senki puhelimen faijalta sillä aikaa ku se oli saunas ja mä menin jäähylle ulos
kerran olin saunas kaverin luona mut täyty lähtee siel ku mun kaverilö ja sen faijal meni vähä överiks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481