Suunnittelen matkaa heinä-elokuun vaihteeseen omatoimimatkaa Kykladien saariin kuuluville Milokselle ja Amorgokselle. Kysyisin onko tuona ajankohtana satamissa majoituksen tarjoajia, vai ovatko paikat noilla saarilla kuin täynnä? Jos jolla kulla on kertoa perusmajoituksen hinnasta paikan päältä ostettuna elokuussa, niin olisin hyvin kiitollinen. Ja kaikesta muustakin saariin liittyvästä saa kertoa.
Milokselle ja Amorgokselle
2
101
Vastaukset
- Kreikkafani
Pari vuotta sitten matkustimme Milokselle 3 viikoksi. Mukava, pieni saari. 3 viikkoa oli vähän liikaakin siellä, mutta niin varhain eivät laivatkaan kulkeneet sinne kuin pari kertaa viikossa. Hotellin omistaja ihmetteli, että kuinka kummassa keksimme tulla Milokselle! No niinhän se meni, että kartta eteen ja silmät kiinni, siitä sitten sormella johonkin. Sieltä siirryimme Sirokselle, joka on meille ennestään tuttu ja todella tutustumisen arvoinen saari lyhyen matkan päässä Pireuksesta. Miloksen hintatasosta ei kannata puhua kun matkastamme on sen verran aikaa. Hotelleja oli ihan kiitettävästi, mutta suosittelen kyllä vähän tsekkaamaan netistä etukäteen.
- amorgos
Hei....olen asunut amorgos 8 vuota...jos haluat enemmän tietoja tällä on mun sähköposti [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836