Täällä voi keskustella monista hai-sspas fetististä
Itse huomasin oman kiinostumiseni hai-saappaaisiin jo ala-astella.
Vanhan ajan hait kyllä kiihotavat eniten,mutta kyllä nämä uudetkin ihan kivoja on.
Itse omistan monen värisiä haita.punaiset,keltaiset,,roosan väriset.
Tällä hetkellä käytän noita vaalea punaisia.
Koska olen saanut määräyksen omalta kuningatareltani käytää niitä.
Hai-saappaat fetisstinä
28
4218
Vastaukset
Käy katsomassa saappas kuvia osoiteesta.
htt://www.riku.suntuubi.com- murskaavavoima
https://www.youtube.com/watch?v=BUmFDG_qrjQ
Saatanan kumipaskiainen
etsä tajuu että mua ei kiinnosta
sun vitun seksielämäs
pysy siellä kaapissas kumisaappaissas!!!!!!!!
Perversio, kumin haju sua kiihottaa
ei sulle kelpaa korsetti ei silikoni- Janita
autonrengasta parkkipaikalla salaa nuolet
kohta vitun hylkiö lyijymyrkytykseen kuolet
Kumipaskiainen
Perversios mua oksettaa
Kumipaskiainen
Juokse äpärä juokse kovempaa
Kumipaskiainen
Runkkaat mustaan saappaaseen
Kumipaskiainen
Tapin työnnät perseeseen
Iltaisin tuut duunista vedät päälle kaapista
kumipuvun keltaisen kalliilla sä ostit sen
Kulli alkaa seisoa tartut sitä varresta
kesken hetken kultaisen ovi päästää narauksen
oviaukko aukeaa naapuri siel odottaa
ottaa ison haulikon tarkistaa se täynnä on
ampuu sua naamariin reikiä saat haalariin
verisenä makaamaan...jäät kumiparatiisiis unohtumaan! - Anonyymi
Sanoi,että sivua ei vielä ole😯,ei siinä sitten paljoa saappaita päässyt ihailemaan...😕
- Haifani
Minulla myös Haisaappaita löytyy keltaiset, siniset ja valkoiset ja olisin iloinen jos pääsisin juttelemaan haisaappaista niistä nauttivien miesten kanssa ja miksei naistenkin.
T: Haisaapasfani- kumista
Kumisaappaat tykään hai-saapastytöistä Tykkätkö kumista Kumisukat Kumikäsineet Kumikorsetti sexsiä tekis mieli onko Kiinotuneita
Olen ihanoinut haisaappaista jo ala luokilta asti.
Oli aina kiva kun oli sateisia aikoja ja tytöt kulki hait jalassa,kyllä oli pili pystyssä.
Ylä-astella oli muutamilla tytölla hait samalla luokalla.Täyty joskus aina käydä vessassa tunnin aikana,että pääsi vähän kermoja päästämässä niihin sisälle.
Oli kiihotava katsella kun tytöt laitto hait jalkaan kun kermat tartu sukkiin.
Oletan että tytöt tunsi mitä saappaan sisällä oli.
Joskus pääsi oikein jalkaan laitamaan kun oli sopivan kokoiset.
Olisipa ollu siihen aikaan kännykkä kameroita ,olis iva katsella niitä nyt.
Nyky hait ei ole ihan niin nättejä kun ne vanhan malliset.
Tuolta saapas kotisivuilta löydät sähköposti osoiteeni jos kiinostaa kirjoitella yksityisesti minulle.- ei vain tytöillä
Päästitkö kermat myös poikien hai-saappaisiin? Pojatkin käytti saappaita minun nuoruudessa.. se oli silloin haiden oikeaan kulta-aikaan, 70-luvulla. Pojilla siniset ja tytöillä punaiset tai valkoiset. Itselläni oli valkoiset.
- Hai fani
Olen mies ja minulla on mansikan punaiset Hai-saappaat. Parhaat kumpparit mitä tiedän.
- Anonyymi
Samma här bästa stövlar som finnsjag använder dem nästan dagligen röda och blå och hai frost svarta👌
- Bootslover
Mies olen minäkin ja mulla on tummanpunaiset, keltaiset ja tumman lilat Hait. Kaikkia käytän ulkona ja julkisesti. Joskus joku katsoo hieman pitempään kun eihän ne ihan kaikkein miehekkäimmät saappaat ole.
Oma Hai saapas fetissin alkoi myös ala-asteella ja naapurin tytön Hai saappaitta lainailin aina kun vain voi. niitä siitten käytin itseni kanssa puuhasteluun...
Nykyään avo vaimolla on punaiset Hait ja niillä leikitään välillä petipuuhissa ja tietysti on kiva katsella kun hän pukee ne tiukkojen farkkujen kanssa ulos ja kisoittelee minua.
ex-vaimon kanssa harrastettiin samoja temppuja hänellä saappaat jalassa farkkujen kanssa ja sitten sain hoidella itseni saappaiden väliin. Kiva kun löytyy samalaisia ajatuksia vielä
- Hait jalkaan
Mikä on fetissi ja mikä ei. Haluan hieman keskustella asiasta. Täällä Internetissä löytyy monta blogia, joissa jollain naisella saattaa olla kolmet eriväriset Hai-saappaat kaapissa. Ja joku haluaisi vielä ostaa uudet.
Oleellinen asia tässä onkin, että jos naisella on Hai-saappaita kaapit täynnä, niin nainen on muodikas, mutta jos miehellä on parit Hai-saappaat kaapissa, niin meihellä onkin fetissi. Olen aivan varma, että monet naiset naiset saavat myös kiksejä saappaista, mutta siitä puhutaan ihastumisena ihaniin kumppareihin. Olen sitä mieltä, että ero hiuksenhieno ja suurin esto löytyy jokaiselta korvien vlistä.- Valkoiset haisaappaa
Mielenkiintoinen havainto. Minulla on muistitikuilla tuhansia kuvia naisista kumisaappaissa. Kaikki ne naiset, jotka kuvaushetkellä ns. poseeraavat, esittelevät aivan selvästi kauniita saappaitaan. Fokus ja painopiste on jaloissa ja saappaissa. Onko se sitten jotain muuta kuin kauniiden saappaiden ihastelua ja ihastelun näyttämistä muille, mene ja tiedä. Kumisaappaista kiihottuminen on käsittääkseni lähes yksinomaan miesten juttu. Vain harvat naiset kertovat saavansa niistä kiksejä. Sen sijaan monet naiset käyttävät saappaita rakastellessa, koska tietävät puolisonsa kiihottumisen myötä saavansa parempaa seksiä.
- hitonpervot
Oletteko te nyt ihan tosissanne!?
En usko että naisia kengät kiinnostaa muuta kuin kauneusmielessä.
Mikä kumisaappaissa voi kiihottaa!???
Ja tuo yksi " kermat jumppareihin" , voi yrjö! Oksettavaa, todella oksettavaa ja sairasta töhriä toisten tavaroita eritteillään. Vahingonteko ja hyvin sick, väärin. Jos runkkaa niin se pitää tehdä muita kiusaamatta. Sairasta, inhottavaa.
Voit laitaa sähköpostiini myös viestiä jos haluat keskustella henkilö kohtaisesti asiasta .
[email protected]- Haa2
Naiset ! Hai-saappaat on munille potkimisessa tosi hyvät.
