SEURAAVAKSI ERINÄISIÄ SCIENTOLOGIEN HYVÄNTAHTOISIA KOMMENTTEJA VASTUSTAJILLE.
Nämä on julkaistu tällä palstalla jo aiemmin, mutta menkööt nyt pikauusintana.
Ei liene syytä kommentoida!
Kai toi nyt on selvää jo kaikille että te ootte jostain uskonnonvastaisesta sylttytehtaasta kotoisin ja saatte palkkionne muodossa jos toisessa scientologia -palstan sekoittamisesta ja huhujen ja pask_n jauhannasta.
Ette kai niin tolloja ole että ilmaiseksi kuluttaisitte aikaanne jatkuvalla palstan vartioinnilla?
Olisittepa silloin raukkaparat tosiaan Hubbardin avun tarpeessa
Olettekos tietoisia siitä että olette rikollisia,te tällä palstalla scientologian vastaisia kommentteja laukovat tyypit?
Poikia lapsettaa nyt oikein olan takaa. Voi ziisus mitä pellejä te kaksi olette!
Sukset jalkaan Käkätti Kätkis ja suksit juuri sinne, tiedät kyllä minne.
Taidatte elää jossain Spiderman/Harry Potter-maailmassa, jossa me olemme "pahoja" ja te jotain sankareita, jotka voittavat... Tässä teille uutinen, te rakkaat scientologian vastaiset henkilöt olette niitä tukahduttajia, joita vastaan me taistelemme. Ette taida tietääkään, kuinka suuri taistelu on oikeasti ja kuinka paljon pahempia ihmisiä on kuin te. Sanon vain teille, että te olette pisara meressä ja aika lällyjä verrattuna siihen, mitä vastaan Meri-orgissa taistellaan. Oletteko koskaan nähnyt/tavannut oikeaa tosiluokan scientologia? Sellaista, joka on saanut koulutuksen Meri-orgissa? Siinä tulisi pojille pissit pöksyyn. Täytyy myöntää, että minullakin tutisivat polvet Meri-orgilaisen tavattuani, ei kuitenkaan pelosta vaan kunnioituksesta. Maailma on niin paha, että sellaisia tarvitaan, jotka pysytyvät konfrontoimaan sen.
Kätkäläisen persläpihän se siellä vinkuu taasen!
Auditointi ei perustu mihinkään ja blaa blaa blaa.
Löytäisitkö minulle jonkun henkilön menestyskertomuksen psykiatrian hoidosta tyyliin:"Kyllä on mahtava olo sähköshokkien jälkeen. Vaude, tätä lisää!"
Ensikin täytyy sanoa, että vaikka et nimiä paljastakaan, niin älä anna oikeista nimistä edes vihjettä, kiitos. Minä nimittäin tiedän, keitä ihmisiä tarkoitit, kun vihjailit presidentin ja painijan kaimoista. Se ei ole kohteliasta, pidetäänhän nämä asiat omina tietoinamme, ne eivät muille kuulu. Ok? Ole hyvä ja vastaa tähän viestiini, sillä en halua enää nähdä tälläisiä nimivihjailuja, ymmärsitkö?
Mitä sitten, jos siellä oli yksi Kimikin? Et tiedä minusta yhtään mitään, joten jätä arvailusi siihen, onko selvä?
Taitavat olla puppeli poikia.
TÄYSIN ANTISOSIAALINEN IHMINEN! Tässä alapuolella on hänen vastauksensa, minkä hän antoi nimimerkille IKNOW, kun tämä nimimerkki kysyi mistä heidän tuskansa tulee scientologiaa kohtaan.
Arvatkaas paljonko Dekkareiden kirjoittajan pulssi on tällä hetkellä??? Nyt on nimittäin sontakasalla kiire kun yrittää antaa kaikenkattavia fiksuja kommentteja asioihin mistä ei tiedä hölkäsen pöläystä. Sillä hitsaa kohta kone kiinni. Buaha hahahahahahaaaaa!!!
Warning!
8
433
Vastaukset
- Heavyman
Mielestäni lausahdukset ovat erittäin hyvin sinua kuvaavia, sanoisin loistavia.
- Tutkija
...oppi on mennyt perille ja scientologiahan toimii ihmiskunnan auttamiseksi!
Voi teitä, hyvää mainosta tuo äskeinen tekstisi oli koko Hubbardin veljeskunnalle. - Tasapainoinen
Tutkija kirjoitti:
...oppi on mennyt perille ja scientologiahan toimii ihmiskunnan auttamiseksi!
Voi teitä, hyvää mainosta tuo äskeinen tekstisi oli koko Hubbardin veljeskunnalle.Olen seuraillut tällä palstalla lukijoiden kommentteja ja olen huomannut, että sinähän olet hyvin aktiivisesti täällä mukana. Kysyn sinulta, miksi olet niin vihainen uskontoja kohtaan???
Eikö olisi parempi jos hellitäisit ja ottaisit elämässä rennosti. Jos olet pettynyt, niin mene jonkin terapeutin juttusille. Tietenkin scientologiallahan on eväät tähänkin vaivaan, mutta et taida olla oikein samaa mieltä asiasta.
Olen itsekin käynyt apua hakemassa scientologeilta, eikä ne todellakaan pahoja ole. Hyviä ystävällisiä ihmisiä. Sain sen avun mitä tarvitsin ja hyvin nyt menee.
Saan mennä milloin haluan uudelleen. Voin mennäkkin, mutta tällä hetkellä voin erinomaisesti.
Sanon vielä kerran tutkija, älä viitsi enää, poltat näköjään kynttilää molemmista päistä. - Tutkija
Tasapainoinen kirjoitti:
Olen seuraillut tällä palstalla lukijoiden kommentteja ja olen huomannut, että sinähän olet hyvin aktiivisesti täällä mukana. Kysyn sinulta, miksi olet niin vihainen uskontoja kohtaan???
Eikö olisi parempi jos hellitäisit ja ottaisit elämässä rennosti. Jos olet pettynyt, niin mene jonkin terapeutin juttusille. Tietenkin scientologiallahan on eväät tähänkin vaivaan, mutta et taida olla oikein samaa mieltä asiasta.
Olen itsekin käynyt apua hakemassa scientologeilta, eikä ne todellakaan pahoja ole. Hyviä ystävällisiä ihmisiä. Sain sen avun mitä tarvitsin ja hyvin nyt menee.
Saan mennä milloin haluan uudelleen. Voin mennäkkin, mutta tällä hetkellä voin erinomaisesti.
Sanon vielä kerran tutkija, älä viitsi enää, poltat näköjään kynttilää molemmista päistä....kun tässä maassa on sananvapaus tulen sitä tällä palstalla käyttämään. Mikäli et kestä lukea näitä tekstejä niin ongelmahan ei ole minun.
Toiseksi en ole vihainen millekään uskonnolle ja kuulun itsekin erääseen uskontoa tunnustavaan yhteisöön. Scientologiaa en pidä uskontona, koska sen päämäärät ja mentelmät ei täytä niitä kriteerejä jolla se Suomessa saisi uskonnolle kuuluvan aseman.
Mitä kerrot "tasapainosta" voin sanoa myös sen että voin itse oikein hyvin, kuten ilmeisesti sinäkin. Menetelmä vaan on ollut joku muu kuin käyttämäsi, rooleja meillä ihmisillä on monia ja käyttämäni rooli eroaa huomattavasti siitä mikä on esimerkiksi työkavereihini, läheisiini ja ystäviini.
Motiivini siihen miksi tällä palstalla kritisoin scientologiaa on se että nämä Hubbardin opetuslapset olivat lähellä viedä sen mikä on minulle rakasta ja säilyttämisen arvoista. Tästä syystä haluan varoittaa kaikkia tästä lahkosta ennen kuin on liian myöhäistä.
Jos mielestäsi poltan kynttilää molemmista päistä niin oikeus tulkintaasi on sinun, minä vain en koe asiaa samoin.
Have a nice day! - Vapaa mieli
Tutkija kirjoitti:
...kun tässä maassa on sananvapaus tulen sitä tällä palstalla käyttämään. Mikäli et kestä lukea näitä tekstejä niin ongelmahan ei ole minun.
Toiseksi en ole vihainen millekään uskonnolle ja kuulun itsekin erääseen uskontoa tunnustavaan yhteisöön. Scientologiaa en pidä uskontona, koska sen päämäärät ja mentelmät ei täytä niitä kriteerejä jolla se Suomessa saisi uskonnolle kuuluvan aseman.
Mitä kerrot "tasapainosta" voin sanoa myös sen että voin itse oikein hyvin, kuten ilmeisesti sinäkin. Menetelmä vaan on ollut joku muu kuin käyttämäsi, rooleja meillä ihmisillä on monia ja käyttämäni rooli eroaa huomattavasti siitä mikä on esimerkiksi työkavereihini, läheisiini ja ystäviini.
Motiivini siihen miksi tällä palstalla kritisoin scientologiaa on se että nämä Hubbardin opetuslapset olivat lähellä viedä sen mikä on minulle rakasta ja säilyttämisen arvoista. Tästä syystä haluan varoittaa kaikkia tästä lahkosta ennen kuin on liian myöhäistä.
Jos mielestäsi poltan kynttilää molemmista päistä niin oikeus tulkintaasi on sinun, minä vain en koe asiaa samoin.
Have a nice day!Scientologia pyrkii auttamaan kaikkia parempaan olotilaan ja ajattelu- ja toimintakykyyn, antamalla tietoa tai henkisen neuvonnan avulla.
Kukaan ei ota pois toisilta jotain.
Joskus voi kaikissa asioissa tapahtua ihnhimillinen virhe yms.Jos se tapahtuu scientologiassa se pyritään korjaamaan.Olen itse huomannut tuon todeksi. - Totuus
Tutkija kirjoitti:
...kun tässä maassa on sananvapaus tulen sitä tällä palstalla käyttämään. Mikäli et kestä lukea näitä tekstejä niin ongelmahan ei ole minun.
Have a nice day!Ole ystävällinen ja hyväksy asiat oikealla tavalla äläkä vääristele niitä. Ei ole kyse lahkosta sen sinä itsekin tiedät erinomaisesti.
Jos olet pettynyt scientologiaan niin ymmärrän. Niin on monet muutkin pettyneet aina millon mihinkin uskontoon.
Jokaisella on vara valita. Suurin osa suomalaisista kuuluu evank.seurak. ja eivät ole paljon kiinnostuneita, mutta joka vuosi vaan maksavat kirkollisveroa. Se on jokaisen oma valinta eikä minulla ole mitään sanomista.
Monessa uskonnossa puhutaan Jeesuksesta ja Jumalasta. No se Jeesus on minun ajattelumaailmassa ihan kuka tahansa henkilö, joka teki ihmetekoja ja eli ihmisten keskuudessa.
Ja se Jumala on meissä jokaisessa omana voimanaan toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.
Monet henkiset ja kyvykkäät ihmiset juuri käyttävät näitä Jumalaisia voimia. Hyvän Thetanin voima on valtavaa ja se tuo iloa monelle. Ajatte sinäkin sillä tavalla niin saat rauhan itsellesi. En toivo sinulle pahaa, mutta tälläiset negatiiviset ajatukset jotakin uskontoa kohtaan kääntyy vielä sinua vastaan. Yritä ajatella positiivisesti niin silloin voit sinäkin erinomaisesti ja samalla muutkin. Luokaamme yhdessä onnellinen maailma. Meitä kaikkia tarvitaan. - sateenkaari
Totuus kirjoitti:
Ole ystävällinen ja hyväksy asiat oikealla tavalla äläkä vääristele niitä. Ei ole kyse lahkosta sen sinä itsekin tiedät erinomaisesti.
Jos olet pettynyt scientologiaan niin ymmärrän. Niin on monet muutkin pettyneet aina millon mihinkin uskontoon.
Jokaisella on vara valita. Suurin osa suomalaisista kuuluu evank.seurak. ja eivät ole paljon kiinnostuneita, mutta joka vuosi vaan maksavat kirkollisveroa. Se on jokaisen oma valinta eikä minulla ole mitään sanomista.
Monessa uskonnossa puhutaan Jeesuksesta ja Jumalasta. No se Jeesus on minun ajattelumaailmassa ihan kuka tahansa henkilö, joka teki ihmetekoja ja eli ihmisten keskuudessa.
Ja se Jumala on meissä jokaisessa omana voimanaan toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.
Monet henkiset ja kyvykkäät ihmiset juuri käyttävät näitä Jumalaisia voimia. Hyvän Thetanin voima on valtavaa ja se tuo iloa monelle. Ajatte sinäkin sillä tavalla niin saat rauhan itsellesi. En toivo sinulle pahaa, mutta tälläiset negatiiviset ajatukset jotakin uskontoa kohtaan kääntyy vielä sinua vastaan. Yritä ajatella positiivisesti niin silloin voit sinäkin erinomaisesti ja samalla muutkin. Luokaamme yhdessä onnellinen maailma. Meitä kaikkia tarvitaan.Tämä on todellakin totta.
Tällä palstalla pitäisi keskustella scientologiasta, mutta jostain syystä nämä vastapuolen ihmiset keskustelevat asioista, jotka eivät ole scientologiaa.
Jos scientologiassa on jotakin ihan järjetöntä, se ei ole scientologiaa. Jos joku väittää jotakin muuta, hänelle on väärinymmärrys. Ja niitä joillakin riittää.....
- sateenkaari
Olen huomannut, että jotkut ihmiset väittävät täällä olevan scientologeja, mutta eivät sitä ole.
En aivan allekirjoita, että nämä ovat kaikki scientologien kirjoittamia. Täytyy muistaa, että murkut ja teinarit ovat myös palstalla kirjoittajina. Sen huomaa kirjoitustasosta ja tietotasosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573