Jos joku on kirjoittanut, että Elsamar pitää kiertää kaukaa, niin kokemuksella sanon: Älä unissasikaan harkitse Zarikoa! En pidä itseäni keskivertoa tyhmempänä ja jouduin olosuhteiden pakosta netin kautta vuokraamaan Zarikolta tänä keväänä 2013 asunnon viideksi viikoksi. Harvoin on edes painajaisissa moisessa mörskässä oltu... Sänky oli kuin teurastajan tiski, asunto likainen ja varustus kaukana luvatusta esim olohuoneessa ei ollut yhtään tuolia, jossa istua. Isoksi mainostettu terassi oli juuri kahden vierekkäin asetetun muovituolin kokoinen jne jne... Koska olen pyörätuolia käyttävä ja minulla oli avustaja mukana eikä Zarikolla ollut muutakaan asuntoa paikan päällä antaa, oli meidän pakko ko. mörskään sijoittautua ja kipeänähän sieltä kotiin tultiin. Olen käynyt Zarikon kanssa kirjeenvaihtoa palattuani ja kas kummaa...! Kaikki viat ovatkin kääntyneet meitä eli vuokraajia vastaan. Firmalla ei näemmä ole minkäänlaista vastuuta eikä tasoluokitusta vuokraamissaan kohteissa. Toivon todella, että mikäli et halua, että lomasi menee pilalle, et käänny Zarikon puoleen! Sääli, että tähän ei voi liittää kuvia ko. asunnosta tai ehkä se on sinun onnesi. Saattaisit jopa voida pahoin! Lisäisin vielä, että olen ennenkin Torreviejasta vuokrannut ja tyytyväinen olen ollut! Vuokraaja ei vain ollut Zariko.
Asunnon vuokraus Costa Blancalla saattaa todella järkyttää!
Tupu Uusimaa
4
664
Vastaukset
- m y y r ä
Seppo. Lopeta muiden haukkuminen..
- aurinko2
myyrä hei! kuka seppo?
- s a i m a
aurinko2 kirjoitti:
myyrä hei! kuka seppo?
Kaikkihan nyt sepon tuntee. Ikävä kyllä. Täys torvi koko mies.
- taastorreenmeno
Laita sen asunnon haku numero tänne niin katson.Minä olin zarikon vuokra-asunnossa keväällä ja olin tyytyväinen asuntoon ja palveluun takuu vuokrakin tulee käteen kun asunnon luovuttaa.Nyt olen taas lähdössä ja olen selannut noita sivuja olis kiva tietää mikä asunto se oli .Niillä on numerot esim.R34 en tiedä mikä asunto tuo on mutta tuo on esimerkki joten jos moitit jotain asuntoa laita se kohde tänne etten ota sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276