Olen hakemassa perhehuonetta neljälle hengelle viikoksi. Hintaluokka 2-3000 viikosta. Aikaisemmat reissut maailmalla ovat opettaneet sen, että hotelliaamiaisesta kannattaa vaikka vähän maksaakin. Siinä säästää vähintäänkin aikaa, mutta myös rahaa.
Esim. Hotels.comissa jenkkihotellit näyttävät kilpailevan hinnalla siten, että aamiainen on riisuttu lähtökohtaisesti pois. Lisämaksulla sen joissain sitten saa mukaan. Neljälle hengelle lisähinta näkyy olevan luokkaa 250-500/vko. Haitarin alapäässä lisähinnasta voi olla iloa jos aamiainen on ok.
Onko kellään kokemuksia ja suosituksia Nykin hotellien aamiaispöydistä? Myös mielipiteet toisenlaisista aamiaisjärjestelyistä kiinnostavat.
New Yorkin hotellit aamiaisella
6
896
Vastaukset
- näin se on
jenkki aamiainen on aika mitätön...kahvia, pannukakku, hilloa...siinä se....minä en paljon tuosta maksaisi.
- apgs1
Hotel belvederen "midtownissa" tarjoilee ainakin tasokkaan aamiaisen ja runsaan.En vastaava euroopan lomakohteissa ole saanut.
Olimme 6/2013
- matkailija-x
Itse menen mieluiten syömään johonkin aamiaispaikkaan hotelliaamiaisen sijaan, mutta kyllähän se tulee tippeineen perheelle aika kalliiksi.
Yksi vaihtoehto on mennä hotelliin, jossa on huoneessa keittiö ja tehdä aamiaiset itse. Esim Whole Foodsista ja Safewaysta saa loistoaamiastarpeet.
http://www.tripadvisor.com/HotelsList-New_York_City-Hotels-With-Kitchenette-zfp26462.html- Fridge
Aika monessa hotellissa on mahdollisuus saada jääkaappi huoneeseen pienellä lisämaksulla,meille se maksoi viimeksi 25$ viikko.Sitten vaan kaupasta siihen täytettä ja mussuttamaan.
- Aamiainen hotellilla
Esim. Holiday Inn Express Madison Squaren Gardenin lähistöllä tarjoaa aamiasen. Tutut olivat siellä ja oli ihan kelpo hotelli. Useat Affinia ketjun hotelleista huoneeseen kuuluu jonkinlainen keittiö. Esim Affinia Dumont on tälläinen. Itse suosimme perheen kanssa Dumont hotellia. Voi laitta aamupalaa (iltapala myös) etenkin lapsille mutta jos haluaa syödä paikallisissa on hotellin välittömässä läheisyydessä useita ruokapaikkoja
- myös jenkkeihin...
Travellinkissä voi laittaa "aamiainen" valinnaksi, niin luettelee vain hotellit aamupalalla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829