Onko Emmaljunga lastenvaunujen "mersu?"

Kesävauva 2013

Onko Emmaljungan vaunut niinsanotut lastenvaunujen mersut?
Ainakin niistä kuulee kehuttavan kokoajan. :)

Itselläni vaunut pian ostoslistalla ja kovasti pähkäilen minkä sitä valitsee.

16

2117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????

      Jos lukee vähän enemmän, niin löytyy kyllä haukkumistakin aivan riittävästi. Niin kestävyydestä kuin takuupalveluistakin. Muuten tuosta "mersusta" en osaa sanoa, kun nämä lastentarvikeasiat näyttävät olevan kuin uskonto joillekin. Jotkuthan pitävät mersujakin vain kalliina sontana.

    • Sivusta seurannut

      "Ennen muinoin" Emmaljungat olivat hyvät, tilavat ja todella kestävät.

      Nykyään kaikki vaunut ovat kalliita rimpuloita ja kertakäyttökamaa, niinkuin ihan kaikki muukin tavara. Kulutusta täytyy lisätä, ei sen väliä, vaikka kaatopaikat täyttyy.

    • asaS

      Juu,näinhän se varmaan on. jälleenmyyntiarvo ainakin on hyvä. Itse ostin toisen merkkiset, mutta jälkeenpäin harmittelin, etten sittenkin ostanut Emmaljungia. Mutta nykyään on paljon hyviä merkkejä em.lisäksi. Luulen että todelliset erot saman hintaluokan vaunuissa pienet.

    • Brion vaunut +

      Meillä on Brion yhdistelmät (Brio Classic) ja olen ollut todella tyytyväinen. Toisena vaihtoehtona oli Emmaljungat, mutta kallistuin Brioihin, kun niihin sai ilmakumirenkaat ja kovan kantokopan.. näitä ei ainakaan niihin Emmaljungiin saanut, mitä katsoin.. Ostin sitten vähän halvemmat Briot ja en ole katunut.. Hyvät perusvaunut! Suosittelen..

    • vaunujenmersut;)

      Kyllä kaikkiin emmaljungiin saa kovan kopan ja ilmarenkaatki, tai ainaki lisävarusteena ostamalla. : )

      Mulla on Emmaljungat City Crossit sekä Edge Duo Compit.

      Tyytyväinen olen ollut, ja totta jälleenmyyntiarvoahan niillä on paljon.
      mitä vertaa muihin vaunuihin esim brioon, emmaan jne..

      Briot meillä oli aiemmin mutta kankaat oli heikommat. hometta otti pieniki kosteailma niinin.

      Että mielestäni Emmaljungaa pitäisin vaunujen mersuna!

      • hintatietoinen

        Homeen ilmaantuminen ei ole kankaasta kiinni. Tietysti kankaat voi homesuojata myrkyllisellä lastentuotteissa kielletyillä kemikaaleilla. Olisiko Emmaljunga keksinyt näinkin vaarallisen idean. En ihmettelisi. Ja jälleenmyyntiarvosta voisi sanoa, että jäöleenmyyntiarvo voi olla tavallaan hvä, mutta euroja häviää aina Emmaljungan kanssa enemmän kuin vaikkapa Brion, johtuen kalliimmasta ostohinnasta.

        Sama kuin mersulla. Hinta voi pudota vain 20% vuodessa, mutta se tarkoittaa jonkun toisen uuden auton hintaa euroina. Joten laskentatapoja on monia ja itseään voi huijata samalla tavoin.


