Eikö legolandiin päässyt myös laivalla?Millaisia reissuja teillä on ollut,montako yötä ja missä.Millaisia valmis paketteja on?Mikä ois hyvä matkanjärjestäjä?En oo ehtinyt vielä netistä kauheasti katsoa.KIITOS:)
Legoland
7
317
Vastaukset
- hoh hoijaa
laivalla....? Kai nyt joka paikkaan pääsee mutta että laivalla sisämaahan niin....?
Siis ei ole laivamatkoja mutta lentomatkoja on..... - feta74
On joskus ainakin päässyt laivalla tanskaan enkä mä nyt tarkoittanut että sinne legolandiaan asti pääsisi laivalla...
- feta74
Täytyy käydä matkatoimistossa kysymässä.
- pääsee pääsee
Juu, juu pääseehän sitä , Scandlinella ja Sten Linelllla ja voi ostaa myös yöpymispaketteja heidän kauttaan. Kateleppa heidän sivustojaan-
- en usko
milloin ja mistä on Suomesta päässyt laivalla Tanskaan.....en minä ainakaan ko juttua muista....sen tiedän että Ruotsista pääsee.
- legoooo
VOI MUUTEN PÄÄSTÄ AIKA LÄHELLE LENTÄMÄLLÄKIN..TARKISTA
KESÄN TANSKAN LENNOT - by air
SAS:lla uusia yhteyksiä Aalborgiin ja Billund Print
Monday, 20 May 2013
ImageSAS parantaa yhteyksiä Suomesta Legolandin kotikaupunkiin Billundiin sekä Aalborgiin. Elokuun puolivästä alkaen SAS aloittaa suorat lennot Tukholmasta molempiin kaupunkeihin. Lennoille on yhteys myös SAS:n Suomen kohteista.
Share
Uudet lennot alkavat 18. elokuuta. Billundiin lentoja on Tukholmasta muina päivinä paitsi lauantaisin, Aalborgiin SAS lentää neljä kertaa viikossa. Billundiin on yhteys myös Kööpenhaminan kautta.
- Kysyntä Tukholman ja tanskalaisten kaupunkien välillä on suurta, ja siksi olemme innoissamme näistä tärkeistä yhteyksistä, sanoo Tukholman Arlandan lentokentän johtaja Kjell-Åke Westin.
Billund on erityisesti lapsiperheiden lomakohde, jonka tunnetuin nähtävyys on Legoistaan tuttu huvipuisto Legoland. Puistossa vierailee vuosittain lähes kaksi miljoonaa kävijää. Lisäksi Billundissa sijaitsee Pohjoismaiden suurin vesipuisto Lalandia Aquadome.
SAS:n Billundin lennoille on yhteys Suomesta Helsinki-Vantaalta, Turusta, Tampereelta, Vaasasta, Kokkola-Pietarsaaresta sekä Oulusta.
SAS tekee yhteistyötä Braathens Regional-yhtiön kanssa ja uudet lentoreitit liikennöidään 50-paikkaisilla SAAB 2000-potkuriturbiikoneilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823