ALIENI!

opponous

Voisitko oikeasti ystävällisesti siirtyä jollekin toiselle palstalle myrkyttämään toisten mielet? Olen niin kurkkuani myöten tota sun jatkuvaa arvostelua, paheksuntaa ja paskanjauhantaa mitä kutsut faktoiksi! Kenelle sä vittu oikeesti yrität päteä? Ketään ei kiinnosta ja en usko että tuo toisten arvosteleminen ja itsensä lähes narsistinen jumaloiminen täyttää sun tyhjää aukkoas jota muut ihmiset kutsuvat elämäksi.

Oon yrittäny sulle monen monta kertaa ystävällisesti yrittänyt vihjaista,että voisit ottaa toisetkin huomioon,mutta ei niin ei! Oot niin jämähtänyt paikalles miettimään omaa itseäs ja elämääs,ettei siihen edes mahdu muuta enää!

Musta on myös sinällään jo humoristista,miten kritisoit yhteiskuntaa ja sen ihmisiä, koska sä olet yksi niistä ihmistyypeistä jotka sitä pahimillaan myrkyttää.

Mä olen niin pahoillani siitä,ettet elämästäs saa otetta. Mä oon myös niin pahoillani,että sulla on niin paha olla,että sun täytyy kaikki viat löytää muualta kuin itestäs.

44

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrigrehgeio

Harmi ettei Allun mutsi pysty siivoomaan sen aiheuttamaa sotkua täältä pois.

• .............

Todellakin suurin osa Alienin teksteistä ei liity vähääkään tämän palstan aihealueeseen vaan sopisi paremmin jollekin muulle aihealueelle.

• AlienIndie

En voisi levittää myrkkyä, ellei sitä olisi ensin tungettu minuun.

Vilkaisepa niitä ketjuja joissa avaudun tunteistani ilman että vittuilen kenellekään, mitä saan vastaukseksi täysin asiallisiin viesteihin?

• Et vissiin tajua

että ketään ei kiinnosta nuo sun juttus. Sulla ei todellakaan taida olla mitään muuta elämää kun pelkkä tänne kirjoittelu. Hanki ittelles ystäviä niin kenties se sun pieni ja tuskainen maailmasi saisi jotain muutakin sisältöä. Monet täällä ei todellakaan jaksa noita sun tilityksiäs. Tämä palsta on nykyään täynnä vain sun jauhamisiasi ja tämä palsta on pelkkä vitsi. Ei kukaan voi olla noin tyhmä ettei ymmärrä että itse saa omalla käytöksellään ja kirjoittelullaan aikaan sen ettei susta pidetä. Hanki itsellesi ystäviä ja avaudu niille ja jätä tämä palsta niille jotka haluavat keskustella aiheesta.

• 9+2
        Et vissiin tajua kirjoitti:

että ketään ei kiinnosta nuo sun juttus. Sulla ei todellakaan taida olla mitään muuta elämää kun pelkkä tänne kirjoittelu. Hanki ittelles ystäviä niin kenties se sun pieni ja tuskainen maailmasi saisi jotain muutakin sisältöä. Monet täällä ei todellakaan jaksa noita sun tilityksiäs. Tämä palsta on nykyään täynnä vain sun jauhamisiasi ja tämä palsta on pelkkä vitsi. Ei kukaan voi olla noin tyhmä ettei ymmärrä että itse saa omalla käytöksellään ja kirjoittelullaan aikaan sen ettei susta pidetä. Hanki itsellesi ystäviä ja avaudu niille ja jätä tämä palsta niille jotka haluavat keskustella aiheesta.

Eihän Allua kiinnosta olla ystävä kenellekään

• 5+2

Mistään laskurista ei näe kuinka moni hyppää kaikki Allun höpinät yli.

• AlienIndie

Yhtykää taisteluuni kaikkia virheiksi identifioimiani asioita vastaan niin lopetan heti ajatusteni mainostamisen. Syvällä sisimmässänne tiedätte että olen oikeassa, jos olette ihmisiä. Jokainen ihminen kaipaa vapautta orjuudesta.

• AlienIndie

Ja 1kpl asiaton viesti ilmiannettu tästäkin ketjusta...

• AlienIndie

Perustelut viidelle miinukselle? Siinä viestissä uhattiin tappaa minut. Jos minä en olisi sitä poistanut kukaan muu ei olisi sitä tehnyt, mutta jos minä kirjoittaisin saman, olisi kilpailu siitä kuka kerkeää tekemään ilmoituksen ensin kova. Ja sitä ennen viesti toki keräisi 20 miinusta. Ilmeisesti ne henkilöt jotka miinustivat tätä viestiäni olisivat plussanneet sitä uhkausviestiä?

• AlienIndie

"Oon yrittäny sulle monen monta kertaa ystävällisesti yrittänyt vihjaista,että voisit ottaa toisetkin huomioon,mutta ei niin ei! Oot niin jämähtänyt paikalles miettimään omaa itseäs ja elämääs,ettei siihen edes mahdu muuta enää!"

Mitä muuta siihen pitäisi mahtua? Eihän kukaan muukaan ajattele kuin itseään. Minä sentään olen esittänyt konkreettisia parannusehdotuksia yleiseen asioiden tilaan, siinä missä kaikki muut pelaavat innolla ylhäältä annetuilla säännöillä niitä koskaan kyseenalaistamatta ja niiden muille tuottamaa tuskaa koskaan miettimättä. Voi että, olenpa MINÄ kamala ihminen!!

• 1+13

Tuntuu että tässäkin sulla on mustavalkoisuus: joko ihmiset välittävät susta loputtoman paljon tai kukaan muu ei ajattele kuin itseään. Oikeasti tilanne muistuttaa loputonta määrää harmaiden sävyjä.

• fgdgfdgdgd

Et sinä ole kamala ihminen, olet vain pilalle hemmoteltu kusipäinen kakara.

• erilaiset frendit

• AlienIndie
        fgdgfdgdgd kirjoitti:

Et sinä ole kamala ihminen, olet vain pilalle hemmoteltu kusipäinen kakara.

Jep, vastuuntuntoinen vanhempi pistää lapsensa joka kesä orjatöihin ja maksamaan kaikki hankintansa lukiokirjoista tietokoneeseen niistä saadulla rahalla. Samoin sukupuolenkorjaukset ja kaikki muut ulkonäköhömpötykset on kiellettyjä koska niillä vaan tehdään lapsesta pilallehemmoteltu.

No kiva kuitenkin etten ole kamala ihminen.

• AlienIndie
        erilaiset frendit kirjoitti:

Ehkäpä sinun kannattaisi kirjoitella tänne:

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3535

Sieltä voit löytää itsellesi ystäviä.

Harmi kun heikkoälyisille ei ole omaa palstaa. Joudut olemaan noiden normaaliälyisten ja minunlaisteni nerojen kanssa samoilla palstoilla, etkä edes erota eroa näiden ryhmien välillä, molemmat puhuvat sinulle aivan liian vaikeita. Varmasti tuskallista.

• AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

Harmi kun heikkoälyisille ei ole omaa palstaa. Joudut olemaan noiden normaaliälyisten ja minunlaisteni nerojen kanssa samoilla palstoilla, etkä edes erota eroa näiden ryhmien välillä, molemmat puhuvat sinulle aivan liian vaikeita. Varmasti tuskallista.

Samoin kuin se joku joka on plussannut viestiäsi. Voi teitä retardeja. Varmasti vaikeaa elämä kun ei erota täyttä paskaa syvällisestä ja analyyttisestä tekstistä, ja pitää sitten kohottaa itsetuntoa väittämällä kaikkea mitä ei ymmärrä paskaksi, kuten minun tekstejäni.

• AlienIndie
        1+13 kirjoitti:

Tuntuu että tässäkin sulla on mustavalkoisuus: joko ihmiset välittävät susta loputtoman paljon tai kukaan muu ei ajattele kuin itseään. Oikeasti tilanne muistuttaa loputonta määrää harmaiden sävyjä.

No mitäpä jos kaikki sadismi ja pahan tekeminen vaikka aluksi lopetettaisiin? Mitäpä jos kokeiltaisiin "antaa kaikkien kukkien kukkia" politiikkaa? Se kelpaa minulle varsin hyvin. En kaipaa mitään palvelijoita. Kaipaan vain rauhaa ja vapautta. Enkä sulata näkemyksiä joiden mukaan minulle pahan tekeminen ja minun vapauksieni rajoittaminen on enemmän oikein kuin jonkun toisen. Todistakaa että olette siellä harmaalla vyöhykkeellä lopettamalla sellainen tekopyhyys.

