Leffan jälkeen jäin miettimään siriuksen ulkonäköä. Hän oli juuri sellainen riutunut mies kuin mitä kolmosessa kuvataan. Mutta usein näillä palstoilla olen lukenut hänen mustista hiuksistaan joita ei leffassa näkynyt, onko se tieto peräisin jostain kirjasta (ei ainakaan kolmosesta)? Entä parta joka oli leffassa, sitäkään ei mainita kolmosessa? Onhan se tietty luonnollista ettei pakomatkalla leikellä karvoja, mutta yäk!
Sirius kolmos-leffassa
12
805
Vastaukset
- Cicely Delfino
Minä itse en pitänyt ollen kaa siriusta näyttelevästä näyttelijästä!!! Siriuksen piti olla kyllä riutunut, mutta samalla komea ja jos joku tulee minulle väittämään, että se on komea niin haistakoon kukka!!!
- Mää
Minusta Gary Oldman on yksi parhaista ja karismaattisimmista näyttelijöistä joita maa päällään kantaa! Ja mielestäni hän näytti juuri siltä, miltä kuvittelin siriuksen näyttävän.
- kirppu
Missä on väitetty että Sirius on KOMEA? en oo lukenu kertaakaa mistää kirjasta ja oon kuiteski lukenu kaikki et sirius ois ollu komee...Sirius on Sirius ja pysyy vaikkei oiskaa komee...ehkä ei voi olla mikkää komee jos on ollu 13 tai 14 vuotta Azkabanissa...mietippä sitä...
- sirre
kirppu kirjoitti:
Missä on väitetty että Sirius on KOMEA? en oo lukenu kertaakaa mistää kirjasta ja oon kuiteski lukenu kaikki et sirius ois ollu komee...Sirius on Sirius ja pysyy vaikkei oiskaa komee...ehkä ei voi olla mikkää komee jos on ollu 13 tai 14 vuotta Azkabanissa...mietippä sitä...
"Missä on väitetty että Sirius on KOMEA? en oo lukenu kertaakaa mistää kirjasta ja oon kuiteski lukenu kaikki et sirius ois ollu komee..."
AV, s 223 Rowling kirjoittaa: (kun harry katsoo vanhaa valokuvaa vanhemmistaan ja mustasta) Mustan posket eivät olleet kuopalla eivätkä vahamaiset, vaan kasvot olivat komeat ja nauravaiset. - ....
sirre kirjoitti:
"Missä on väitetty että Sirius on KOMEA? en oo lukenu kertaakaa mistää kirjasta ja oon kuiteski lukenu kaikki et sirius ois ollu komee..."
AV, s 223 Rowling kirjoittaa: (kun harry katsoo vanhaa valokuvaa vanhemmistaan ja mustasta) Mustan posket eivät olleet kuopalla eivätkä vahamaiset, vaan kasvot olivat komeat ja nauravaiset."(kun harry katsoo vanhaa valokuvaa vanhemmistaan ja mustasta) Mustan posket eivät olleet kuopalla eivätkä vahamaiset, vaan kasvot olivat komeat ja nauravaiset"
Huomaa! Siinä sanotaan selvästi, että vanhaa valokuvaa. Eli ennen Azkabania. - haukansilmä
Mää kirjoitti:
Minusta Gary Oldman on yksi parhaista ja karismaattisimmista näyttelijöistä joita maa päällään kantaa! Ja mielestäni hän näytti juuri siltä, miltä kuvittelin siriuksen näyttävän.
Aivan, Gary Oldman näytti minun mielestä siriukselta! Sanokaa muut mitä sanotte, mutta näin on! =)
- ...
sinua häiritsevät puheenaiheet, joista kenties on keskusteltu aiemminkin ÄLÄ LUE NIITÄ!!! Voisiko olla, että on vielä joku, joka haluaa asiasta puhua. Kaikki eivät välttämättä ole pyörineet täällä vakituisesti eivätkä välttämättä jaksa ihan kaikkia viestejä selata. hohhoiJAA tuollaista tärkeilyä ja itseriiittoisuutta!
- Black´s widow
... kirjoitti:
sinua häiritsevät puheenaiheet, joista kenties on keskusteltu aiemminkin ÄLÄ LUE NIITÄ!!! Voisiko olla, että on vielä joku, joka haluaa asiasta puhua. Kaikki eivät välttämättä ole pyörineet täällä vakituisesti eivätkä välttämättä jaksa ihan kaikkia viestejä selata. hohhoiJAA tuollaista tärkeilyä ja itseriiittoisuutta!
Ja jos sinua häiritsee toisten vastaukset niin älä lue niitä! Niin yksinkertaista se on. Tsiisös. Tämähän on KESKUSTELU-palsta joten se tarkoittaa sitä että täällä keskustellaan, ja jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Ja jos joku kirjoittaa tänne miljoonia viestejä samasta aiheesta niin kyllähän sitä nyt saa vähän valistaa asiasta.
Enkä mä vittuillakseni sitä tee. Vaikka otsikko vähän siltä vaikuttaakin... Tarkoitukseni ei ollut loukata ketään. - lulu
... kirjoitti:
Kyllä muakin ärsyttää kun samasta asiasta tulee montaa viestiä et vois vähän kattoo mistä ollaan aikasemmin keskusteltu ettei tarvii olla niin itsekäs ja saada aina vaan omaa ääntään kuuluviin.
Ja varsinkin kun mä ainakin tykkäsin siitä leffan siriuksesta ja must se leffa oli muutenkin tosi hyvä enkä mä tajua miks kaikkia jaksaa aina haukkua sitä. - siriusstar
lulu kirjoitti:
Kyllä muakin ärsyttää kun samasta asiasta tulee montaa viestiä et vois vähän kattoo mistä ollaan aikasemmin keskusteltu ettei tarvii olla niin itsekäs ja saada aina vaan omaa ääntään kuuluviin.
Ja varsinkin kun mä ainakin tykkäsin siitä leffan siriuksesta ja must se leffa oli muutenkin tosi hyvä enkä mä tajua miks kaikkia jaksaa aina haukkua sitä.Juups. Mutta mitenkään aiheesta poikkeamatta... Myös muissa kohdissa HP-kirjoissa on kehuttu Mustan ulkonäköä. Ja voin sanoa että Gary Oldman ei oikeen vastaa käsitystäni hänestä. Musta tukka. Leffan Sirius näyttää Jeesukselta. Vastatkaahan. Mua häiritsee...
- Siri
siriusstar kirjoitti:
Juups. Mutta mitenkään aiheesta poikkeamatta... Myös muissa kohdissa HP-kirjoissa on kehuttu Mustan ulkonäköä. Ja voin sanoa että Gary Oldman ei oikeen vastaa käsitystäni hänestä. Musta tukka. Leffan Sirius näyttää Jeesukselta. Vastatkaahan. Mua häiritsee...
Kirjassa on aina kehuttu Siriuksen ulkonäköä ajalta ENNEN Azkabania. Tämähän siis tarkoittaa käytännössä sitä, että vankilassa ollessaan hän riutui niin pahasti, ettei sieltä samannäköisenä voi palata, varsinkaan jos ei ole edes sen jälkeen kunnon kattoa pään päällä tai ruokaa syötävänä(hänhän asui 4.kirjassakin luolassa...sen pitäisi kertoa jotain.). Muutenkin 5. kirjassa mainitaan muutamaan otteeseen, että Sirius oli joskus ollut komea, mutta aika Azbakanissa oli vienyt sen hänelltä...tai jotain vastaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573