onko kenelläkää kokemuksia kyseisistä rattaista/ merkistä?
löysin tällaset ja mietin että kannattaako ostaa vai onko ihan lelut..
http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/23072008-84852/Products/4831
Chipolino Lumina kokemuksia?
2
251
Vastaukset
- Mielummin emmaljunga
Mulla oli tuollaset varavaununa, ostin uutena. Oli kyllä nii muoviset lelut että satunnaisessa käytössä hajosi jo melkein käteen.. pikkuvikaset kokoajan..:/
ei niistä ollut kun parveke vaunuksi lopun loppujaan ja käyttöä satunnaisesti 8 kk..
Osta mielummi Emmaljungat : ) Niillä oon ajellut nyt 3 vuotta ja mitään moittimisia ei ole.
Esim ceroxeja saa melko edullisesti, myös city crosseja. jos ei vaadi jtn tiettyy väriä jne.. edget on kalliimmat mutta niissä on isokoppa vauvalle. ja nii jos et kantokoppaa tarvii nii scooteritki menee hyvin puolvuotiaasta lähtien ja maksaa vain noin 300e. - ketjun aloittaja
kiitos kommentista!
olinki jo luopunu siitä ajatuksesta että ne ostaisin.. ku ei mistää mitää tietoa oikein löydy eikä niitä myy suomessa vissiin ku ihan muutama verkkokauppa poistotuotteena?
meille syntyy elokuussa vauva ja ihan vauvasta asti olisi siis käytössä vaunut. pitää vielä katsella tarjontaa ja miettiä.. eihän tässä vielä mikää kiire oli :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984