jatkuva riesa

siisti...

Asun tiheästi rakennetulla omakoti alueella ja minua ärsyttää koiran ulkoiluttajat kun suurin osa ei välitä tippaakaan mihinkä koira kusee ja paskantaa. Portinpielet näillä on koiran kusetus paikkana ja paskannellaan postilaatikon viereen. Muutamalle tavatessa olen sanonut, että eikö löydy muutaa paikkaa kuin toisten porttien pielet.
Kysynkin onko mitään tehokasta hajustetta tai muuta tapaa millä voisi koirat karkoittaa ?

8

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyyyyh

      kaupasta saa sellaista suihketta mikä pitää hetken koirat pois. kokeille etikkaa tai sitruunan kuoria tms inhottavan hajuista.

    • rotta2

      Minä laittaisin ilmoitukset näkyvästi rotanmyrkystä. eiköhän pysy koiratkin pois pelkällä ilmoituksella.

      • ...

        Todellakin, saattaa olla että pelkät myrkyn kuvat (pääkallo ja ristiluut) voisivat pitää koirat tehokkaammin loitolla kuin esim. koirakieltomerkit. :3

        Toki merkkejä tehostamaan voisi kylvää lihapullia muistuttavia möykkyjä tai muuta vastaavaa.


    • EI KIVA

      Itellä pari rekkua ja samoin ärsyttää saman kylän ihmiset, jotka tosiaankin päästää koiransa meidän portinpieliin ja meidän tontin puolelle tekemään tarpeensa. Ihmetellä täytyy. Olenkin ajatellut, että he ovat vähä-älyisiä kun eivät sen vertaa tajua. Ja muutenkin olen huomannut, ettämonet vaan kävelyttävät hihna pitkällä ja antavat koiransa hyppiä missä niitä huvittaa. No, se siitä narinasta, mutta toi etikka on ihan ok. Itse kokeilin ja pysyy katit ja rekut kauempana. Toki omanikin, mutta ne eivät tee omalle pihalle, eivätkä edes omalle pihatielle. Olen molemmat koulinut niin, että ensin mennään reippaasti tienpätkä (toiseen suuntaan 30 m ja toiseen 200 m). Vasta sitten ollaan joko metsässä tai yleisellä alueella. Metsässäkään eivät tee polulle ja yleisellä alueella korjaan kakan pois. Kyllä koiranomistajissa on todellakin vikaa jos eivät kunnioita toisen omaisuutta jne. Otappa silti se etikka käyttöön. Itse olen suihkepulloon laittanut yks kolmasosa etikkaa ja loput vettä ja tehoaa. Eikä tuo litku sitten ole vaarallista kenellekkään.

    • On omasta takaa karvakorvia, mutteivat ne ovien pieliin nosta koipea, käskystä ohittavat paikat minne ei lorotella -tai postilaatikot on jo niin monta kertaa kielletty että alkavat mennä ohi ihan itsestään...:
      Niin ei voi kun ihmetellä joittenkin tapoja ja ymmärrystä -tai niitten puutetta- kun eivät edes sen hihnan avulla saa koiriansa pois toisten nurkista.

    • hjhskdhkhiksjkdj

      Meet sinne poprtinpieleen kukkia istuttelee,ja katot ettei kukaan kuseksi siihen.
      Tietysti voi istuttaa siihen jotain kasveja joista koirat ei tykkää :)

    • niin hienoa

      aamulla katselin kun muodikkaaseen veryttelypukuun pukeutunut nuorinainen ulkoilutti koiraansa-koira löntysteli naisen perässä irtonaisena ja pasko sentäs keskelle ruohikkoa jota tämä hieno nuorinainen ei tietenkään viitsinyt kerätä pois sillä oli jo melkein kotiovellaan eikä koira kiinnostanut pätkätkään

      näin ne koiran omistajat hesassa

      • ...

        Käy pudottamassa se tuotos naisen postiluukusta, kun kerran tiedät missä hän asuu. :3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe