Otsikko sanoo kaiken, kyselkää vapaasti
kysykää mitä vaan 15v pojalta
79
717
Vastaukset
- 15v. nuori
Heipähei!
Olisi "pieni" probleema miten aloittaa keskustelu esim. Facebookissa yhden pojan kanssa johon olen ihastunut. Tämä ei ollutkaan niin yksinkertaista koska olen itsekkin poika....- -alottaja-
hmm.. mulla ei oo tätä ongelmaa ollu, niin en kyl oikeen tiiä.. Mä ite oon ihastunu yhteen kaveriini ja se tietää sen (oon homo) eikä se oo sitä haitannu, me puhutaan ihan normaaleista asioista, mutta jossä et tunne tätä tyyppii niin kannattaa vaan jutella mukavia eikä välttämättä paljastaa heti tunteita :)
- 15v. nuori
-alottaja- kirjoitti:
hmm.. mulla ei oo tätä ongelmaa ollu, niin en kyl oikeen tiiä.. Mä ite oon ihastunu yhteen kaveriini ja se tietää sen (oon homo) eikä se oo sitä haitannu, me puhutaan ihan normaaleista asioista, mutta jossä et tunne tätä tyyppii niin kannattaa vaan jutella mukavia eikä välttämättä paljastaa heti tunteita :)
Olen yrittänyt jutella hänelle mutta hän ei ikinä vastaa, joka harmittaa ihan pirusti!
Oisko sulla kikkiä tai jtn kokska haluaisin ihmisen jonka kanssa jutella näistä asioista. - -alottaja-
15v. nuori kirjoitti:
Olen yrittänyt jutella hänelle mutta hän ei ikinä vastaa, joka harmittaa ihan pirusti!
Oisko sulla kikkiä tai jtn kokska haluaisin ihmisen jonka kanssa jutella näistä asioista.sorissori.. vastaan myöhäs.. mikä sun sähköpostis on? Josset haluu kertoo niin tee uus ja pistä tähä? voitas sitte puhuu. mun pits varmaa ladata kikki..
- -alottaja-
-alottaja- kirjoitti:
sorissori.. vastaan myöhäs.. mikä sun sähköpostis on? Josset haluu kertoo niin tee uus ja pistä tähä? voitas sitte puhuu. mun pits varmaa ladata kikki..
noniin.. nyt mä sitte opettelen vielä käyttmään kikkii...
- -alottaja-
-alottaja- kirjoitti:
noniin.. nyt mä sitte opettelen vielä käyttmään kikkii...
mikäsun kikkis on?
- 15v. nuori
-alottaja- kirjoitti:
mikäsun kikkis on?
Sori vastaan hieman viiveellä mutta mun kikki on: silonhell
- Tällane
-alottaja- kirjoitti:
Mä haluisin et mulla ois poika, homo kaverina (oon siis tyttö) En vaan osaa tulla toimeen kovin hyvin muiden tyttöjen kanssa :D
- kyselijä525661
Mitä mieltä olet koulukiusaamisesta ja miksi?
Oletko 98 vai 97?- -alottaja-
oon 98
koulukiusaaminen on perseest. se on idioottimaista ja lapsellista. Jouduin ite sietämän tätä jonkun aikaa mut hain apuu ja se loppu - 14v tytteliini XD
-alottaja- kirjoitti:
oon 98
koulukiusaaminen on perseest. se on idioottimaista ja lapsellista. Jouduin ite sietämän tätä jonkun aikaa mut hain apuu ja se loppuOnksul kik?
- -alottaja-
14v tytteliini XD kirjoitti:
Onksul kik?
pitäs sitte varmaa ladata...........
- khihi
oon 15 melkei 16 vuotias tyttö ja mul on 4 vuotta vanhempi poikaystävä, onks se liian iso ikäero?
- -alottaja-
er se on 19? oonhan se aika paljon (tai ainaki tuntuu siltä nyt) mut sitte kun sä oot 40, se on vasta 44 niin ei se loppupeleissä mitenkää järkyttävä ero oo
- khihi
-alottaja- kirjoitti:
er se on 19? oonhan se aika paljon (tai ainaki tuntuu siltä nyt) mut sitte kun sä oot 40, se on vasta 44 niin ei se loppupeleissä mitenkää järkyttävä ero oo
se täyttää tänä vuonna 20 lähellä mun synttäreitä ku täytän 16. Se ite sano et ikä on vaa numero..
- -alottaja-
khihi kirjoitti:
se täyttää tänä vuonna 20 lähellä mun synttäreitä ku täytän 16. Se ite sano et ikä on vaa numero..
niin, ja eihän teillä mitään mahotonta ikäeroo ookkaa.. eri asia olis jos se olis vaikka kaheksa vuotta sua vanhempi
- khihi
-alottaja- kirjoitti:
niin, ja eihän teillä mitään mahotonta ikäeroo ookkaa.. eri asia olis jos se olis vaikka kaheksa vuotta sua vanhempi
niii..
- randomkyselijä999
Mitä 10:ntä asiaa vihaat eniten? Ja perustelut.
Mikä on parasta kesässä, miksi?- -alottaja-
1. kiusaaminen [typerää ja lapsellista]
2. väliinpitämättömyys [en tiedä miks, ottaa vaan päähän]
3. valehtelu [en voi sietää kusettamista, siihen ei pitäs olla mitään syytä]
4. itserakkaus [kehuskelu, ittensä pitäminen muita parempana, ylimielisyys, taviiko muuta sanookkaan?]
5. huomiohuoraus [lets face it - se ärsyttää kaikkia]
6. rasismi [mitä järkee siinä on?]
7. se, että arvostellaan ihmisiä tuntematta niitä [ks. kohdan 6. perustelu]
8. "selän takana puhuminen" [sanokaa suoraan, jos on jotain sanottavaa]
9. "kovat jätkät" - eli esittäminen [naurettavaa touhua]
10. pitkät, itteensä toistavat työtehtävät (koulussa tai vaikka tetissä) [tylsistyttävää]
pirunmoinen tehtävä kyllä..
kesässä parasta on.. lämpö, valo ja pitkät päivät, pääsee oleen ulkona - randomkyselijä999
-alottaja- kirjoitti:
1. kiusaaminen [typerää ja lapsellista]
2. väliinpitämättömyys [en tiedä miks, ottaa vaan päähän]
3. valehtelu [en voi sietää kusettamista, siihen ei pitäs olla mitään syytä]
4. itserakkaus [kehuskelu, ittensä pitäminen muita parempana, ylimielisyys, taviiko muuta sanookkaan?]
5. huomiohuoraus [lets face it - se ärsyttää kaikkia]
6. rasismi [mitä järkee siinä on?]
7. se, että arvostellaan ihmisiä tuntematta niitä [ks. kohdan 6. perustelu]
8. "selän takana puhuminen" [sanokaa suoraan, jos on jotain sanottavaa]
9. "kovat jätkät" - eli esittäminen [naurettavaa touhua]
10. pitkät, itteensä toistavat työtehtävät (koulussa tai vaikka tetissä) [tylsistyttävää]
pirunmoinen tehtävä kyllä..
kesässä parasta on.. lämpö, valo ja pitkät päivät, pääsee oleen ulkonaRyhtyisitkö tukioppilaaksi, jotta voisit ehkäistä kiusaamista?
- -alottaja-
randomkyselijä999 kirjoitti:
Ryhtyisitkö tukioppilaaksi, jotta voisit ehkäistä kiusaamista?
yritin, mutta kurssi oli täynnä..
- 47bc4c
-alottaja- kirjoitti:
yritin, mutta kurssi oli täynnä..
Mistä päin oot, mikä sun sähköposti osoite on?
- -alottaja-
47bc4c kirjoitti:
Mistä päin oot, mikä sun sähköposti osoite on?
hämeestä, mihinsä mun s-postii tarviit?
jos haluut puhuu kikki vois olla kätevämpi
- nhyyy
no jos oot homo niin haluisitko jutella??
- -alottaja-
onksulla kik?
- nhyy
-alottaja- kirjoitti:
onksulla kik?
on
- -alottaja-
nhyy kirjoitti:
on
millä nimel?
- nhyy
-alottaja- kirjoitti:
millä nimel?
ajmakk
- -alottaja-
nhyy kirjoitti:
ajmakk
äh, eikös me käyty tää jo läpi? :D
- vastaapliis
MOI!
1. Mitä mieltä olet ES:ästä / muista energiajuomista ja jonneista?
Juotko energiajuomia?
2. Sano joku sun suosikkibändi/artisti.
3. Onko susta jotenkin randomia jos joku tyttö on hevari/rokkari? Mulle välillä huudellaan siitä että että kuuntelen rockia ja oon tyttö. Mitä mun pitäs tehdä?
---kiitti jos vastaat!- -alottaja-
1. ES ynnämuut on turhaa, lihottavaa paskaa ja jonnet on yleensä 9 vuotiaita ja ylipainosia näiden takia..
2. AC/DC, 12 Stones, TFK.. noita piisaa
3. ei oo randomia, sun ei tarvii tehä mitään, sä saat kuunnella ihan mitä haluut, älä välitä niistä.
- 454535
haista paska
- -alottaja-
?
- surullinen teini
Miksi minä en tykkää pojista? :( Miksi en ole hetero? :'( Miksi olen niin 100% lesbo? :((
- -alottaja-
En mäkään oo hetero, ja sse ei haittaa mua. Se vaan tekee musta erikoisen. Ajatteles näin
- 15v. nuori
-alottaja- kirjoitti:
En mäkään oo hetero, ja sse ei haittaa mua. Se vaan tekee musta erikoisen. Ajatteles näin
Vieläkö kerkeer juttelemaan kikkiin? Mun kikki on: silonhell
- mllmmlmlmlm
Rakastatko mua?
- -alottaja-
tietysti :D
- ujjoh
oon herkkä ja ujo 16 v tyttö. Mite saisin itteeni enemmä ulos näkyville?
- -alottaja-
Mää en oikee oaa vastata tähä... Hanki kavereita ja yritä puhuu niin kyllä se siitä :)
- ujjoh
-alottaja- kirjoitti:
Mää en oikee oaa vastata tähä... Hanki kavereita ja yritä puhuu niin kyllä se siitä :)
mul on kavereita:D mut ne on sellasii äänekkäämpii ja jos niitten kavereita tulee siihe samaa porukkaa meijä kaa ni meen iha hiljaseks...
- -alottaja-
ujjoh kirjoitti:
mul on kavereita:D mut ne on sellasii äänekkäämpii ja jos niitten kavereita tulee siihe samaa porukkaa meijä kaa ni meen iha hiljaseks...
mä en osaa sanoo muuta kun et yritä silti puhuu, mullaki käy joskus noin
- ujjoh
-alottaja- kirjoitti:
mä en osaa sanoo muuta kun et yritä silti puhuu, mullaki käy joskus noin
aahaaaa ookeei:)
- Kysyttävää
Hei saisko ok näköinen kundi sinua kiduttamaan kalua mm potkut ym olen 1000% masokisti
- -alottaja-
wat.
- Kysyttävää
Hei saisko ok näköinen kundi sinua kiduttamaan kalua mm potkut ym olen 1000% masokisti
- gagaga
hei, mul oli seiska luokan syksyllä paljon kavereita ja tulin helposti juttuun kaikkien kaa. Sit keväällä kaverit väheni huomattavasti vaa yhtäkkii. Kasilla sit niit kavereit oli vielä vähemmän, mut sain pari uutta kaverii. Nyt ysil sit kaverit on muuttunu tosi paljo ja oon menettäny kavereita vaa yhtäkkii enkä yhtään ymmärrä et miks näin. Osaatko sä yhtää kertoo et mistä tää ehkä vois johtuu..?
- -alottaja-
Sun kaveris on varmaa halunnu olla jotenki "cooleja" tai vastaavaa ja vaihtanu porukkaa.. Mut ei se määrä ratkase vaan laatu!
- faceless6
mitä mieltä pojat on jos tyttö harrastaa airsoftausta ?
- -alottaja-
emmä yleisestä mielipiteestä tiärä, mutta mun mielesta se on vaan harrastus toisten joukossa, eli ihan hyvksyttävää
- muussiperuna
mitä on airsoftaus...?
- In Dreams
Heippa,
miten vois kiinnittää pojan huomion? Hän on samalla luokalla kuin minä, mutta ei enää kauaa, koska meen yläasteelle ja se menee eri kouluun. Asutaan samalla seudulla että periaatteessa näkeminsmahdollisuuksia ois... Oon huomannu että se on hieman kattellu, ja on tullu puhumaankin mutta ei mitään tärkeitä asioita.
