Se on sitten perjantai ja viikonloppu. Aurinkoinen lämmin päivä ja tuuleekin aika lujaa kun katsoo noita huojuvia puita, syksyä jo ilmassa. Hainpas postin juuri, naapurin kanssa pieni juttutuokio, valmistautuu vaimoineen mökille lähtöön (huokaus) ja autosta soi myrskyn jälkeen. Laitan taas kahvia tulemaan. Koira vaatii syliin paijattavaksi ja hyppääkin samantien. Sitä rapsutellessa mietin mitäs ruokaa laittais, muksut tulee neljän aikoihin. Perunoista tehty muusi ja lihapullat, ne on mieliruokaa. Siellä ne nyt porisee.
Ei tässäkään nyt mitään varsinaista asiaa ollut.
Varmaan joku haikeus kausi menossa.
Kahvikupposta hörpätessä tässä koneen ääressä kaikkea mennyttä miettien t.yksinäinen yhisi
taas
6
501
Vastaukset
- minä vaan
Jostain syystä tuo tuli kolme kertaa. tietokoneista kun en juuri ymmärrä mitään. Joku "cant handle dynamic" tai jotain sinne päin virhe ilmoitus tuli ja painoin aina päivitä kuten neuvottu.
Anteeksi sotku:( - minä vaan
Jostain syystä tuo tuli kolme kertaa. Tietokoneista kun en juuri ymmärrä. Jokin virheilmoitus tuli ja painoin päivitä kuten eräs neuvoi.
Anteeksi sotku:( - Virhe
Jostain syystä viesti tuli 3 kertaa. Jokin virheilmoitus tuli ja painoin aina päivitä, kuten eräs ohjeeksi antoi. Anteeksi sotku. En kirjoita enää.
- minä vaan
Eli poitsu tulikin kolmelta ja tukaili vähän konetta ja sanoi että olin käynnistänyt jonkin suojaus ohjelman joka vaihtaa jotain modeemin yhdyskäytävää tai jotain. Kovasti hauskaa tuntu olevan. Jätän kuitenkin varmuuden vuoksi tänne kirjoittelun. Kiitoksia vastanneille ja hyvää jatkoa.
- minä vaan
Eli sain sellaisen neuvon että mulla ei kuulema päivity sivu tai ip vaihtuu enkä siksi nähnyt että viesti jo mennyt, ja ja joku osa alue on sekaisin modeemi asetuksissa ja ohjelmissa tai suojaus ohjelmissa. Itse nuista ymmärrä joten kaikki ohjelmat asennetaan uudestaan.
- yhäippä
sait tuolla pienellä kommelluksellasi pienen yhäipän hymyilemään... jopas olit monesti lähettänyt ja monesti anteeksi pyydellyt =)
haukeus joskus tahtoo minutkin yllättää...
iloista kesänloppua teidän perheelle =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073