Minun Mieheni Kosi eilen minua polvistumalla eteeni ja kysyi tuletko vaimokseni
Onnellinen
7
298
Vastaukset
- toinen onnellinen
Onnea :)
Itse odottelen kosintaa kun vähän aikaa sitten kateltiin telkkuu ja siinä tapahtui kosinta...kultani kysyi tykkäisinkö tuosta... :) - laura 19
Toinen onnellinen:Kiitos paljon
- Onnellinen <3
Toinen onnellinen :Kiitos
- kolomasonnea
Minuakin kosittiin eilen. Vastasin ei kiitos. Yli 50% eroaa kuitenkin. Kolmas onnellinen.
- tyhmä!
kolomasonnea kirjoitti:
Minuakin kosittiin eilen. Vastasin ei kiitos. Yli 50% eroaa kuitenkin. Kolmas onnellinen.
Ja tekin eroatte, koska muutkin eroaa? Aha, ei kai siihen omaan elämään voi mitenkään vaikuttaa... Joo ei tietenkään voi jos on noin yksinkertainen.
- piipu
Minua kosittiin viime perjantaina! Täydellinen kosinta, polvistuminen ja sormus valmiina!
- Kosintaa tulos
MINULLA ON SELLAINEN TUNNE,OSIN VIHJAILUISTA, ETTÄ MINUAKIN KOSITAAN ENSI VIIKONLOPPUNA:)
Jännittää, mutta en halua nykyisen mieheni kanssa avioon. Miten vastata ei, mutta sillain nätisti.
T.N29
ps. minulla on jo toinen ihqumies kiikarissa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818