- ylipolvenostanut
kurkistakaa todella upeita kumisaappaita webs-sivulla pleasure.fi
- Anonyymi
Itseä ei kanssa Hait kauheesti lämmitä,ovat niin lyhytvartiset😕,vaimo hankki kiiltävät mustat kontiot,annoin alkuun pitää vaan ’kotikäytössä’😉
Mitä pidemmät varret ja komeempi kiilto,sen parempi😄haaveena olisi Hunterin punaiset waderit,mutta niitä ei löydy mistään...😢
Olisi ihan kiva vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa kumi- ja nahkasaappaista sekä -asuista... Um54Hki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseä ei kanssa Hait kauheesti lämmitä,ovat niin lyhytvartiset😕,vaimo hankki kiiltävät mustat kontiot,annoin alkuun pitää vaan ’kotikäytössä’😉
Mitä pidemmät varret ja komeempi kiilto,sen parempi😄haaveena olisi Hunterin punaiset waderit,mutta niitä ei löydy mistään...😢
Olisi ihan kiva vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa kumi- ja nahkasaappaista sekä -asuista... Um54HkiItselläni on fetissinä kiiltävän mustat Kontio-kumisaappaat, numeron tai pari liian isot että oikein hölskyvät kävellessä. Kävin eilen pitkällä lenkillä verkkarit päällä ja Kontiot jalassa ja kiertelin kaikki kuraisimmat paikat mitä vain löytyi. Lenkin jälkeen Kontiot tietenkin pestään ja kuivataan ja ihaillaan kiiltävää pintaa! Kontioita olen käyttänyt kymmenet vuodet, onneksi on nykyisin tällaisia talvia että talvikengätkin ovat vaihtuneet Kontioihini!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihan kiva vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa kumi- ja nahkasaappaista sekä -asuista... Um54HkiMinullakin alkoi kumisaappaat kiinnostaa jo alaluokilla. Minulla oli silloin jotkut kuviolliset lasten kumpparit kun eräänä päivänä paras kaverini asteli luokkaan jalassaan upouudet Kontiot. Se oli siinä, tiesin heti että haluan samanlaiset. Isoveljelläni oli ollut Kontiot jo jonkin aikaa ja olin sellaisia pyytänyt äidiltä. Nyt päätin että panen toimeksi. Koulun jälkeen menin kaverin kanssa meille ja äiti oli kotona ja moikkasi kaveriani että hei sullahan on komeat saappaat onko ne ihan uudet. Sanoin äidille että melkein kaikilla meidän luokalla on Kontiot. Jonkin ajan päästä sitten sain mustat isot Kontiot. Olivat olleet sen verran kalliit että niihin oli ostettu reilusti kasvuvaraa. Tuntuivat todella suurilta ja ylettyivät polviin asti, ylimääräiset villasukat auttoivat enempään hölskymiseen. Olin onnessani ja käytin niitä niin paljon kuin mahdollista. Hait eivät ole minua koskaan sytyttäneet, kumisaappaassa pitää olla pitkä ja kiiltävä varsi kuten Kontioissa.
Eikö enempää Suomessa hai-saapas fetistesä ole.
- Anonyymi
Sinullekko ei muut saappat kelpaa?,tai nekö ei kiihota?
- tar1
Kai se on fetissi, kun lähden autoilemaan, niin laitan näin leudolla säällä jalkaan siniset hai-saappaat. Se vaan tuntuu niin mukavalta painella polkimia saappailla. Välillä kiihdytän oikein kovasti, silloin auto saa kunnolla hai-saapasta.
- noksut
SAIRAITA ootte !
- Varasteleva fetissi:
SINÄ, JOKA VARASTAT LAPSILTA:
Hiivit koulumme ympäristössä pelottelemassa lapsia ja yrität saada heiltä kumisaappaat jalasta! Olet jo varastanut jumppasalin edustalta hopeiset Tretorn-kumisaappaat.
Nyt saimme tuntomerkkisi, kun ahdistelit varastamissasi saappaissa koulutiellä kulkevaa oppilastamme. Sinusta on tehty ilmoitus poliisille ja koko koulun henkilökunta tietää, miltä näytät. Pysy kaukana koulustamme ja oppilaistamme! - NIMETÖNMIES2
Hai punaiset saappaat käyttää miehet ja naiset saa ja ei mikään kieltoa saa mies hai punaiset saappaat..... Olen mies ja minulla on punainen ja petroolisininen ja sininen ja tummansininen........
- NIMETÖNMIES2
Taas minä ei ystävää hai saappaat ja kontiot saappaat kaikki värit..... Minä ei tykkää saappaat.......
- saapasjalkaqissa
Hei komistus, sinusta on tehty biisi ;) https://www.youtube.com/watch?v=BUmFDG_qrjQ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279