Amputoitu ja pyörätuoli

Yksinäinen amputoitu

Moi!
Minä olen 13-v tyttö hesasta. Minulta amputoitiin jalat ja vasen käsi puoli vuotta sitten. En pysty käyttämään proteeseja, sillä ne vitun lääkärit leikkelivät ne tyngät liian lyhyiksi. Olen aivan hermona kun ei pysty tekeen mitään. Pyörätuolilla vain kaikkialle... Vaatteetkaan ei istu päälle vaan paras vaihtoehto bikinit. Sitten kun nekään ei pysy päällä öisin niin sitten alasti. Aamulla taas vaikeuksia pukea. Mitä enää pahempaa voisi tulla...!!!

9

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulta pieni!

Voi pikkuinen!

On kuitenkin aina ratkaisu kaikkeen, se on lohtu!

Moni muukin on selvinnyt samasta tilanteesta. Sekin on lohtu!

Rukoilen puolestasi!

Hali minulta!

• ?????
    • Mones kerta jo

Joo, kädetön taas ruvennut kirjoittelemaan kevään edetessä.

• Mitä tapahtui?

Mitä oikein tapahtui???

• tiedoksi

lapsi tai lapsenmielinen leikkii palstalla

• LOLOLOLOLOLLOL

minulta amputoitiin kädet kun minun jalat jäi ruohon leikkurin alle oisikohan teillä jotain apua kun ei itsemurhaakaa jaksa tehä??

• (y)

no sinun kannattaa kokeilla sitä itsemurhaa aluksi

• LOLOLOLOLOLLOL

no laitoin kivekset juna raiteille mut juna suistu raiteilta ku epähuomisossa tiputin mun kännykän NOKIA 3310 raiteille. mut pöllin senki puhelimen faijalta sillä aikaa ku se oli saunas ja mä menin jäähylle ulos

• (y)
        LOLOLOLOLOLLOL kirjoitti:

no laitoin kivekset juna raiteille mut juna suistu raiteilta ku epähuomisossa tiputin mun kännykän NOKIA 3310 raiteille. mut pöllin senki puhelimen faijalta sillä aikaa ku se oli saunas ja mä menin jäähylle ulos

kerran olin saunas kaverin luona mut täyty lähtee siel ku mun kaverilö ja sen faijal meni vähä överiks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      323
      5624
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      74
      5139
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4206
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3881
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3534
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      127
      3248
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      92
      3095
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2229
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2158
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2118
    Aihe