Ficcejä... mitä ovat ja mistä löytyy? sivistäkää mua :)
Ficcejä
6
1202
Vastaukset
- Elruwen
FanFiction, FaniFictio, Fanin kirjoittama fictiota oleva tarina (Esim. Harry ihastuisi Hermioneen, vaikka sitä ei ole kirjoissa tapahtunut).
http://pub33.ezboard.com/bfinfanfun
Ficcipaikka suomalaisille.
Huomaat varmaan Kielletyn Metsän- siellä on slash ja femslash. Yksinkertaisesti homo- ja lebotarinat. Jos olet jonkunsortin homo tai lesbofobinen, älä mene kiellettyyn metsään. Halkinauruksessa on huumorificit, Tähtitornissa heteroparit. :)
Jos innostut slashista,
http://www.freewebs.com/niniel
Yksinkertaisesti tarnoita HP-maailmasta.- GolliM
Siis eikö kukaan kirjoita kunnolla mikä on ficci? Ficci tarkoittaa itse keksittyä pientä tarinaa netissä. Mutta jos olet vaikka Potter-fani niin voit tehdä oma keksityn tarinan potterista Se on myös ficci. Ficcejä on monenlaisia. On tarinoita rakkaustainoita ja shlahs tarinoita. Shlash tarkoittaa ficciä, jossa kahdella pojalla(tai miehellä) on suhde keskenään. Femshlash on sama asia, mutta naisista. Tsh-fani voi tehdä vaikka tsh- ficin. Sellainen siis on ficci!
- Elruwen
Fanin kirjoittamia tarioita. Ficiota.
Esim. Harry rakastuisi Hermioneen, tai, hmh, slashissa vaikkapa Sirius Remukseen. - xXx
etsi googlen kautta
- naXXu
Jos tarkotat fanfictionii nii mee www.meisseli.net/dd siel on jotain, aika hyviäki suomennoksii.
- naXXu
Älkää jooko ruvetko antaa mulle sellast kritiikkii että "tietty se tarkottaa fanfictionii, ootsä ihan pässi" koska en oo kuitenkaan mikään asiantuntija näis asioissa ja mitäs välii sil on >D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633