Ihan pohjustuksena tälle gallupille, oon 17-vuotias "homppeli", ja vaikka kuinka kuulen muista homoista, tuntuu jotenkin siltä, että olen ainoa. Ainakin siinä piirissä missä liikun. Sattuipa niinki, että ihastukseni on hetero.
Eli, mitä lukiota kävitte, tai käytte? Olisi hauska tietää ovatko homot akateemisesti koulutettuja??? Itse asiassa, kertokaapas mitä työtte vielä teette. Itse en vielä viitsi paljasta muuta, että minä käyn lukiota jossain Keski-Espoossa...Kiitos
Young and restless
3
712
Vastaukset
- JustAnotherQueer
Kyllä meitä on muitakin, älä huolehdi. Ota yhteyttä johonkin paikalliseen järjestöön (esim. SETA:n nuorten ryhmä tai jokin homo&lesbo-opiskelijoiden järjestö), niin eiköhän kavereita ala löytymään.
Melko monet homoista on akateemisesti koulutettuja. Meikäläisiähän löytyy kaikilta aloilta ja useimmista ammateista, mutta suurin osa varmaankin hakeutuu sellaisille aloille, joilla ihmiset ovat koulutettuja eivätkä niin ennakkoluulojen ja stereotyyppisen ajattelun vietävissä kuin vähemmän koulutetuilla aloilla.
Niin ja älä välitä tuosta Mengele-raasusta. Hän on tämän palstan ikioma sosiopaatti, joka häiriköi ja yrittää saada huomiota osakseen. Eniten häntä rassaa, jos et reagoi ollenkaan hänen säälittäviin viesteihinsä.
Tsemppiä! :) - Hanski
Tuskin homoihin törmää sattumalta. En ainakaan minä ole törmännyt. Internet helpottaa homoetsintää, mutta netissä tulee noudattaa erityista varovaisuutta; täällä kun on edustettuina kaikki mahdolliset pervoilijat. Vuoden vanhempana voit mennä gay-baareihin. Itse en ole koskaan käynyt gay-baarissa, koska siihen ei ole ollut mahdollisuutta "geopoliittisista syistä" johtuen, mutta eiköhän tuo asia korjaannu piakkoin.
Mitä tulee homojen koulutukseen, niin siitä on vaikea sanoa yhtään mitään, varsinkaan kun en ole törmännyt aiheesta tehtyyn tutkimukseen. Suurin osa tuntemistani homoista on korkeakoulun käyneitä/käyviä. Homokavereihini kuuluu Mensan jäsen, kuten myös ADHD:sta kärsivä ihminen, joten eiköhän homot ole yhtä kirjava joukko kuin kansa ylipäätään on.
Eräs patologisesti huomiota hakeava, nimimerkkin taakse piiloutuva henkilö(-t), on maininnut useasti homojen sukupuolielimen pituudeksi 50 mm, selkeämmin ilmaistuna 5 cm. Tämä ei ainakaan minun kohdalla pidä paikkansa; minulla on moninkertainen pituus. Eiköhän tässäkin asiassa homoja ole "joka lähtöön", niin kuin heteroitakin.
Olisi sinänsä mielenkiintoista tietää, että missä, milloin, kuinka paljon ja millä metodilla ko. nimimerkki on tutkinut homojen peniksiä, kun uskaltaa moisen väitteen julkaista. - Gayboy
Et ole yksin Espoossa, käyhän kurkkaamassa vaikkapa www.city.fi -sivuston deittipalsta. Sieltä näytti löytyvän muutaman vuoden sua vanhempia poikia. Maltti on valttia!
http://www.city.fi/deitti/lista.php?agemin=15&agemax=22&state=0&city=Espoo&sex=m&target=m&category=0&seskey=&Submit=Hae
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268