Moi!
Minä olen 13-v tyttö hesasta. Minulta amputoitiin jalat ja vasen käsi puoli vuotta sitten. En pysty käyttämään proteeseja, sillä ne vitun lääkärit leikkelivät ne tyngät liian lyhyiksi. Olen aivan hermona kun ei pysty tekeen mitään. Pyörätuolilla vain kaikkialle... Vaatteetkaan ei istu päälle vaan paras vaihtoehto bikinit. Sitten kun nekään ei pysy päällä öisin niin sitten alasti. Aamulla taas vaikeuksia pukea. Mitä enää pahempaa voisi tulla...!!!
Amputoitu ja pyörätuoli
9
795
Vastaukset
- Kulta pieni!
Voi pikkuinen!
On kuitenkin aina ratkaisu kaikkeen, se on lohtu!
Moni muukin on selvinnyt samasta tilanteesta. Sekin on lohtu!
Rukoilen puolestasi!
Hali minulta! - ?????
Moneskohan viesti samasta aiheesta?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11254803 - Mones kerta jo
Joo, kädetön taas ruvennut kirjoittelemaan kevään edetessä.
- Mitä tapahtui?
Mitä oikein tapahtui???
- tiedoksi
lapsi tai lapsenmielinen leikkii palstalla
- LOLOLOLOLOLLOL
minulta amputoitiin kädet kun minun jalat jäi ruohon leikkurin alle oisikohan teillä jotain apua kun ei itsemurhaakaa jaksa tehä??
- (y)
no sinun kannattaa kokeilla sitä itsemurhaa aluksi
- LOLOLOLOLOLLOL
no laitoin kivekset juna raiteille mut juna suistu raiteilta ku epähuomisossa tiputin mun kännykän NOKIA 3310 raiteille. mut pöllin senki puhelimen faijalta sillä aikaa ku se oli saunas ja mä menin jäähylle ulos
- (y)
LOLOLOLOLOLLOL kirjoitti:
no laitoin kivekset juna raiteille mut juna suistu raiteilta ku epähuomisossa tiputin mun kännykän NOKIA 3310 raiteille. mut pöllin senki puhelimen faijalta sillä aikaa ku se oli saunas ja mä menin jäähylle ulos
kerran olin saunas kaverin luona mut täyty lähtee siel ku mun kaverilö ja sen faijal meni vähä överiks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6282888- 1071522
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1381276
- 1141274
- 1041125
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48960
- 49929