    • emmaljunga vs brio

      Mulla oli Briot jotka makso uutena 699e ja sitku möin ne sain 250 euroa niistä, sit emmaljungan paketti 800 euroa ja kun möin ne sain 500e..
      että mielestäni emmaljungat on arvokkaammat ja niistä maksetaan paremmin.
      ja briot oli ehkä vielä paremmassa kunnossakin, vähemmän käytetyt, mutta ei vaan briosta saa nii hyvin

    • ettäniin

      meillä on emmaljungan edge duo combit, mukaan tuli integroidut hyttyssuojat sadesuoja ratasosa jne. kyllä voin myöntää että parkkeeraan valkoiset emmaljungani brioen viereen nenä pystyssä MILLON VAIN. vaunukoppa oli tilava meillä ois mahtunut poika 11kg helposti 7kk vanhaks vaunukoppaan mutta sitä ennen jo piti vaihtaa ratasosaa kun halusi kuikeltaa pihalle. ja kyllä meillä on myös isot ilmakumit. ja ei vaunumme eivät ole rimpulat kerttakäyttökamat. :)

      • ....

        ja ensimmäinen kommentti mitä vaunujen ihastelijoilta saan on niiden kauneus. ompa ne kauniit. no niiihihininiinnniii :)) MM


    • Täsämäolen

      Meillä on city crossit, irroitettavalla kopalla ja voin kyllä sanoa että ovat hyvät rattaat! Ei mitään moittimista, eikä tarvitse pumppailla renkaisiin ilmaa.

    • Hurrilla

      Ruotsalaisten marsu se on, saksassa ei taideta edes myydä niitä.

      On ruottalaisten ja suolalausten käyttämiä.

      Kaveri osti juuri ne uudet ja hienot valkoiset vaunut.

      Ekan kuukauden jälkeen ei ole niitä kertaakaan kehunut, eli se tonnin vaunuista.

    • Sruug

      Sanoisin, että Emmaljunga on ruotsalainen Volvo. Bugaboo taas Audi.

    • nykyaikaan

      Emmaljunga on todellakin ruotsalainen traktori ja jäänne jostain menneeltä ajalta. Siksi niitä näkee vain takapajuloissa kuten Ruotsissa ja Suomessa. Muissa maissa ollaan siirrytty jo nykyaikaan ja toimivampiin vaunumalleihin ja merkkeihin,.

    • hihihihihii

      Emmaljungat on ulkonäöltään hienoja, mutta kuulemma tosi jäykkiä ja huonoja käyttää, riippuu tietenki mallista, kaikki eivät ole kovin sporttisia. Itse olen katsonut Tutekin vaunuja, jotkut ovat tosi sieviä ja pienen näköisiä, mutta kuitenkin tilavia, niissä on kääntyvät etupyörät jne.

      Se vaan on niin, että ei makuasioista voi kiistellä, toiset tykkää toisista ja toiset toisista, niin se vaan on. :)

    • Annnna

      Emmaljunga on uudistanut mallistoaan viime vuosina paljon. On ketterämpiä kääntyviä etupyöriä ja sirompaa istuinosaa ym. Itse sain juuri kolmannen lapseni ja monta vaunumerkkiä läpikäyneenä (I'coo, Gesslein, Brio, Bugaboo, Phil&Teds), vasta nyt tajusin ostaa Emmaljungat. Mondialit valkoisella keinonahalla ja Duo S kromi leatherette rungolla. Ja ovat aivan ihanat! Tukevat ja laadukkaat, aivan eri maata kuin nuo muut aiemmat rimpulat. Itse halusin nyt klassisen vaunukopan, mutta kuitenkin sirolla ja ketterällä rungolla, kääntyvillä pyörillä. En voisi tyytyväisempi olla!

      • ruotsalaistraktori

        Niinpä tietenkin. Uudistanut kymmenen vuotta muiden jälkeen. Aina joku pitää jostain. Tosiasia on, että Emmaljungat eivät ole kovinkaan suositut muualla kuin Suomessa ja täälläkin vain siksi, että sitä myydään yhden ketjun liikkeissä pienissäkin kaupunkipahasissa. Noita maailmanmerkkejä taas ei ole Suomessa kovin hyvin tarjolla, kun verkkokauppa on tuhonnut melkein koko alan ja vienyt lastentarvikeliikkeet konkurssiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe