iOS on liian rajoitteinen ja suppee.. ja vikainen mm wlan,, ym,
Android ainoa oikea!
Windows on kamala!
10
91
Vastaukset
- Niipä taitaa olla
Juuh,,
- juuuuhmm
Kyllä! Kokeilin Lumiaa, mutta luovuin. Liian hankalaa kaikki ja melkein iphonen Applen lailla naimisissa Microsoftin kanssa joka asiassa.
Jos olis pelkäästään Nokian, sen vois vielä sulattaa, mutta kun ei!- Anonyymi
Kaikkihan tässä maailmassa periytyy, varsinkin huonot ominaisuudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan tässä maailmassa periytyy, varsinkin huonot ominaisuudet.
Totta! Windows1O_Reikämiehet
- Anonyymi
Lumia wp kasilla erinomainen, kaikki pelaa eikä tarvitse peätä haittaohjelmia ja vakoilua, jopa langaton lataus, mikä muilla vain kalleimmissa.
- Anonyymi
Silloin aikoinaan vuonna 2012 kun kävin ostamaan ensimmäistä älypuhelinta niin menin liikkeeseen kokeilemaan kaikkia malleja. Olin jo alunperin kallistunut Androidiin vaikken ollut sitä itse ikinä käyttänytkään. Täytyy sanoa, että valinta oli päivänselvä sen jälkeen kun olin kokeillut Lumia 800 ja S3 Galaxya. Ei vain tuntunut minun käyttöjärjestelmältä tuo Windows. Android linjalla ollut tuosta asti ja niin taitaa olla jatkossakin. Tietsikassa sitten Windows 10 tottakai.
- Anonyymi
Kyllä Windows-puhelimet ja Lumiat olivat ihan hyviä vaikka sovellustarjonta olikin suppeaa. Androideja ovat nykyään Nokiatkin.
- Anonyymi
Mutta taas ne kostu, kun kusi nousi päähän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta taas ne kostu, kun kusi nousi päähän!
Ymmärrän kyllä aloituksen - viime aikoina ovat linuks-vuodot olleet sen verran runsaita, että jotainhan se oli Mikankin keksittävä, jotta puheenaihe siirtyisi muualle......†
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kyllä aloituksen - viime aikoina ovat linuks-vuodot olleet sen verran runsaita, että jotainhan se oli Mikankin keksittävä, jotta puheenaihe siirtyisi muualle......†
Windows imee, Linux ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158