Telkkarista ei ole kaiutinulostuloa aktiivikaiuttimille.Tällöinhän toimisi TV:n kaukkarin voimakkuussäädin koska minun aktiivikajareissa ei ole kaukkaria .
Onko muuta keinoa edelliselle toiminnalle,eli TV:n kaukkarilla voi säätää aktiivikajareiden äänentoistoa,kuin että juottaa TV:n kajareiden sisäänmenojohdot irti ja kytkee ne aktiivikajareiden sisäänmenoliittimeen ?? Ja jos näin on niin voisiko TV:n takakanteen laittaa joku (? mikä) liitin tätä kytkentää varten?
Kiitos jos teillä olisi ideoita
TV:stä ulos audiosignaali,miten HELP ME
2
135
Vastaukset
- sähkö sattuu
Tuolla tietotaidolla ei mitään asiaa koskea TV:n takakanteen tai liitäntöihin! Unohda koko juttu...
- Kokeiltu on televisi
Televisio on pelkkä näyttölaite, eikä siinä yleensä ole lainkaan lähtöliitäntöjä, hanki digiboksi. Siinä on lähtölitäntöja ja paikka mm. maksukortille. Digiboksin kakella voi säätää äänen voiman, jos kytket kajarit tv-scarttiin tai rca-liitäntöihin. Kytke TV videonauhriscarttiin. Jos kytket tv:n hdmi-kaapelilla, muut scartit ja lähdöt menevät yleensä pimeäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648