Onko kellään mitään hyviä neuvoja kokeisiin lukemiseen?
Oon lukion ensimmäisellä ja neuvoja kaipailen.
Miten lukea kokeisiin?
9
2727
Vastaukset
- yksineuvo
Kun tietysti olet koko kurssin ajan lukenut kirjaa, tehnyt annetut kotitehtävät, kuunnellut opetusta tarkkaavaisena ja tehnyt muistiinpanoja.
Niin kokeisiin ei tarvitse kuin kerrata kurssilla opetetut aiheet läpi ja se on siinä! Jos haluaa tehdä jotain enemmän, opiskelee käsitteitä ja tekee itselleen vaikeimmista aiheista esim. käsitekarttoja. - herzz
tunneilla knnattaa kirjoittaa aina kaikki muistiinpanot j jos tulee tylsää niin voi vähän selilla krjaakin. Itse kokeisiinlukemisen aloitan vasta noin viikkoa ennen koeviikon alkua ja lukemista kannattaa vähän organisoida, kuten mitkä aineet on vaikeita, niin niiden lukeminen kannattaa aloittaa jo hyvissä ajoin tai jos koealue on pitkä niin silloin kannattaa myös lukea jonkin verran jo etukäteen. koetta edeltävän päivän ja illan käytän kokonaan seuraavan päivän kokeeseen lukemiseen. ja ei kannata suunntella mitään menoja koeviikko edeltävälle viikolle eikä itse koeviikolle, koska kaikki aik todellkin menee vain lukemiseen.
- 877878
Itse luen aina edellisiltana senpäiväisen kokeen jälkeen. Keskityn yhteen kokeeseen kerrallaan. Keskiarvo taitaa olla noin 9,1.
- seipiii
En tiiä mitä tää herz höpisee, ainakin minun lukioaikaan kuului koulunkäynnin ohella myös lukuisat harrastukset ja kaverit (??)
kuten yllä mainittu, keskityin kans edellisenä iltana huomisen kokeeseen, ka tais jäähä 8,7.
kirjotuksista ämmää ja eetä, eli älä kaveri ressaa. Matikkaa ja fysiikkaa lue eniten ;) - Anonyymi
seipiii kirjoitti:
En tiiä mitä tää herz höpisee, ainakin minun lukioaikaan kuului koulunkäynnin ohella myös lukuisat harrastukset ja kaverit (??)
kuten yllä mainittu, keskityin kans edellisenä iltana huomisen kokeeseen, ka tais jäähä 8,7.
kirjotuksista ämmää ja eetä, eli älä kaveri ressaa. Matikkaa ja fysiikkaa lue eniten ;)Miten fysiikka kannattaa lukea kun on tehtäviä ja myös teoriaa? tekemällä tehtäviä vai kertaamalla jo tehtyjä lukemalla... kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten fysiikka kannattaa lukea kun on tehtäviä ja myös teoriaa? tekemällä tehtäviä vai kertaamalla jo tehtyjä lukemalla... kiitos!
Jos kokeista saa esim. 7 kantsii lukea ne mitä ei tiennyt!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kokeista saa esim. 7 kantsii lukea ne mitä ei tiennyt!!!
Joo, mutta tarkotin siis kerratessa onko parempi tehdä tehtäviä (vie paljon aikaa ja käsittää pientä aluetta yleensä), vai lukea enemmän ja samalla silmäillä vanhoja tehtäviä:) kiitos vastauksista
- Anonyymi
penis
- Anonyymi
muistakaa äänestää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019