Läheiset estävät minua tekemästä itsemurhaa

Vankina

Niin, otsikossapa se. Olen jo pitkään ollut masentunut ja kaikki on mennyt aina vain alaspäin. Nyt olen jo siinä pisteessä että suorastaan v-ituttaa nämä samanlaiset päivät, mitään mielenkiintoa olemassaoloon ei juurikaan ole. Sen jälkeen kun huomasin olevani masentunut olen kyllä yrittänyt eli käynyt töissä, käynyt koulua jne. mutta mieliala ei vaan muutu, jotain lyhyitä positiivisia hetkiä saattaa toki olla.

Vanhempieni ja sisarusteni olemassaolo on ainoa asia mikä minua estää päättämästä tätä paskaa. Itsemurhani olisi epäoikeudenmukainen vanhempiani kohtaan koska he ovat yrittäneet kaikkensa ja heiltä on aina riittänyt ymmärrystä, samoin kuin sisaruksiltani. Olen siis huomannut olevani tilanteessa jossa oma polkuni on mielestäni jo kuljettu loppuun eli elämällä ei ole enää tarjottavaa, mutta olen kuitenkin vangittuna olemassaoloon...

Tällainen purkaus, aamen.

5

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi! No voi!

Luin.
      No voi!
      Ehkä tilanne ja tuntemukset muuttuvat?

• Vankina

En usko, toisaalta enpä usko että tilannekaan mihinkään muuttuu eli vuosienkin päästä valittelen tätä samaa täällä foorumilla. Totta kuitenkin on että huomista ei odota koska sillä ei ole mitään tarjottavaa. Vanhainkodissa voi sitten muistella miten paskan elämän sitä elikään.

• niinkin voi käydä
        Vankina kirjoitti:

En usko, toisaalta enpä usko että tilannekaan mihinkään muuttuu eli vuosienkin päästä valittelen tätä samaa täällä foorumilla. Totta kuitenkin on että huomista ei odota koska sillä ei ole mitään tarjottavaa. Vanhainkodissa voi sitten muistella miten paskan elämän sitä elikään.

Eikö ole parempi, että yksi kärsii kuin jos monta peheenjäsentä iävöisi sinua jos kuolisit. Kyllä elämä voi yllättää vielä sinutkin. Tarkoitan, että on "vaarana", että alat vain oivaltaa, että sittenkin tämähän on kivaa!

• Ollaan todella samalaisessa tilanteessa.. Perhe on ainoa asia mikä pitää mut täällä...
      Mut kyllä se siitä! Tiedän että se tuntuu todella vaikeelta ja mahdottomalta, mut sun pitää vaan jaksaa (: Älä vaan tee mitään peruuttamatonta.

Ootko puhunut lääkärille masennuksestas ja saanut lääkkeitä/apua siihen? Jos et niin ehkä sun pitäs yrittää sitä.

• Ei oo kivaa enää

Samat on fiilikset, kun puoliso hylkäsi minut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      255
      4868
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      95
      2435
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      117
      1540
    4. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      325
      963
    5. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      73
      942
    6. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      270
      869
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      115
      822
    8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      787
    9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      38
      736
    10. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      67