Kuinka kone formatoidaan tarkalleen ottaen? Olen jotain osviittaa asiasta saanut mutta en ole aivan varma kuinka se tehdään.
Koneen formatointi
5
1129
Vastaukset
- formatointi
Jos kysmyksessä on XP käyttöjärjestelmä? niin siinä asennuksen aikana voi valita formatoinnin.
- gfhfhf
kyllä xp on. siis siinäkö kun windowsin uudelleenasennus cd:n laittaa sisään voi valita formatoinnin?
- Mikonpoika
Itse konetta ei formatoida, ainoastaan sen kiintolevy ja ehkä muistikortti, jos sellainen on.
- gfghfh
tuon tiesinkin jo, mutta viisasteleppas myös että miten se kovalevy formatoidaan?
- Mikonpoika
gfghfh kirjoitti:
tuon tiesinkin jo, mutta viisasteleppas myös että miten se kovalevy formatoidaan?
Oma tietokone/C-asema/alusta. Mutta toimiiko, kun levy on käytössä? Mutta uudelleenasennus vaihtoehdosta voi valita. Joskus riittää kun laittaa rompun asemaan, se käynnistyy. Ehkä useinmiten täytyy set upista laittaa ensimmäiseksi käynnistysvaihtoehdoksi CD. Tämä asetus saa siinä ollakin, kun se ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415