Olen hakemassa perhehuonetta neljälle hengelle viikoksi. Hintaluokka 2-3000 viikosta. Aikaisemmat reissut maailmalla ovat opettaneet sen, että hotelliaamiaisesta kannattaa vaikka vähän maksaakin. Siinä säästää vähintäänkin aikaa, mutta myös rahaa.
Esim. Hotels.comissa jenkkihotellit näyttävät kilpailevan hinnalla siten, että aamiainen on riisuttu lähtökohtaisesti pois. Lisämaksulla sen joissain sitten saa mukaan. Neljälle hengelle lisähinta näkyy olevan luokkaa 250-500/vko. Haitarin alapäässä lisähinnasta voi olla iloa jos aamiainen on ok.
Onko kellään kokemuksia ja suosituksia Nykin hotellien aamiaispöydistä? Myös mielipiteet toisenlaisista aamiaisjärjestelyistä kiinnostavat.
New Yorkin hotellit aamiaisella
6
946
Vastaukset
- näin se on
jenkki aamiainen on aika mitätön...kahvia, pannukakku, hilloa...siinä se....minä en paljon tuosta maksaisi.
- apgs1
Hotel belvederen "midtownissa" tarjoilee ainakin tasokkaan aamiaisen ja runsaan.En vastaava euroopan lomakohteissa ole saanut.
Olimme 6/2013
- matkailija-x
Itse menen mieluiten syömään johonkin aamiaispaikkaan hotelliaamiaisen sijaan, mutta kyllähän se tulee tippeineen perheelle aika kalliiksi.
Yksi vaihtoehto on mennä hotelliin, jossa on huoneessa keittiö ja tehdä aamiaiset itse. Esim Whole Foodsista ja Safewaysta saa loistoaamiastarpeet.
http://www.tripadvisor.com/HotelsList-New_York_City-Hotels-With-Kitchenette-zfp26462.html- Fridge
Aika monessa hotellissa on mahdollisuus saada jääkaappi huoneeseen pienellä lisämaksulla,meille se maksoi viimeksi 25$ viikko.Sitten vaan kaupasta siihen täytettä ja mussuttamaan.
- Aamiainen hotellilla
Esim. Holiday Inn Express Madison Squaren Gardenin lähistöllä tarjoaa aamiasen. Tutut olivat siellä ja oli ihan kelpo hotelli. Useat Affinia ketjun hotelleista huoneeseen kuuluu jonkinlainen keittiö. Esim Affinia Dumont on tälläinen. Itse suosimme perheen kanssa Dumont hotellia. Voi laitta aamupalaa (iltapala myös) etenkin lapsille mutta jos haluaa syödä paikallisissa on hotellin välittömässä läheisyydessä useita ruokapaikkoja
- myös jenkkeihin...
Travellinkissä voi laittaa "aamiainen" valinnaksi, niin luettelee vain hotellit aamupalalla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on979113- 928826
- 167840
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756223Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585308En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234325Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54240- 384173
- 383965
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..843836