Onko kellään mahdollisesti tietoa kalastus reissuista... eli järjestääkö paikalliset "alkuasukkaat" isonkalan kalastus retkiä??? nopein vastaaja palkitaan... aidolla kalavaleella... huomenna lähtö!!!
Alanyassa kalaan???
smalothga
3
392
Vastaukset
- Tahvo
Olen samaa asiaa paikanpäällä tiedustellut ja ilmoitettiin, että näin lämpimissä vesissä ei
kummoistakaan isoa kalaa liiku.
Täytyy mennä tosi kauas, ennenkuin vähänkään isompaa saa. Pikkusinttejä siellä paikallisetkin pyytävät. Talvella kala liikkuu vähän lähempänä,
mutta turistit ei :o) - Tahvo
Olen paikanpäällä kiinnostuneena asiaa kysellyt, ilmoitettiin ettei näin lämpimissä vesissä liiku isompaa kalaa.
- örkki
Ei ole isoja kaloja, liian lämpimät vedet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901