Usealla on kuulemma ollut tänään, voitteko kertoa mitä siinä on? Mulla on huomenna. Kutsussa lukee että opettajan haastattelu ja taitotesti. Mikä tämä taitotesti on?
Logistiikan pääsykoe?
2
148
Vastaukset
- logistiikalle menevä
Mikä koulu? Itel kotkas eikä oo ku haastattelu
- alaa opiskeleva
Itse hain tuonne 2012 täydennyshaussa ja mietein ihan samaa. Siltä varalta että joku vielä myöhemmissä hauissa hakeva haluaa tietoa asiasta: En tiedä miten muualla, mutta meillä ainakin oli matikan koe
Sisälsi jotain ihan perus matikkaa, jossa ei tarvittu edes laskinta. Joku yhtälö siinä muistaakseni oli, sitten sellanen missä piti laskea polttoaineen kulutus tietyllä matkalla annettujen tietojen perusteella. Ja jotain että jos auto x ohittaan y:n ja z ohittaa x:n jne... mikä on autojen uusi järjestys?
Ja sitten oli jotain kuviopäättely tehtävää, missä piti osata käännellä jotain kuutiota mielessään, ja toinen jossa piti osata päätellä kuvassa olevien ratasten pyörimissuuntia.
Ei mitään ydinfysiikkaa, luulen että sillä seulotaan lähinnä, ne joilla on ylivoimisia vaikeuksia avaruudellisessa hahmottamisessa tai peruslaskutoimituksissa (pitää osata laskea polttoaineen kulutuksia ja sen sellasta). Kanattaa varmaan panostaa huolellisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574