Tuntuu, että ei vois olla mahdollista että se vois tykätä musta, kun en oo mikään kaunis enkä laiha... Onko sun mielestä mahdollista, että poika vois tykätä musta?
Oon brunette, mulla on pitkät hiukset ja silmälasit. Ruskeet silmät ja moni on sanonu, että mulla on söpö hymy. Omasta mielestä lähinnä tuntuu, että se on kaukana söpöstä... On myös sanottu, että oon nätti hiukset auki, mutta TAASKAAN en sitä itse usko ja ehkä se on vaan mielistelyä... Ja hiuksia ei oo oikeen mahdolllista pitää auki, koska ne sähköstyy ja menee ihan sekasin ja täytyy vaan koko ajan pyyhkiä niitä pois naamalta...- -alottaja-
Kaikki ei ihastu ulkonäköön, vaikka sä olisitki ittes mielestä ruma, on ihan mahollista että se olis ihastunu suhun. Puhu sen kanssa mukavia jos pystyt ja anna sille sun puhelinnumeros, kyllä se siitä :)
- ihastunu
APUA! oon ihastunu yhteen poikaan ja se ei edes vilkasekkaan minua... olen tykännyt siitä kauan ja joskus jään vaan tuijottamaan sitä... voisinko saada hänet ehkä kiinnostumaan minusta juttelemalla hänelle? olen siis tyttö (:
- -alottaja-
Muuta en voi sanoa kuin ett kaikki on mahdollista, kokeile.
Kerran sitä vaan eletään
- Homousonsyntiä
Neekerit on parhaita.
- Lovatic4everalways
Millaiseksi homoksi itsesi luokittelisit näistä?
"Neitihomo" eli naisellinen ja.. naisellinen :D
"Äijä" eli täysin hetskumiehen olonen mutta homo
Perus, eli ehkä ehkä vähän tyttömäinen tai jotain mut ihan normi.
Olisitko Top, Bottom, Molemmat vai ei kumpikaan? Mitä mieltä olet koko top/bottom hommasta?
Kuunteletko tosiaan AC/DC:tä? Millasta musiikkia yleensä?
Onko mainstream kirosana sulle?? :D
Musta vai valkoinen?
Asutko lähimpäna Turkua, Hankoa, Lappeenrantaa vai Rovaniemeä?- -alottaja-
totanoin...
itteni luokittelisin varmaa "äijäks" koska mä en näytä homouttani ja kaikki luulee että mä oon hetero...
top/bottomista en oikee osaa sanoo mitään.. anteeksi.
kuuntelen AC/DCt, rokkia yleensä
en koe mainstreaamia kirosanana
valkoinen
noista Turkua
- kkfufihf
Onko lesbous mielestäsi hyväksyttävää?
- -alottaja-
on. miksei olisi?
- ffyhkgdtu
Kun se on vaan niin sairasta. Naisten homoutta! Miesten kuuluu rakastaa naisia ja naisten miehiä!
- -alottaja-
poistukko ovesta vai ikkunasta?
- tyttö 14 v.
nonni... mistä sitä alottais ^^
Oon ihastunu yhteen poikaan joka on suunnilleen saman ikänen (14 v.)
Mun parhaan kaverin mukaan: Se on puhunu musta esim. "Söpö, persoonallinen, nätti... siistit ketjut" (käytän siis ketjuja housuissa)
Se monesti kattoo mua mutta harvoin silmiin ja jos se kattoo mua silmiin nii se hymyilee. Se on kait kerran meinannu tulla puhuun mulle, mutta ei sit tullu, koska sen kaveri sano että se ei viitti .-. (uskon siis että se on kiinnostunu)
Ja koska se on myös aika pervo nii se on katellu myös mun persettä jne.
(pervous on musta ihan hyvä juttu ja sillä se on söpöä XD)
Oon koittanu sanoa sille "moi" mutta en oo nähny sopivaa tilaisuutta -.-
Oon sanonu sille facessa "kiva läväri sulla" ja se vastas "kits" mutta siihenpä se meijän keskustelu sitte päätty .-.
Mulla ois pokkaa sanoo sille chatissä esim. "moi, voitas tutustuu?" tai jtn.
JOTEN... mitä mun pitäis tehä? help me out! .-.
PS. oon koittanu hymyillä sille mutta oon kai sitte kuitenki nii ujo etten osaa hymyillä sille ennen ku se hymyilee mulle.
~Kiitos jos jaksoit lukea mun ongelmat- -alottaja-
puhu sille. menkää ulos syömään.. siitä se lähtee.. mut pidä mieles et seurustelul ei oo mikää kiire :)
- someonejust
-alottaja- kirjoitti:
puhu sille. menkää ulos syömään.. siitä se lähtee.. mut pidä mieles et seurustelul ei oo mikää kiire :)
Tää nyt on varmaan aika yleinen kysymys, mutta millasista tytöistä pojat pitää? Ilosista, hauskoista, mystisistä?
- tyttö 14 v.
-alottaja- kirjoitti:
No en ehkä viittis vielä iha ulos lähtä.. ku me ei ees olla mitenkää aiemmin puhuttu toisillemme kunnolla XD mutta juu... eihän sil mikää kiire ookkaa :) haluaisin vaa olla sen kanssa useemmin ku koulussa molemmat käytävän toisilla puolin stalkaten toisiamme ;) you know...
- tyttö 14 v
someonejust kirjoitti:
Tää nyt on varmaan aika yleinen kysymys, mutta millasista tytöistä pojat pitää? Ilosista, hauskoista, mystisistä?
No jos se mun ihastus (esittää välillä aika kovaa mut on sisältä pehmee ja "blondi" vaikka onki brunette XD) tykkää musta, nii oon kyllä ite iha "sinisilmänen blondi" kirjaimellisesti, sekä ulkoisesti että sisäisesti.
Hauska, huumorintajuinen, iha "semi söpö/nätti"... en kuitenkaa suosittele olemaan lissu tai sellanen joka meikkais koko ajan. Oon kuullu monien puhuvan sellasista selän takana pahaa ja juorujaki on. Mutta paras vaihtoehto mun mielestä on olla oma ittensä ;) siitä ne pojat varmaa tykkää... en oo varma ku en oo ite poika XD - -alottaja-
someonejust kirjoitti:
riippuu pojasta. makunsa kullakin
- In Dreams
Juu=9 Annan, jos tulee sopiva tilaisuus.
- P1at2n
Näen kosteita unia tytöistä ja saan alapääni heräämään kesällä kaupungilla taaperrellessani. Salaa pidän myös pojista. Jutellaanko facebookissa?
- -alottaja-
mites olis kikki?
- ano2
Oot ihana :>
- -alottaja-
voi kiitos :) kuten myös
- 16-vee tyttö
Hei osaisikko sanoo et mitä tää tarkottaa ku yks poika joka on varmaa joku 17.v, (oon ite 16.v tyttö) jatkuvasti hakeutuu sinne missä mä oon?? Siis se oikeesti tulee aina sinne missä mä oon!!! Esim. jos oon vaik istumassa jossai puiston penkillä, ni se sattuu tuleen siitä aina ohi sillon ku mä oon siinä, ja meni viimekski ku sen näin ni noin 12 kertaa ohi jonku tunnin aikana... Se liikkuu aina polkupyörällä ja sit se aina hymyilee mulle.. :) Tommonen käytös tuntuu kyl aikas oudolta (ja kaiken tän lisäks se on ihan sairaan komee)...nii et mitäköhä sillä oikeesti on mielessään? Se tuskin taitaa olla ihan normaali..
- -alottaja-
Mä en oo ajatustenlukija.. mut se saattas olla ihastunu suhu, kysy suoraan siltä
- fldk
Miksi yhen pojan mieliala vaihtelee koko ajan esim jos puhun sille se on kiltti seuraavana päivänä ku me puhutaan se on tylsistynyt tai töykee sit en puhu sille ja se alottaaki keskustelun ja on taas ilonen...
Oks tää joku murrosiästä johtuva juttu,vai voiko sillä olla vaan huono päivä tai jotain....- -alottaja-
kaikilla on huonoja päiviä.. mut jos niitä on useesti se saattas olla masennusta... mutta taas, en oo ajatustenlukija, tiedustele jotenki onko sillä kaikki hyvi
- Anonyymi
Voiko 15v pojalle sanoa että on söpö vai pitääkö sanoa että komea?? (Ihastus)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792766Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911656Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721431Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761088