Nyt sitten vietetään niitä saarikauden lopettajaisia.
Nyt mökille ilolla riennämme,
tuikut ja lyhdyt sytytämme.
Ei ole vertaa valoilla,
mitkä mökillämme illalla loistavat.
Saarikausi.
6
260
Vastaukset
- Mummutäti
Toukokuun puolesta välistä on tullut oltua mökillä, ei saaressa, vaan meren rannalla.
Tuo venetsialaisilta on täällä lännessä vasta viime vuosina nostanut päätään. Aion ostaa ulkotulia huomista varten!
Muutama vuosi sitten olin venetsialaisiltana Vaasan edustalla eräässä saaressa, tulimeri oli mieliinpainuva, aivan kuin juhannus näillä leveysasteilla!- Anu
Kyllä nyt tuli näkyviin.
Niin saarikauden päättäjäiset on meille
mökkeilijöille ihana syystapahtuma.
Minä en kyllä raketteja ammuskele,
enkä anna mökillä kenenkään toisenkaan ampua.
Eläimet vain pelästyvät sitä pauketta,
mutta tulet palavat eri värisinä.
Vaasassa on hienoa katsella saaristoon
on se sellainen riemukaari.
On väriä ja loistoa, raketitkin siell'
paukkuu monenkirjavana taivaalla.
- Anu
Missä viesti, saapuneeksi merkitty,
vaan ei perille tullut. - Anu:
Missä viesti, saapuneeksi merkitty,
vaan ei perille tullut.
Miksi ei edes viestit lähde? - Anu
Miksi viestit ei näy?
- pioni
on varmaan kaikki sekasin,hitaasti pääsee palstalta toiselle,ja viestejä lähetetty,kellon mukaan, ei näy palstalla.
Jotakin kautta, kun pyrin tänne on jakoavaimen kuva ja tarvittavat valittelut,huonosti pelaa.
Minulla on todella nyt mökki saaressa, vesi on noussut korkealle.
Pari kertaa yli 20 vuoden aikana on ollut näin korkealla.
Mökkini on nyt aika yksinäinen,olen paljon poissa,nytkin menen sinne kylpylään viikoksi ja sitten on muuta touhua viikon verran.
Puolenkuun maissa aion mennä ja sitten tyhjentelen kasvinmaan,otan kukkani talteen,mitkä tuon kaupunkiin,osan kellariin, osan ikkunalle.
En taida vielä vesiä katkaista,josko pakkaset eivät vielä tulisi.
Lämmitän saunan,uinkin viellä,otan lasin viiniä ja istun kynttilöiden ja takkatulen ääreen.
Siellä ajatukset taas selkeytyvät,voi olla että itkeä tirauttelen tätä yksinäisyyttä,ja säälin himpun itseäni, sitten kaikki on tullut itkun mukana pois ja pystyn taas ponnekkaasti viestejä kirjoittamaan.
Sorsani ovat minut hylänneet,toivottavasti joku välttyisi pyssyn luodilta ja tulisi taas keväällä mökilleni ja opettaisi poikueensa luokseni.Tälläistä se on elämän kulku,alamäkeä,taas alamäkeä,pieni nousu ja sitten taas loivaan alamäkeen.
Alamäkeen on hyvä kulkea, vie melkein itsestään,
toteaa pioni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511329- 629322
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal233126- 632743
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732459