• Ammattiloukkaantuja
        AlienIndie kirjoitti:

No mitäpä jos kaikki sadismi ja pahan tekeminen vaikka aluksi lopetettaisiin? Mitäpä jos kokeiltaisiin "antaa kaikkien kukkien kukkia" politiikkaa? Se kelpaa minulle varsin hyvin. En kaipaa mitään palvelijoita. Kaipaan vain rauhaa ja vapautta. Enkä sulata näkemyksiä joiden mukaan minulle pahan tekeminen ja minun vapauksieni rajoittaminen on enemmän oikein kuin jonkun toisen. Todistakaa että olette siellä harmaalla vyöhykkeellä lopettamalla sellainen tekopyhyys.

Tekopyhyydestä puheenollen:

"Se kelpaa minulle varsin hyvin."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11447188#comment-61469123

"En kaipaa mitään palvelijoita."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11440574#comment-61346998
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11440574#comment-61517152
        "Jokainen joka on valmis tekemään kaikkensa eteeni saa minulta aivan taatusti hyvää kohtelua."

• AlienIndie
        Ammattiloukkaantuja kirjoitti:

Tekopyhyydestä puheenollen:

"Se kelpaa minulle varsin hyvin."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11447188#comment-61469123

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11440574#comment-61517152
        "Jokainen joka on valmis tekemään kaikkensa eteeni saa minulta aivan taatusti hyvää kohtelua."

""Se kelpaa minulle varsin hyvin."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11447188#comment-61469123"

En ole sanonut pitäväni sitä optimaalisena tilana. Mutta tyydyttävänä kompromissina. Optimaalisin tila olisi tietenkin että kaikki tehtäisiin minun sääntöjeni mukaan.

Oletko todella noin lukutaidoton? Noissa viesteissä ei ole tasan minkäänlaista ristiriitaa.

"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11440574#comment-61517152"

Missä näissä viesteissä sanotaan että kaipaan palvelijoita? Sanoin kaipaavani toimivaa yhteiskuntaa. Itse tässä olet ristiriitainen, jos nyt väität että kaikki työnteko on jonkun henkilökohtaista palvelijuutta, ja aikaisemmin kun olen sanonut etten halua tehdä työtä nimenomaan siksi että tuotan sillä palveluja ja vaurautta myös minulle pahaa tehneille ihmisille sekä loisivalle eliitille (joita on enemmän kuin 1, toisin kuin minua), se oli kuulemma jotenkin hirveän kieroutunutta ajattelua.

"
        "Jokainen joka on valmis tekemään kaikkensa eteeni saa minulta aivan taatusti hyvää kohtelua." "

Niin saakin. Mutta tuossahan vanhempani juuri eivät olleet halukkaita tekemään kaikkeaan. Ja törkeästi rupesivat vielä syyllistämään minua tilanteesta, johon en ole millään tavalla syyllinen.

• Erilaiset frendit
        AlienIndie kirjoitti:

Samoin kuin se joku joka on plussannut viestiäsi. Voi teitä retardeja. Varmasti vaikeaa elämä kun ei erota täyttä paskaa syvällisestä ja analyyttisestä tekstistä, ja pitää sitten kohottaa itsetuntoa väittämällä kaikkea mitä ei ymmärrä paskaksi, kuten minun tekstejäni.

Ehkäpä täältä http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3535 löytyy sinullekin ymmärtäjiä.

• AlienIndie
        Erilaiset frendit kirjoitti:

Ehkäpä täältä http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3535 löytyy sinullekin ymmärtäjiä.

Kieltämättä olisi kyllä hauskaa manipuloida jotain kehitysvammaisten armeijaa. Vähän kuin Stalin yritti risteyttää ihmisen ja simpanssin jotta saisi sotilaita jotka ovat riittävän älykkäitä tottelemaan käskyjä mutta riittävän tyhmiä etteivät kyseenalaista mitään.

Ehkäpä tosiaan pidän tämän vaihtoehdon mielessä!

• Taina cd

Alieni mitäs jos menisit muualle kirjoittelemaan tyhmiä juttujasi, ne ei kuulu tälle osastolle joten poistaistko ne pikimmiten.Ei sinun kirjoituksiasi kukan jaksa eikä halua lukea,ole hyvä ja poista ne heti.Mene muualle sekoilemaan ,emme halua sinua tänne kirjoittelemaan typeriä juttujasi.

• 15+12

Valitettavasti Allu ei voi poistaa mitään koska ei kirjoita jaarittelujaan rekisteröityneenä. Niitä on vain kärsittävä.

• AlienIndie

Miksi T-Unit saa kirjoittaa anarkismimainoksiaan?

Miksi seksikeskustelut ovat sallittu?

• 148edr

Onko kukaan aatellut tehdä ylläpitoon ilmoitusta Allun kirjoituksista? Jos hänen tekstit eivät täytä poiston kriteerejä, niin ei sitten mitkään.

• AlienIndie

Luuletko että niillä on aikaa poistaa KAIKKI mitä olen kirjoittanut? Viestejä on 10 000

• 5+8
        AlienIndie kirjoitti:

Luuletko että niillä on aikaa poistaa KAIKKI mitä olen kirjoittanut? Viestejä on 10 000

Koska olet kirjoittanut kaikki kommenttisi samalla nimimerkillä, ilmeisesti joukkopoisto onnistuu.

• AlienIndie
        5+8 kirjoitti:

Koska olet kirjoittanut kaikki kommenttisi samalla nimimerkillä, ilmeisesti joukkopoisto onnistuu.

Millä te sitten nostatatte verenpainettanne?

• 6+8
        AlienIndie kirjoitti:

Millä te sitten nostatatte verenpainettanne?

Sen jälkeen täällä kirjoitettaisinn pelkää asiaa eikä huuhaata.

• AlienIndie
        6+8 kirjoitti:

Sen jälkeen täällä kirjoitettaisinn pelkää asiaa eikä huuhaata.

Juu, se että joku ilmoittaa lähtevänsä ulkomaille prostituoiduksi onkin tosi rautaista asiaa... ::rolleyes::

• tumblari

Hei!

Haluaisin ilmaista osanottoni palstan kaikille kärsijöille - ihan näin heteronaisena - "Allun" kirjoituksista.

Päädyin itse aiemmin tällä viikolla lukemaan tätä transihmisten keskustelualuetta, koska paras ystäväni on juuri tunnustanut minulle olevansa transsukupuolinen ja halusin lukea millaisia tunteita esimerkiksi muutoksen läpikäyminen herättää niitä läpikäyvissä ihmisissä ja millaista elämä on ollut sen jälkeen.

Törmäsin kuitenkin välittömästi AlienIndien keskustelujen dominointiin ja epäystävällisyyteen, jollaista en ole IKINÄ muualla kohdannut. Tämä ihmisraunio väittää kaikkea sanomaansa totuudeksi ja kaikki muut ovat poikkeuksetta väärässä.

Miten vääristynyt kuva voi ihmisellä olla itsestään? Ilmeisesti aika pahasti. Ehdotan - ystävällisesti - että hakeutuisit ammattiauttajan pakeille tai hankkisit ihmiskontakteja. Pahaa oloa ei tarvitse purkaa pilaamalla tämän palstan keskusteluja jatkuvalla pätemisen tarpeella. Koet ehkä riittämättömyyden tunteita, joista sinun kannattaisi keskustella jonkun kanssa?

Olisiko maailma todellakin parempi paikka mikäli kaikki olisivat kuin sinä?
      Ei, ei olisi.

• AlienIndie

"Päädyin itse aiemmin tällä viikolla lukemaan tätä transihmisten keskustelualuetta, koska paras ystäväni on juuri tunnustanut minulle olevansa transsukupuolinen ja halusin lukea millaisia tunteita esimerkiksi muutoksen läpikäyminen herättää niitä läpikäyvissä ihmisissä"

Joo no arvaas mitä? Silloin kun minä tunnustin lähipiirilleni olevani transsukupuolinen, kaikkien asenne oli "evvk". Saattaisiko sillä olla jotain tekemistä näiden tekstieni kanssa?

Yleensäkin kaikki tunteeni ovat olleet kaikille ihmisille "evvk" niin kauan kuin voin muistaa.

"Törmäsin kuitenkin välittömästi AlienIndien keskustelujen dominointiin ja epäystävällisyyteen, jollaista en ole IKINÄ muualla kohdannut"

Et välttämättä, mutta jos minua ei olisi olisit törmännyt toisentyyppiseen epäystävällisyyteen. Sellaiseen jossa perusteettomasti solvataan ja kiusataan kanssaihmisiä ja yritetään tuhota heidän mielenterveydestään kaikki mikä tuhottavissa on. Kirjoitin aiheesta juuri aloituksen "kollaasi viikon asiattomuuksista". Ja jos tätä palstaa ei olisi olisit päätynyt Puuteri.orgiin jossa tämä on vielä korostuneempaa. Olen heidän tuotoksensa.

" Tämä ihmisraunio väittää kaikkea sanomaansa totuudeksi ja kaikki muut ovat poikkeuksetta väärässä."

No silloin kun on oikeassa on oikeassa ja silloin kun on väärässä on väärässä. Ei siinä sen kummempaa ole. Esitän aina loogisesti ja empiriisesti pätevät todisteet väitteideni tueksi, vastaväittäjäni harvoin.

"
        Ei, ei olisi. "

Olisiko maailma todellakin parempi paikka mikäli kaikki olisivat kuin normaali-ihmiset? Vastauksen näemme uutisista.

• AlienIndie

Sinun ihmistuntemuksesi ei selvästi ole kovin kypsällä tasolla, kun et edes tiedä sitä, että viha ja rakkaus ovat saman asian eri puolia, molemmat ovat vastakohta välinpitämättömyydelle. Minä en kykene muuta kuin vihaamaan tai rakastamaan asioita, mukaanlukien ihmiskunta. Teininä rakastin ihmisiä ja elämää. Sitten siirtyminen "itsenäiseen elämään" ja sen huomaaminen että muut kuuluivatkin järjestäen välinpitämättömien leiriin. Eipä ollut kovin kauan psykologisesti mahdollista rakastaminen.

Maailma olisi parempi paikka mikäli kaikki olisivat niin kuin minä teininä, se on fakta josta ei pääse mihinkään. Älä väitä tietäväsi millainen olen ollut. Kun et edes ymmärrä että tällaiseksi ihmisvihaajaksi päätyy AINOASTAAN henkilö, jolla on syntyjään keskimääräistä huomattavasti suurempi kapasiteetti rakkauteen - ja sitä myöten vihaan. Minä olisin voinut olla vapahtajanne, mutta halusitte väkisin ristiinnaulita minut, kun en ollut "normaali". Sellaisia te normaali-ihmiset olette.

• lkjhgygu
        AlienIndie kirjoitti:

"Päädyin itse aiemmin tällä viikolla lukemaan tätä transihmisten keskustelualuetta, koska paras ystäväni on juuri tunnustanut minulle olevansa transsukupuolinen ja halusin lukea millaisia tunteita esimerkiksi muutoksen läpikäyminen herättää niitä läpikäyvissä ihmisissä"

Joo no arvaas mitä? Silloin kun minä tunnustin lähipiirilleni olevani transsukupuolinen, kaikkien asenne oli "evvk". Saattaisiko sillä olla jotain tekemistä näiden tekstieni kanssa?

Yleensäkin kaikki tunteeni ovat olleet kaikille ihmisille "evvk" niin kauan kuin voin muistaa.

"Törmäsin kuitenkin välittömästi AlienIndien keskustelujen dominointiin ja epäystävällisyyteen, jollaista en ole IKINÄ muualla kohdannut"

Et välttämättä, mutta jos minua ei olisi olisit törmännyt toisentyyppiseen epäystävällisyyteen. Sellaiseen jossa perusteettomasti solvataan ja kiusataan kanssaihmisiä ja yritetään tuhota heidän mielenterveydestään kaikki mikä tuhottavissa on. Kirjoitin aiheesta juuri aloituksen "kollaasi viikon asiattomuuksista". Ja jos tätä palstaa ei olisi olisit päätynyt Puuteri.orgiin jossa tämä on vielä korostuneempaa. Olen heidän tuotoksensa.

" Tämä ihmisraunio väittää kaikkea sanomaansa totuudeksi ja kaikki muut ovat poikkeuksetta väärässä."

No silloin kun on oikeassa on oikeassa ja silloin kun on väärässä on väärässä. Ei siinä sen kummempaa ole. Esitän aina loogisesti ja empiriisesti pätevät todisteet väitteideni tueksi, vastaväittäjäni harvoin.

"
        Ei, ei olisi. "

Olisiko maailma todellakin parempi paikka mikäli kaikki olisivat kuin normaali-ihmiset? Vastauksen näemme uutisista.

"Ja jos tätä palstaa ei olisi olisit päätynyt Puuteri.orgiin jossa tämä on vielä korostuneempaa."

Vaihtoehto olisi ollut parempi ja tumblari'n kannattaisikin kirjautua sinne (ellei ole jo) jotta saisi parempaa tietoa kuin tältä huuhaapalstalta. Juuri tämä on ongelma että ensi kertaa transihmisiin kosketuksissa olevat ihmiset joutvat tälle palstalle ja saavat täysin vääristynyttä tietoa. Tällä palstalla "keskustelu" on lähinnä transsukupuolisten väittelyä ja riitelyä keskenään. Asiaa tuntemattoman on vaikeaa löytää niitä muutamia asiaviestejä, eikä nekään välttämättä täytä lukijan tiedontarvetta.

Suosittelen että tumblari käy ensin lukemassa Transtukipisteen nettisivulta perustietoa niin on jo paljon paremmalla pohjalla. Puuterissa keskustelu on parempilaatuista rekisteröinnin vuoksi.

• Minä

Alieni poista kirjoituksesi tältä osastolta ,mene muualle kirjoittelemaan idioottimaisuuksiasi .Tämä osasto on trans ihmisille ei sinunlaisillesi sekoilijoille. ole hyvä ja poistu muualle.

• alieni pois

Uskokaa jo! Alieni ei pysty poistamaan mitään vaikka haluaisi koska kirjoittaa anonyyminä. Joskus Alieni haluaisikin poistaa viestejä kun muut kaivelevat niitä vanhoja päättömiä kirjoituksia esiin.

• AlienIndie
        alieni pois kirjoitti:

Uskokaa jo! Alieni ei pysty poistamaan mitään vaikka haluaisi koska kirjoittaa anonyyminä. Joskus Alieni haluaisikin poistaa viestejä kun muut kaivelevat niitä vanhoja päättömiä kirjoituksia esiin.

" Joskus Alieni haluaisikin poistaa viestejä kun muut kaivelevat niitä vanhoja päättömiä kirjoituksia esiin"

Eiköhän se ole ihan jotkut muut kuin minä jotka vielä joskus katuvat karvaasti omaa käytöstään tässä ajassa...

• 5+9
        AlienIndie kirjoitti:

" Joskus Alieni haluaisikin poistaa viestejä kun muut kaivelevat niitä vanhoja päättömiä kirjoituksia esiin"

Eiköhän se ole ihan jotkut muut kuin minä jotka vielä joskus katuvat karvaasti omaa käytöstään tässä ajassa...

Jumalan salamako iskee?

• AlienIndie

Ja vielä tuosta aiheesta "olisiko maailma parempi, jos kaikki olisivat kuin minä"... telkkarista kun tulee noita kauneudenhoitotuotemainoksia joissa nainen puhuu hempeällä äänellä ja kaikki on olevinaan niin ihanaa ja täydellistä, ikään kuin jokaisella on tunnelmallinen rentouttava kylpylä kotonaan... toimisivatko nämä mainokset, jos ne esittelisivät elämän ja maailman sellaisina kuin ne todella ovat? Ostaisiko kukaan kauneudenhoitotuotetta, jota mainostaa silminnähden stressaantunut opiskelija 25m2 asunnossaan keskellä rättipäätäytteistä lähiötä tai laman takia asunnottomaksi tehty yksinhuoltajaäiti joka vetää tupakkaa samalla kun huutaa valittavalle lapselle?

Minun maailmani olisi sellainen, kuin niissä mainoksissa.

• AlienIndie

Mielenkiintoinen paralleeli aborttikysymykseen: jännää, että ihminen saa joissain olosuhteissa ottaa toiselta ihmiseltä HENGEN pelkästään sillä perusteella, että ei juuri nyt huvita ottaa vastuuta tekemisistään. Sitten kun minä pyydän, että minua kohtaan oltaisiin asiallisia riippumatta siitä mitä olen joskus vuonna alkemistit jollekin sanonut, on tämä täysin mahdoton pyyntö toteuttaa, vaan tällaisessa tilanteessa on ihmisen kannettava vastuu kaikesta sanomastaan ja tekemästään täyspainoisesti, vaikka kenellekään ei aiheutuisi mitään pahaa vastuustavapauttamisesta.

• AlienIndie

Ja taas on joku äiti oikeudessa parivuotiaiden lasten tappamisesta... ja valistuneet tahot nimittävät ihmishirviöksi keskustelupalstoilla... EI JUMALAUTA TÄÄ TEKOPYHYYS RÄJÄYTTÄÄ PÄÄN!!!!!!!!!!!!

Onneksi joskus harvoin oikeuskin toteutuu: https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-abortion_violence

• Eiko tuo hemmetin

idiootto Alien voi koskaan lopettaa tuota ikuista typerää vuodatustaan? Ei tähän palstalle enää kukaan toinen viitsi kirjoittaa.

• Harmi etten..

..pysty kirjoittamaan tätä sulle muuten.

Et sä AlienIndie ainakaan mun silmissä vaikuta mitenkään narsistiselta, vaan enemmänkin olosuhteiden pakosta ja henkisen taakan alle joutuneelta, jota voisi verrata lasiesineeseen jossa on niin paljon hiushalkeamia ettei se kestä hipaisuakaan.

Olin itse vuosia sitten aika samanlainen, yritin pitää meteliä oikeudestani olla olemassa ja itseluottamusta ei ollut ollenkaan. Myös toi tunnepuolen epätasapaisoisuus yhdistettynä siihen miten kaikki pitää siltikin rationalisoida on todella paljon samanlaista kuin itselläni.

En mielelläni ala neuvomaan mitä kenenkin pitäisi tehdä missäkin tilanteissa, tai millaisen arvomaailman läpi ihmisen pitäisi tarkastella maailmaa, mut sellaisen neuvon kuitenkin annan että jos löydät jonkin asian joka kiinnostaa todella paljon, niin keskity siihen paremmin äläkä päästä siitä irti. Vaikuttaa siltä että sullakaan ei ole hirveästi asioita mitklä kiinnostaisi, mutta niihin vähäisiin taas keskittyykin niin paljon ihan kuin ne olisi melkein jokin "elämän tarkoitus".

Olen lukenut myös siitä mitä ongelmia sulla on tullut tutkimusyksikön kanssa, ja olen samaa mieltä siitä ettei jotenkin epävakaan persoonallisuuden pitäisi olla esteenä kunhan siihen ei liity psykoottisia harhakuvitelmia itsestä, vaan päättävän lääkärinkin tulisi huomioida myös se että osalla on ollut vaikeampaa ympäristön ja läheisten kanssa, ja osa vain sattuu olemaan haavoittuvampia.

Vaatimus siitä ettei mitään mielenterveydellisiä ongelmia tai epävakaata tai muuten epäaikuismaista persoonallisuutta saisi olla, on ihan vaatisi että ihmisen vuosia tai vuosikymmeniä kokemilla negatiivisilla asioilla ei saisi olla mitään vaikutusta. Ikäänkuin kaikki pitäisi vain sormia napsauttamalla unohtaa ja jättää taakseen ilman että epäoikeudenmukaisesti käyttäytyneitä tahoja ei saisi edes vihata tai tuntea katkeruutta olipa kyseessä sitten varhaisnuoruuden koulukiusaaminen, jotain pahempaa, tai jotain mikä ajaa ihmisen lähes itsemurhaan kun henkinen jaksaminen ei enää riitä.

Mutta kuitenkin, vaikka sulla on hyvin paljon todella älykästä tekstiä, niin osassa kuitenkin purat vain kaikkea sisällesi patoutunutta tilaisuuden tullen ensimmäisen henkilön päälle jonka näet itsellesi tavalla tai toisella vihollisena mustavalkean maailmankatsomuksesi läpi. Tuolla et aiheuta mitään muuta kuin vahinkoa syyttömillekin ja samalla myös epäsuoraan itsellesikin vaikka et nyt sitä tajuaisi.

Jos vähän pystyisit keskittämään energiaasi johonkin itseäsi kiinnostavaan asiaan, vaikka se olisikin jotain mitä kukaan muu ei edes ymmärrä, ja vähän rauhoittuisit vihan kylvämisen suhteen, niin sun älykkyydellä olisit vielä monessa keskustelussa todella korvaamaton ja pystyisit olemaan mukana luomassa jotain todella rakentavaa mikä voisi olla hyödyllistä kaikille.

• AlienIndie

Kiitän ymmärryksestä ja älyllisestä rehellisyydestä.

En osaa tällä erää nyt muuta sanoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      174
      1878
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      243
      894
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      68
      816
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe