Mitä lemmikkejä omistat ja paljonko :)
minulla akvaarioita ja kaloja noin 100kpl
lemmikit
18
1287
Vastaukset
- vuosi Nuoruudestani
Niin siis kaloja sata ei akvaarioita. Niitä löytyy 4kpl.
- Mettis
Tai tarkemmin ottaen, olen yksi noiden kissasisarusten lemmikki-ihmisistä...
- rck
kissa ja kani löytyy
- Typy
Ihana pieni sekarotuinen karvapallo...
Koiraksikin voi kutsua..;) - vuosi Nuoruudestani
Minulla on ollut kolmekin kissaa, mutta alkoi tuo hoitaminen tympäistä viimeisen jälkeen. Kalat voi jättää viikonlopuksi yksin ajastetulla ruokinnalla ja valaistuksella. Kyllä silti se kisu oli kiva, kun halusi hellyyttä antaa. Kalat eivät oikein pidä olla sylissä ;)
Käärmettä olen seuraavaksi ajatellut. - ice^
En yhtäkään! Kaikki elollinen (siis myös kasvit) kuolevat yllättävän pian minun seurassani. On ehkä kaikkien parhaaksi ettei minulla ole lemmikkiä. Kunnioitan elämää..:D
- Patu
Olisi enemmänkin jos elämämme olisi paikkastabiilimpaa, eikä tarvitsisi liikuskella koppa kainalossa vähän väliä.
- volvo
2 koiraa,2 frettiä ja kissa
- Petra
Meillä asustaa 28.9 13 vuotta täyttävä cavalier kingcharlesinspanieli Bernoban Umberto eli Toto, kesällä vuoden täyttänyt kääpiöluppa Zinfandelin Elohopea eli Väinö ja 1.5 vuotias VHK talvikko Oiva :) Ja joulukuun alussa on näillä näkymin hännän huipuksi tulossa bordercollie tyttö...
- lafemelle
Kahdeksan gerbiiliä ja pieni chihuahuan pentu ;)
- vada
Koeajalle tulee tibbenarttu. Sen sopeutumisesta kaupunkiin ja ainoaksi koiraksi ei nääs ole ihan varmaa joten siksi vain koeajalle aluksi.
- 30+
suloista maatiaiskissaa. haluaisin koirankin mutta ei ole tarpeeksi aikaa.
- Kaarina
Nyt ei ole useampaan vuoteen ollut - olosuhteiden pakosta, mutta koiraikävä on suunnaton.
Etenkin sellaiset "reissussa rähjääntyneen" näkjöiset (luin jostain tämän loistavan ilmaisun!) turriaiset saavat sydämeni sulamaan!
Terrieri, partis, briard, cottoni, poni, saukkokoira, spinone, erilaiset paimenkoirat = -katalonian jne., lentävä hollantilainen .... onhan niitä.
Joskoon jo ensi kesänä kuuluisi meilläkin pienten, karvaisten tassujen ääni.
Ai niin - kissoilel olen allerginen, samoin jyrsijöille, fretti on lumoava, mutta ei taitaisi onnistua =( - huphup
----------
- Jaaa...
Paljon pölyvillakoiria ja pölypunkkeja ja....
- jep
kaks komeaa koirulia :)
- piisami
kohta kolmevuotias bullterrierityttö löytyy
- vuosi Nuoruudestani
Oma mielipiteeni eläimestä huolehtivasta ihmisestä on positiivinen. Silloin ihminen osoittaa olevansa tunnollinen ja inhimillinen. En ole koskaan omistanut koiraa, mutta harkinnut sellaista olen monesti. Koiran kanssa tulisi ainakin ulkoiltua enempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249