millainen Alanya???

Muru

. . . entäpä hotelli Margarita? Onko kokemuksia???

4

1642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellinen

Margarita hotellista en osaa sanoa, mutta Alanya on loistava matkakohde! Itse olin siellä ensimmäistä kertaa heinäkuussa ja kovasti jo suunnittelen palaavani sinne ensi kesänä pidemmäksi aikaa. Jos pidät rannalla loikoilemisesta, loistavasta yöelämästä ja iloisista ihmisistä, niin et tule pettymään! Siellä ei tekeminen lopu kesken! Pidä kuitenkin varasi, kun lähdet shoppailemaan. Tinkiminen on osa ostamista ja alkuperäisestä hinnasta täytyy lähteä ainakin 50% pois. (Poikkeuksena tavalliset ruokakaupat) Vietä hauska loma!

• Char

Molemmat siis...Ite olin muutama vuosi sitten Margaritassa ja vaan hyviä kokemuksia. Ei pahaa sanottavaa Alanyasta eikä hotellista..

• Sanni

Margarita hotellissa elokuun alkupuolella. Hyvät palvelut, hyvät uima- ja auringon otto mahdollisuudet (monta allasta ja ilmaiset aurinkotuolit). Henkilökunta mukavaa ja kaupan pojat hyvin ystävällisiä ja avuliaita. Hyvä lapsiperheille ja itseasiassa kaikille.

Alanya on myös ehdoton ykkönen !! Suosittelen kaikille ja ensi kesänä uudelleen!! :)

• Turkin matkaaja

Moi kysyit hotelli Margariitasta.
      Hotelli on erinomainen sijaintinsa puolest sekä
      palvelu ja ilmapiiri siin hotellis aivan erinomainen.
      Itse ollut toissa kesänä kolmeviikko siin hotellis ja suosittelen.
      Itsessään Alanya aivan hurmaava paikka itse käyn joka vuos,ei muuta kuin hyvää lomaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1738
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      87
      1040
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe