Elikkä aloitetaan keskustelua meidän rakkaan kajaanin auto kannasta.
5. Oranssi celica
4. Pinkki BMW
3. Musta BMW mistä puuttuu puskurit/helmat
2. Joku "korotettu" toyotan maasturi lommoja täynnä vihree
1.Corolla Punanen siniset alaosat.
Kertokaa nyt jotain! nämä einyt vaan miellytä omaa silmää.
Ei millään pahalla ketään vastaan. Auotot varmaan omistajien omastamielestö oikein hienoja, sen ymmärrän.
Itse kurvailen vakiolla -89 Golfilla. joten eipääse prassailemaan omallakkaan kamppeella.
Joten tämä on vaan nyt yksi keskutelu muiden joukossa.
Joten jos pysyttäs ihan asiallisella linjalla.
Jos joku kaisais vaikka Hienoimmat TOP5??
Rumimmat autot TOP5
28
852
Vastaukset
- kulkuväline
mersut on komioita ja nättejä
- remppaa
joo, korjaamolla.
- bongari vol3
Musta pinkki BMW pongattu!
- Vox Flatus
Kertokaap ajelijat samalla minulle miksi niitä stereoita pitää huudattaa niin että pellit helisee ja miksi on aina sitä kauheinta tusinapaskaa? Onko se siksi niin kovalla kun teillä ei ole mitään sanottavaa, istutte vaan siellä pierunhajussa lippikset päässä?? Mikä siinä on niin kova juttu?
Kertokaa. Jos ette pysty vastaamaan, lopputulokseksi jää että olettet luukuttaneet aivonne muussiksi ja päänne pysyy kasassa vain sen lippiksen ansiosta.
- zzz6
Osta nuppimankka koteloosi ni huomaat jotta autossakin voi olla jotain muutakin ääntä, kuin venttiinilin naputus. Ja jos se niin ahdistaa ni onhan suomessa korpea johon voit luusi raahata. jos muitten ihmisten elämä ja teot ahdistaa. niin ei kukaan kaupungissa pakota asumaan.
- Vox Flatus
Ei se ahdista, ihmetyttää kylläkin. Ja jotenkin arvasin että ei täältä vastausta taida tulla eli
silloin johtopäätökseni on aivan oikea.
- kkk
No jo on kirjoittajalla mielipiteet ! Ei sitä oranssia celicaa voi pistää tollaiseen Top-5:een mukaan... Jos tuossa on kerta 5 Kajaanin ruminta autoa niin ilmeisesti ajelet autollakin silmät kiinni ! Minä oon nähny paljon kauheampiakin autoja parin vuoden aikana...
- west2
Jokaisellahan on toki mielipiteensä. Joku tykkää jostain autosta ja joku ei. Eihän autoa tehdä mielyttämään kaikkia.
- jumputijump apina
auton värit ei taida miellyttää,siks ne maalattu semmoisiksi et sinunlaista ärsyttää.autolla ajetaan paikasta a paikkaan b.tietysti onko järkee vai ei ku apinalauma lippalakki vinossa ja housut puolikintuissa jotaki amispoppia huudattaa.aivot niillä on menny ja kuuroja ovat kun 30 vuotta on täynnä.
- 145789
Plagiointi - hauskat kuvat - Naurunappula
bemari on kopioinu roskiksesta merkkinsä. - mopar1mies
onhan siellä kaikenlaista tuninkihomostinta liikkeellä, naurettavia lintulautoja etc..
- SekkaPuorsa
Onhan siellä lintulautoja ym., mutta on oikeastikin melko tulisia laitteita. Niikö esim uuskoppanen 200sx. Lähtee näköjään kuin nakki haulikosta. Mutta nämä oikeasti tulisimmat ei tee siitä mitään erikoista numeroa ulospäin. Sitte on näitä epätoivoisia revittäjiä joilla ei oikeasti ole sitä voimaa oollenkaan, vaikka yritys on kova.
Jenkkilotjat on sitten erikseen. Joissakin saattaa olla jopa voimaa, mutta suurimmassa osassa ei, vain hirveätä mekkalaa putkenpäästä.
- kaikki madalletut...
autot rumia, johon on laitettu ohuen ohuet renkaat :(
- opala diplomat
rumat autot: nissan juke ja kaskae, toyota yaris ja se hybridi tojota nimeä en muista mutta helevetin ruma,subarun korimalli pilattu .edellinen malli oli linjakas.pääsääntöisesti aika rumia uudet autoton.
siedettäviä: uusi octavia,rapid, jetta,audin perustylsät ja ylihintaiset mallit. chevy cruze,pikkumersu uusi ns jenkkikeulalla,hundain farmari malli.
tyylikkäitä, menneitä nykyautoja.
toyota camryn viimeinen malli oli tyylikäs, viimmeinen maxima, opel omega,skoda super b eka malli........- Ymmärtäjä
Et vissiin ymmärtänyt täysin aloittajan pointtia!? Kyseessä oli Kajaanin rumimmat top lista. Ei mikään automaailman top listaus.
Lukutaito kunniaan! - Auto on kulkuneuvo..
Eikä mikään kotieläin ja munan jatke.....käytännöllisyyttä minä olen katsonut, kun olen hankkinut auton.....tosin auto vaihtuu aika harvakseen....ajan sen loppuun ja vien romuttamolle ja hankin sitten, kun sopiva sattuu kohdalle, olen vaikka ilman autoa sen aikaa, kun " kulkuneuvo " sattuu miellyttämään ;)
- tojota on paha rassi
menkää matinmäkeen kaahaamaan, kuminpoltto ja kulmasta kulmaan kiihdyttely
on ihan vitun tyhmää. - No Spoiler
Lauantaina voi laittaa rumimmat top-50 listalle Kajaanissa. Ei ole penikoilla mitään tyyliä kötöstyksissään!
- VW Cortsu
Matta corrado, joka keulasta vihertävä. Hyi tautinen! Mut kuskista vissiin mukava polkea paikoillaan sitä pulkkaa. Pitäs kerätä kolehti että pääsis vaikka takkarannan risteyksen kylmäasemalle asti polkemaan paikolleen sitä oksetusta.
- PappiaHekotti
corrado on parskelen ruma tyhjänpäiväinen pörisiä :D
- sutia1
Aika komeita kamppeita oli lauantaina auto letkassa. bongattu toisiaan hienompia :D oli jenkkiä ja euroa, kaikille jotain .... voi kun ois hesaan kerenny kettoo gunball 3000 meininkiä..!!
- ihailija3
Voikun olis itelläkin varaa ja mahdollisuutta harrastaa auton rakentamista. no jospa vielä joku päivä, siihen asti tyydytään katselemaan nuita muitten autoja. Onse hyvä kun tämmönen Cruising järjestetään täällä kajaanissakin jotta saadaan jotain katseltavaa, ja lipun hintakin on matala jotta pääsee tämmönen perseaukinenkin katselemaan.. :)
- En lantis det är du
Se ei ole gunball eikä hesa, vain maalaistollt puhuu hesasta.
- sutia1
no anteeksi, jos ei menny ihan sinun mieliksi.. taisit kumminki tajuta idean pointin,
- bongari2
-celica/bemmi/lantikka bongattu :D kaikki miellyttää omaa silmää...
- volvo5
Volvo.
- Bongattu 2een
Bemmi pihalta ja celica ikkunasta. :D :D
- Eivittukuinoloa!
Se hieno celica top5 -listalla vaan sen takia, että kebab -mies ajaa sillä? :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591