Hok-elantolaiset, kokemuksianne kaivataan:)

Emm_ Esk_

Kertokaapa ihmiset kokemuksia Hok-elannon ravintoloista, salin puolen töistä, tarjoilija/vuoropäällikkö/ravintolapäällikkö? Voiko Hok-elantoon luottaa? Ettei oteta vaan koeajalle ja heivataan heti ennen kuin 4 kk tulee täyteen? Hok-elannolla näyttää olevan useaan eri keskustan ravintolaan vuoropäällikön ja tarjoilijan paikkoja auki, eikö niissä viihdytä vai onko myynnit niin nousussa että lisää ihmisiä tarvitaan? Kiitos vastauksista : )

4

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MH69

      Ihmiset lähtee inhimillisempiin firmoihin töihin paremman palkan perässä

    • lilyy1

      Jos itse Hok-Elannolle pääset töihin niin sitten sulla tulee menemään varmasti ihan hyvin! Koska Hoki käytttää paljon vuokratyöntekijöitä ravintoloissaan ja heidän kohtelu ei taas aina ole niin tasapuolista ... itse olen kiertänyt extralaisena monessa eri mestassa ja tullut tulokseen , että yleisesti näissä ketjuravintoloissa on ihan hyvä meininki. Hokilla on omille työntekijöilleen myös hyvät työterveyspalvelut!

    • hokkilainen

      Mun mielestä vakituinen työpaikka hokilla on ihan mukava. Turvallinen työnantaja, mahdollisuus tarvittaessa vaihtaa ravintolaa sisäisellä siirrolla, ravintolat hyvillä sijainneilla ja taatusti reilumpi kohtelu kuin just esim. vuokratyöntekijöitä kohtaan (hokkilaiset saa kaikki sunnuntaitunnit eikä meitä ensisijaisesti lähetetä kotiin kesken päivän jos on hiljaista).
      En ole ikinä kuullut että ketään olisi irtisanottu vaan sen takia, että koeaika on loppumassa. Vaikka varmaan toimipaikkojen välillä on isojakin eroja koska esimiehellä on kuitenkin aika iso rooli työssä viihtymisessä.

    • Tyytyväinen

      Turvallinen työnantaja, sekä eritäin hyvät henkilöstöedut ja terveyspalvelut. Koska uudet työntekijät perehdytetään ja koulutuksia järjestetään ei olisi kovin järkevää irtisanoa heitä koeajalla. Työtahti on tietenkin kova, mutta ravintola-alalla sehän on enemmän sääntö kuin poikkeus. Omasta mielestäni paras työnantaja jolla olen ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe