Missä ihmeessä on nykyään hiukan pyöreät, suloiset nuoret miehet... kaikki on nykyään armottomia hongan kolistajia, lähes 2 metrisiä luikkuja, TAI sitten niitä älyttömiä salipellejä jotka yrittivät saada niitä ällöjä packkejaan mitä niitä nyt ikinä onkaan.
Minä haluan sopivan pituisen, hiukan pyöreähkön pojan jolla en tarkoita kamalaa mäkkiläskiä vaan söpöä pöhötystä :)
Pyöreät pojat?
46
723
Vastaukset
- ...
Missäpäin mahdat asua :) (Itse olisin 17v poika →175cm pitkä ja painaisin 79kg eli pientä pyöreyttä kai on, mutta se ei minua haittaa)
- pullapoikako ,
ja minä 171cm 67kg :))))!!
- :) mmmh
hihii no ootsä kyllä aika laiha silti
- Kivakiva :)
Kiva kun joku tykkää noistaki ;)
- Ahh <3
Itekkö sit et tykkää?
- :) tuu tänne grrr
179 / 87, tuu tänne vaan
- 4+9
Tää on mun. :D t: 183/87
- Röh:)
Voi teitä ihaniaa!
- kiinnostunut
Onks sul Kik tai jtn??
- Jyyyrgen
Säälittävää
- tyttö
ei nois pyöreis pojissa tosiaankaa juu oo yhtään mitää vikaa :) ;)
- lihoin 15kg
No itse olen hiukan pyöreäposkinen, itseasiassa naamani on tullut kapeasta soikeammaksi, vuoden sisässä... amiksen alettua painoakin on tullut mutta en tiedä... onhan tää kroppa nyt parempi kun en oo enää mikää luuviulukaan ;) Ja lihaksiakin on, 6packia kuitenkin inhoan! EIkä mitään pömppistä vielä oo:D
- favk
Entä jos olen samalla lihaksikas? Kelpaako se? 173 ja 85 kg.
- 180cm 75kg
oot kyllä aika vitun moinen bodari noilla mitoilla... jos oot lihaksikas
- tohtorijyyrgen
Voin ihan faktana kertoa ettei teillä lihavilla ole sen enempää lihaksia kun hoikemmillakaan. Se rasva nyt vaan sattuu antamaan sellasen kuvan monelle että henkilö on jollain tapaa lihaksikas.
Muistutan vielä että lihavuus ei ole terveellistä, enkä esimerkiksi minä jaksa katsella lihavia ihmisiä, sillä he oksettavat minua.
Jyyrgen kuittaa.- favk
Mutta kun en ole lihava...
- haista pee
Se on ihan vaan sun mielipiteesi.
Kaikki väitteesi on 100% väärässä. - doopmannn
haista pee kirjoitti:
Se on ihan vaan sun mielipiteesi.
Kaikki väitteesi on 100% väärässä.kyllä lihavilla ihmisillä on lukuisia terveysriskejä. se on ihan faktaa
- judo fighter
mäki tykkään samanlaisist pojist ku sä ja oon 11 tyttö
- finguyboy
ite 11 poika 167/68
- diipadei.
mie tykkäänki pyöreist tytöist. :) toivottavasti sellanen ossuu joskus kohalle. mutta Kaikki tahtoo vaan olla kauhean laihoja nykyään. :( ei näytä minusta hyvältä.
- täältävain;)
Poika 140cm/126kg tääl ;) onko sul messengerii voin lisää
- lissu. 0___0
Oot hirveen läski!?
Miten voit painaa noin paljo??
Mä oon 155 cm
ja painan 44kg... oon kylläki tyttö... 12w
eeet oikeesti paina noin paljo!
apua! monta vuotta oot?!
- ainiinjoo1
hmm tääl ois 173cm ja 63 kiloa painoa :)
- favks
Mitä siimoja tänne postailee?
- Durp
170 cm ja 66 kg, kelpaako? :3
- sama ku Durp
Hahaa oon samanpitunen ja samanpainonen mut silti mul on kauhee makkara masus :(
- Kekkuli703
Kiva et oot sitä mieltä
- tohtorijyyrgeninkaveri
olet vitun idiootti. Nykyään ei olla armottomia luikkuja, vaan suomen ongelmana on liikalihavuus. Ja totuua on, että kyllä lihaksilla enemmän naisia saa, kuin läskillä.
- Köntti312
En tiedä mitä sanoisi
- poikaq
nnoo, oon 182cm pitkä ja painan sen 96kg. En kavereidenkaan mielestä poikkea paljoa laihemmasta henkilöstä :)
- Ihh:)
Mut pullurat vaan on parhaita
- hoikka_tyttö
Ite tykkään just sellasista pitkistä laihoista luikuista
- blondityttöö
Riskit, pitkät miehet on parhaita, sellaset isot nallekarhut. :3 Mutta suurin osa miehistä on nykyään liian lyhyitä luikkuja. :,
- tauskii99
mä oon semmonen 180/94 ja jonku verran lihasta
- tyttöjostakinvaan
Semmoset vähän pyöreemmät pojat on söpöjä
- <3:) nallet <3
joo, semmonen pikkuruisen pieni aluillaan oleva kaksois leuka tai sellanen söpö poimu AH!
- bömbbis
170/76 :--D
Ja ikää aloittalijalla oli? (= - <3 ihkkuna mazi
minäk itykän pömpö mahoista
- läskipaskiainen
167/0,5tonnii
- täälyks
188/78 16v.
- mr penis @ darra
Menkää läsöt lenkille:DDD
- Semipyöree
Olen ite 183cm ja painan lähemmäs 100kiloa :)
- jäbe
Bumppaan iha turhaa vanhaa aihetta, mutta jees huomata että meistä pehmeistä ja turvallisista hiukan pontevammistakin tapauksista tykätään:) täällä 16v 180/84 jäbä kirjottelee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639