Matkatavaroiden koosta ja maksuista löysin mm. seuraavia sivuja, eroteltuna / lentoyhtiö;
http://www.onetravel.com/Portals/95/baggage_fees.html
- matkatavarat näkyy olevan maxkokoa 62"(a b c) ja paino 23kg
Käsimatkatavarat näkyy oleva 1 1. Mutta en ymmärtänyt ovatko ne maksullisia vai maksuttomia. Käsimatkatavaroiden painorajoituksia en löytänyt. Eri koneille on erikokoiset laukkurajoitteet, ainakin noiden sivujen mukaan.
Kaipa melkein yleisääntönä on että jos ottaa annettujen vaihtoehtojen pienimpiä kokoja selviää pienimmillä maksuilla tai maksutta.
Yhden lentoyhtiön tietoja tässä;
http://www.jetblue.com/travel/baggage/
Check-in aikoja en löytänyt, kaipa ne löytyy lentokenttien sivuilta.
RIITTÄÄKÖHÄN TURVATARKASTUKSEEN 2H ???? Vastatkaa joka tietää.
Monondosta näyttää löytyvän paljon lentoja. Onko muita hyviä hakukoneita ?
Autonvuokraus näyttää olevan helppoa. Joku lisäsi että autofirmat ovat tarkkoja auton kunnosta joten ylimääräinen vakuutus kannattaa kuulemma ottaa.
Kuka tietää ajokortin laadun mitä pitää olla ?
Tavallinen passi kelpaa, ei tartte olla biotunnisteinen.
Luottokortteja kuulemma kannattaa olla kaksi, toinen kelpaa aina.
Ainakin meille Momondo sivut tuottivat hyviä hotelli-ilmoituksia ja kohtuuhintaisia, paljon enemmän kuin esim. Poptravel tai Travellink.
Löydettyjä ja löytymättömiä matkustusdetaljeja jenkeistä;
Matkailijat....
1
192
Vastaukset
- matkailijat...
Heti lisäkysymyksiä;
- kuljetus kentältä/kentälle; NYC, LA, Miami (LA:n tilalla voi olla SF; tiedämme asian vasta ensi viikolla..) Bussi, metro, taksi vai mikä ? tai nettisivuja asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418