iOS on liian rajoitteinen ja suppee.. ja vikainen mm wlan,, ym,
Android ainoa oikea!
Windows on kamala!
10
121
Vastaukset
- Niipä taitaa olla
Juuh,,
- juuuuhmm
Kyllä! Kokeilin Lumiaa, mutta luovuin. Liian hankalaa kaikki ja melkein iphonen Applen lailla naimisissa Microsoftin kanssa joka asiassa.
Jos olis pelkäästään Nokian, sen vois vielä sulattaa, mutta kun ei!- Anonyymi
Kaikkihan tässä maailmassa periytyy, varsinkin huonot ominaisuudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan tässä maailmassa periytyy, varsinkin huonot ominaisuudet.
Totta! Windows1O_Reikämiehet
- Anonyymi
Lumia wp kasilla erinomainen, kaikki pelaa eikä tarvitse peätä haittaohjelmia ja vakoilua, jopa langaton lataus, mikä muilla vain kalleimmissa.
- Anonyymi
Silloin aikoinaan vuonna 2012 kun kävin ostamaan ensimmäistä älypuhelinta niin menin liikkeeseen kokeilemaan kaikkia malleja. Olin jo alunperin kallistunut Androidiin vaikken ollut sitä itse ikinä käyttänytkään. Täytyy sanoa, että valinta oli päivänselvä sen jälkeen kun olin kokeillut Lumia 800 ja S3 Galaxya. Ei vain tuntunut minun käyttöjärjestelmältä tuo Windows. Android linjalla ollut tuosta asti ja niin taitaa olla jatkossakin. Tietsikassa sitten Windows 10 tottakai.
- Anonyymi
Kyllä Windows-puhelimet ja Lumiat olivat ihan hyviä vaikka sovellustarjonta olikin suppeaa. Androideja ovat nykyään Nokiatkin.
- Anonyymi
Mutta taas ne kostu, kun kusi nousi päähän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta taas ne kostu, kun kusi nousi päähän!
Ymmärrän kyllä aloituksen - viime aikoina ovat linuks-vuodot olleet sen verran runsaita, että jotainhan se oli Mikankin keksittävä, jotta puheenaihe siirtyisi muualle......†
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kyllä aloituksen - viime aikoina ovat linuks-vuodot olleet sen verran runsaita, että jotainhan se oli Mikankin keksittävä, jotta puheenaihe siirtyisi muualle......†
Windows imee, Linux ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174