Onko 20 euroo kuukausirahana hyvä määrä?

Kyselen vaan :3

Eli otsikko. Ite saan ton verran kuukausirahaa vanhemmiltani,mutta oon miettiny että onkohan se liikaa vai liian vähän? Mitäs mieltä ootte? Nii ja miten paljon te saatte kuukausirahaa/viikkorahaa ja ootteko määrään tyytyväisiä? :)

15

179

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieras 13v

      No ite saan 100€ viikossa, eikä me kyl mitään rikkaita olla.. :p

      • Vieras 13v

        Riippuu kyl iästä.


      • Vieras 13v

        Riippuu kyllä iästä :)


      • noloooooo
        Vieras 13v kirjoitti:

        Riippuu kyllä iästä :)

        oot ihan vitun köyhä


    • mukko

      Saan 30 euroo viikos

    • iha ok

      En saa mitään päivässä, viikossa enkä kuukaudessa.
      Jouluna tulee kyllä aika paljon, isovanhemmat lähettää just silloin aina 50e, tulee kyllä aika lellitty olo silloin.

    • iha hyvä

      On se ainakin itseni mielestä en juuri käytä rahaa kun mutsi ja faija ostaa kaiken iha ok sitä vaa kertyy ja ny on jo 600e

      • Nimpukka

        "mutsi ja faija" En kyllä ihmettele kuinka lellitty pentu olet kun asut jossai "stadin huudeilla". -__-


    • loläässi

      No on se iha on itekki saan 20e ja en käytännössä osta sil mitää joten siitä kertyy nyt mul on 330 e

    • Tanitani

      Minäkin saan 20 euroa kuukaudessa ja kyllä se minulle riittää. En itse kyllä käytä paljoa rahaa niin ei sitä edes huomaa paljon sitä tulee. Lapsille ei kannata antaa liikaa rahaa, koska he eivät yleensä osaa käyttää sitä oikein.

    • Hyvä määrä.

      Mun mielestä 20 e kuussa on hyvä. Sen voi sitten itse käyttää siihen mihin haluaa eikä tarvitse vanhemmilta aina ruinata. Lisäarvoa sille tuo myös se jos joutuu sen rahan eteen vaikka siivota tai jotain. Eihän sillä saa mitään suurta, mutta sen takia pitää säästää. :)

    • Tyhmät vanhemmat

      En saa mitään vaikka kotitöitä teen vaik kuin paljon.

    • Nimpukka

      Itse saan 60€/kk (Siis jos teen kotitöitä kunnolla) Meinaa mun pitäis siivota viikottain pari kertaa kämppä iha katosta lattiaa ja laitella tiskejä yms ja pitää taloudesta huolta. :) Mutta on se ihan hyvä minun mielestä (siis tuo summa mitä kuukaudessa saat)

      • 13vpoikaxd

        60e kk WTF jos mä saan sen 70e viikossa ni se ois kuukaudessa sen 280 :3 vuodessa 3640 ja btw oon13 ja en tee pal mitää sen etee


    • ofeliaponi

      Oon 13 vuotias tyttö ja saan kuukausirahan 40e, johon sisältyy vaatteet, viikonloppu karkit, pikkutarvikkeet hevoselleni ja sen pitäis riittää -.- -.- paljonko mun pitäis ruinata, jos nuo kaikki kulut lasketaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe