Rumimmat autot TOP5

Autokanta

Elikkä aloitetaan keskustelua meidän rakkaan kajaanin auto kannasta.

5. Oranssi celica
4. Pinkki BMW
3. Musta BMW mistä puuttuu puskurit/helmat
2. Joku "korotettu" toyotan maasturi lommoja täynnä vihree
1.Corolla Punanen siniset alaosat.

Kertokaa nyt jotain! nämä einyt vaan miellytä omaa silmää.
Ei millään pahalla ketään vastaan. Auotot varmaan omistajien omastamielestö oikein hienoja, sen ymmärrän.

Itse kurvailen vakiolla -89 Golfilla. joten eipääse prassailemaan omallakkaan kamppeella.

Joten tämä on vaan nyt yksi keskutelu muiden joukossa.
Joten jos pysyttäs ihan asiallisella linjalla.

Jos joku kaisais vaikka Hienoimmat TOP5??

28

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkuväline

mersut on komioita ja nättejä

• remppaa

joo, korjaamolla.

• bongari vol3

Musta pinkki BMW pongattu!

• Vox Flatus

Kertokaap ajelijat samalla minulle miksi niitä stereoita pitää huudattaa niin että pellit helisee ja miksi on aina sitä kauheinta tusinapaskaa? Onko se siksi niin kovalla kun teillä ei ole mitään sanottavaa, istutte vaan siellä pierunhajussa lippikset päässä?? Mikä siinä on niin kova juttu?

Kertokaa. Jos ette pysty vastaamaan, lopputulokseksi jää että olettet luukuttaneet aivonne muussiksi ja päänne pysyy kasassa vain sen lippiksen ansiosta.

• zzz6

Osta nuppimankka koteloosi ni huomaat jotta autossakin voi olla jotain muutakin ääntä, kuin venttiinilin naputus. Ja jos se niin ahdistaa ni onhan suomessa korpea johon voit luusi raahata. jos muitten ihmisten elämä ja teot ahdistaa. niin ei kukaan kaupungissa pakota asumaan.

• Vox Flatus

Ei se ahdista, ihmetyttää kylläkin. Ja jotenkin arvasin että ei täältä vastausta taida tulla eli
        silloin johtopäätökseni on aivan oikea.

• kkk

No jo on kirjoittajalla mielipiteet ! Ei sitä oranssia celicaa voi pistää tollaiseen Top-5:een mukaan... Jos tuossa on kerta 5 Kajaanin ruminta autoa niin ilmeisesti ajelet autollakin silmät kiinni ! Minä oon nähny paljon kauheampiakin autoja parin vuoden aikana...

• west2

Jokaisellahan on toki mielipiteensä. Joku tykkää jostain autosta ja joku ei. Eihän autoa tehdä mielyttämään kaikkia.

• jumputijump apina

auton värit ei taida miellyttää,siks ne maalattu semmoisiksi et sinunlaista ärsyttää.autolla ajetaan paikasta a paikkaan b.tietysti onko järkee vai ei ku apinalauma lippalakki vinossa ja housut puolikintuissa jotaki amispoppia huudattaa.aivot niillä on menny ja kuuroja ovat kun 30 vuotta on täynnä.

• 145789

Plagiointi - hauskat kuvat - Naurunappula
      bemari on kopioinu roskiksesta merkkinsä.

• mopar1mies

onhan siellä kaikenlaista tuninkihomostinta liikkeellä, naurettavia lintulautoja etc..

• SekkaPuorsa

Onhan siellä lintulautoja ym., mutta on oikeastikin melko tulisia laitteita. Niikö esim uuskoppanen 200sx. Lähtee näköjään kuin nakki haulikosta. Mutta nämä oikeasti tulisimmat ei tee siitä mitään erikoista numeroa ulospäin. Sitte on näitä epätoivoisia revittäjiä joilla ei oikeasti ole sitä voimaa oollenkaan, vaikka yritys on kova.
        Jenkkilotjat on sitten erikseen. Joissakin saattaa olla jopa voimaa, mutta suurimmassa osassa ei, vain hirveätä mekkalaa putkenpäästä.

• kaikki madalletut...

autot rumia, johon on laitettu ohuen ohuet renkaat :(

• opala diplomat

rumat autot: nissan juke ja kaskae, toyota yaris ja se hybridi tojota nimeä en muista mutta helevetin ruma,subarun korimalli pilattu .edellinen malli oli linjakas.pääsääntöisesti aika rumia uudet autoton.

siedettäviä: uusi octavia,rapid, jetta,audin perustylsät ja ylihintaiset mallit. chevy cruze,pikkumersu uusi ns jenkkikeulalla,hundain farmari malli.

tyylikkäitä, menneitä nykyautoja.

toyota camryn viimeinen malli oli tyylikäs, viimmeinen maxima, opel omega,skoda super b eka malli........

• Ymmärtäjä

Et vissiin ymmärtänyt täysin aloittajan pointtia!? Kyseessä oli Kajaanin rumimmat top lista. Ei mikään automaailman top listaus.
        Lukutaito kunniaan!

• Auto on kulkuneuvo..

Eikä mikään kotieläin ja munan jatke.....käytännöllisyyttä minä olen katsonut, kun olen hankkinut auton.....tosin auto vaihtuu aika harvakseen....ajan sen loppuun ja vien romuttamolle ja hankin sitten, kun sopiva sattuu kohdalle, olen vaikka ilman autoa sen aikaa, kun " kulkuneuvo " sattuu miellyttämään ;)

• tojota on paha rassi

menkää matinmäkeen kaahaamaan, kuminpoltto ja kulmasta kulmaan kiihdyttely
      on ihan vitun tyhmää.

• No Spoiler

Lauantaina voi laittaa rumimmat top-50 listalle Kajaanissa. Ei ole penikoilla mitään tyyliä kötöstyksissään!

• VW Cortsu

Matta corrado, joka keulasta vihertävä. Hyi tautinen! Mut kuskista vissiin mukava polkea paikoillaan sitä pulkkaa. Pitäs kerätä kolehti että pääsis vaikka takkarannan risteyksen kylmäasemalle asti polkemaan paikolleen sitä oksetusta.

• PappiaHekotti

corrado on parskelen ruma tyhjänpäiväinen pörisiä :D

• sutia1

Aika komeita kamppeita oli lauantaina auto letkassa. bongattu toisiaan hienompia :D oli jenkkiä ja euroa, kaikille jotain .... voi kun ois hesaan kerenny kettoo gunball 3000 meininkiä..!!

• ihailija3

Voikun olis itelläkin varaa ja mahdollisuutta harrastaa auton rakentamista. no jospa vielä joku päivä, siihen asti tyydytään katselemaan nuita muitten autoja. Onse hyvä kun tämmönen Cruising järjestetään täällä kajaanissakin jotta saadaan jotain katseltavaa, ja lipun hintakin on matala jotta pääsee tämmönen perseaukinenkin katselemaan.. :)

• En lantis det är du

Se ei ole gunball eikä hesa, vain maalaistollt puhuu hesasta.

• sutia1

no anteeksi, jos ei menny ihan sinun mieliksi.. taisit kumminki tajuta idean pointin,

• bongari2

-celica/bemmi/lantikka bongattu :D kaikki miellyttää omaa silmää...

• volvo5

Volvo.

• Bongattu 2een

Bemmi pihalta ja celica ikkunasta. :D :D

• Eivittukuinoloa!

Se hieno celica top5 -listalla vaan sen takia, että kebab -mies ajaa sillä? :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe