Yhdistettyä kilpailumielessä harrastavia on Suomessa niin säälittävän vähän että lähes jokainen joka käy sm-kisoissa on automaattisesti maajoukkueessa. Verratkaa sm-kisojen tuloslistoja valmennusryhmiin valittujen listaan. Huomaatte aika pian että kovin montaa nimeä ei ryhmistä ulos jää. Että jos haluaa jossain lajissa äkkiä "huipulle" ja maajoukkueeseen niin tuossa lajissa se on kyllä naurettavan helppoa. Kyllä naama vääntyy väkisinkin nauruun kun lehdestä lukee jonkun saavuttaneen sm-kisoissa tässä lajissa mitalin, mutta sitä ei sanota että kisassa oli vain 9 osanottajaa tai kuten tuolla jyväskylässä 16 vuotiaiden sarjassa huikeat 3! Jûmalauta varma mitali!
http://www.jhs.fi/jaostot/makijaosto/makiurheilun-superviikonloppu-23/sm-kilpailujen-tulokset/
http://www.finnjumping.fi/yhdistetty/yhdistetyn-valmennusryhmien-kokoonpanot-kaudella-2013-2014/
Naurettavaa
hehheh.........
1
986
Vastaukset 1
- Näkökulmia
Mutta juuri näistä "helpoista" lajeista Suomen kannattaa myös arvokisamitalit tulevaisuudessa ottaa.
Nuoriso ei halua sitoutua todella koviin lajeihin, varsinkaan vuosien kovaa harjoittelua vaativiin kestävyyslajeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061424Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja125645Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530