. . . entäpä hotelli Margarita? Onko kokemuksia???
millainen Alanya???
4
1616
Vastaukset
- kateellinen
Margarita hotellista en osaa sanoa, mutta Alanya on loistava matkakohde! Itse olin siellä ensimmäistä kertaa heinäkuussa ja kovasti jo suunnittelen palaavani sinne ensi kesänä pidemmäksi aikaa. Jos pidät rannalla loikoilemisesta, loistavasta yöelämästä ja iloisista ihmisistä, niin et tule pettymään! Siellä ei tekeminen lopu kesken! Pidä kuitenkin varasi, kun lähdet shoppailemaan. Tinkiminen on osa ostamista ja alkuperäisestä hinnasta täytyy lähteä ainakin 50% pois. (Poikkeuksena tavalliset ruokakaupat) Vietä hauska loma!
- Char
Molemmat siis...Ite olin muutama vuosi sitten Margaritassa ja vaan hyviä kokemuksia. Ei pahaa sanottavaa Alanyasta eikä hotellista..
- Sanni
Margarita hotellissa elokuun alkupuolella. Hyvät palvelut, hyvät uima- ja auringon otto mahdollisuudet (monta allasta ja ilmaiset aurinkotuolit). Henkilökunta mukavaa ja kaupan pojat hyvin ystävällisiä ja avuliaita. Hyvä lapsiperheille ja itseasiassa kaikille.
Alanya on myös ehdoton ykkönen !! Suosittelen kaikille ja ensi kesänä uudelleen!! :) - Turkin matkaaja
Moi kysyit hotelli Margariitasta.
Hotelli on erinomainen sijaintinsa puolest sekä
palvelu ja ilmapiiri siin hotellis aivan erinomainen.
Itse ollut toissa kesänä kolmeviikko siin hotellis ja suosittelen.
Itsessään Alanya aivan hurmaava paikka itse käyn joka vuos,ei muuta kuin hyvää lomaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1866236Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614723Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu574482Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa714308Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa702709En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321681odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391614- 541548
- 351358