Nii reissu tulossa, mutta kannattaako vaihtaa teidän mielestä koko summa jo Suomessa mitä aikoo bulgariassa käyttää? Forex tarjoaa 1e=1,83l kurssin. Ei mitenkään erityisen hyvä kait. Vai kannattaisiko vain ottaa electroni mukaan ja nostaa seinästä? Olen lukenut että siinäkin piilee riski että kone voi imeä kortin tai se voidaan kopioida yms..
Missä tehdä rahanvaihto?
4
670
Vastaukset
burgasin lentokentältä ei ainakaan kannata vaihtaa.täältä sunny bechilta saa parista paikasta (pankista)195 yl.kurssi 191.en ottaisi riskiä sen automaatin kanssa
- Tänä kesänäkin SB
Mä olen aina vaihtanut rahaa paikallisessa pankissa.Ja hotellin respassa.Respassa yleensä vaihatanut vähän kun olemme saapuneet hotelliin.Ei tartte heti ekana lähteä etsimään pankkia.
- Vaihdettu on
Hotelin respojen kurssit vaihtelevat. Alkuvaihdossa niitä vli käyttää, mutta paremman kurssin saa muualta.
Crown-ketjun pisteet ynpäri kaupunkia ovat jo vuosia tarjonneet saman kohtuullisen kurssin 1,91. Pankeista saattaa löytyä parempiakin. - Rosa50
Pankeissa kurssi on 1,95 ja niitä on paljon Sunny Beachilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735