lemmikit

vuosi Nuoruudestani

Mitä lemmikkejä omistat ja paljonko :)
minulla akvaarioita ja kaloja noin 100kpl

18

1287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosi Nuoruudestani

Niin siis kaloja sata ei akvaarioita. Niitä löytyy 4kpl.

• Mettis

Tai tarkemmin ottaen, olen yksi noiden kissasisarusten lemmikki-ihmisistä...

• rck

kissa ja kani löytyy

• Typy

Ihana pieni sekarotuinen karvapallo...
      Koiraksikin voi kutsua..;)

• vuosi Nuoruudestani

Minulla on ollut kolmekin kissaa, mutta alkoi tuo hoitaminen tympäistä viimeisen jälkeen. Kalat voi jättää viikonlopuksi yksin ajastetulla ruokinnalla ja valaistuksella. Kyllä silti se kisu oli kiva, kun halusi hellyyttä antaa. Kalat eivät oikein pidä olla sylissä ;)
      Käärmettä olen seuraavaksi ajatellut.

• ice^

En yhtäkään! Kaikki elollinen (siis myös kasvit) kuolevat yllättävän pian minun seurassani. On ehkä kaikkien parhaaksi ettei minulla ole lemmikkiä. Kunnioitan elämää..:D

• Patu

Olisi enemmänkin jos elämämme olisi paikkastabiilimpaa, eikä tarvitsisi liikuskella koppa kainalossa vähän väliä.

• volvo

2 koiraa,2 frettiä ja kissa

• Petra

Meillä asustaa 28.9 13 vuotta täyttävä cavalier kingcharlesinspanieli Bernoban Umberto eli Toto, kesällä vuoden täyttänyt kääpiöluppa Zinfandelin Elohopea eli Väinö ja 1.5 vuotias VHK talvikko Oiva :) Ja joulukuun alussa on näillä näkymin hännän huipuksi tulossa bordercollie tyttö...

• lafemelle

Kahdeksan gerbiiliä ja pieni chihuahuan pentu ;)

• vada

Koeajalle tulee tibbenarttu. Sen sopeutumisesta kaupunkiin ja ainoaksi koiraksi ei nääs ole ihan varmaa joten siksi vain koeajalle aluksi.

• 30+

suloista maatiaiskissaa. haluaisin koirankin mutta ei ole tarpeeksi aikaa.

• Kaarina

Nyt ei ole useampaan vuoteen ollut - olosuhteiden pakosta, mutta koiraikävä on suunnaton.

Etenkin sellaiset "reissussa rähjääntyneen" näkjöiset (luin jostain tämän loistavan ilmaisun!) turriaiset saavat sydämeni sulamaan!

Terrieri, partis, briard, cottoni, poni, saukkokoira, spinone, erilaiset paimenkoirat = -katalonian jne., lentävä hollantilainen .... onhan niitä.

Joskoon jo ensi kesänä kuuluisi meilläkin pienten, karvaisten tassujen ääni.

Ai niin - kissoilel olen allerginen, samoin jyrsijöille, fretti on lumoava, mutta ei taitaisi onnistua =(

• huphup

----------

• Jaaa...

Paljon pölyvillakoiria ja pölypunkkeja ja....

• jep

kaks komeaa koirulia :)

• piisami

kohta kolmevuotias bullterrierityttö löytyy

• vuosi Nuoruudestani

Oma mielipiteeni eläimestä huolehtivasta ihmisestä on positiivinen. Silloin ihminen osoittaa olevansa tunnollinen ja inhimillinen. En ole koskaan omistanut koiraa, mutta harkinnut sellaista olen monesti. Koiran kanssa tulisi ainakin ulkoiltua enempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe