Naapurini ei ole avarakatseinen...

Veijo-53

Hei, mitä tehdä naapurin kanssa joka on umpimielinen ja kehtaa valittaa pikkuasioita? Tänäänkin hän tuli rappukäytävässä vastaan ja rupesi urputtamaan kun olin rappukäytävässä alasti, eikä ollut edes ensimmäinen kerta, tykkään ottaa aurinkoa ilkosillaan meidän takapihalla, ja arvaa kerran kuka tuli valittamaan? Minun naapurini!

Onko hän joku foobikko vai miksi hän kokoaika valittaa siitä että olen alasti? On ihan normaalia olla alasti, ihminen kun on syntynyt alasti niin mihin hän tarvitsee vaatteita?

7

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollihoono

Ei kyse ole umpimielisyydestä. Kerrostalojen käytävät ovat kotirauhan suojaamia alueita.
      Rikot siis naapuriesi kotirauhaa oleskelemalla alasti käytävillä.

Todennäköisesti rikot myös jotain siveellisyyslakia koska vaikka kerrostalojen käytävät ovatkin kotirauhan
      piirissä niin mitä yleisimmin rappukäytäviin on päiväaikaan vapaa pääsy jokaisella.
      Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että asiaton oleskelu ulkopuolisille olisi salittu.
      Muutenkin toimintasi on aika omituista. Mieti nyt että joku herkkä lapsi joka sinua ei tunne sattuisi näkemään sinut alastomana.

Moinen olisi aika sairas tilanne. Ei ole muutenkaan kovin tervejärkistä näytellä aatamin asuaan jokaiselle.
      Pysy asuntosi sisällä jos haluat oleskella alasti. Jos haluat muille näytellä niin ota kuvia ja lataa niitä nettiin jollekin asianomaiselle sivustolle.

• Aataminator

Kuka määrää ettei aatamin asua saisi käyttää? Kuka on kyseisen määräyksen antanut? Itse jumala vai joku muu?

• 6+9=69 ;)

Alastomuus on kaunista varsinkin sinun ylläsi. Katselen sinua tälläkin hetkellä asuntoni ikkunasta kun makaat alatomana lasten leikkipaikan vieressä.

Vartalosi on minun mieleeni ;)

• Ei kiva näky

Suomen laki se määrää. En ymmärrä miksi et voi hyväksyä sitä joku ei halua nähdä sinua alasti. Ei ole mitenkään perusteltavissa moinen käytös. Kunnioita muitakin asukkaita ja heidän mielipiteitään.

• Nakuilkaa yhdessä

Hän kiihottuu näkemisestäsi ja koettaa salata sen valittamisellaan.

• seinänaapurisi

KUKAAN ei ole kiinnostunut näkemään roikkuläskejäsi ja riippuvaa k....si joka vielä pienikin kuin 2 vuotiaalla. ETOVAA...

• Dr Dung

Ihmiskeho on kaunis riippumatta roikkuläskeistä ja sitä pitäisi rakastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1535
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      921
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      900
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76