Kyselisin ihan sellaista, että onko paikkavaraukset Ruotsi-Tanska-Saksa-Hollanti-välillä kuinka elintärkeitä? Meinaan että jos vaikka menen yöjunalla Ruotsin sisällä, täytyykö mun varata paikka etukäteen vaikken makuuvaunussa nukkuisikaan?
Kiitos etukäteen!
Paikkavarausten pakollisuus?
asdfg4
1
215
Vastaukset 1
- champdeelysee
Hei. Suosittelen paikkavarausta. 90-luvulla niitä ei juuri tarvinnut enkä niitä silloiin reilatessani ottanutkaan. v. 2000 matkustimme Tukholmasta Kööpenhaminaan ilman paikkalippua ja konduktoori heitti meidät heti Tukholman jälkeen junasta ulos! Tarjouduimme ostamaan paikkalipun junassa, mutta se ei käynyt. Kyllä harmitti silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479