Hai-saappaat fetisstinä

Täällä voi keskustella monista hai-sspas fetististä
Itse huomasin oman kiinostumiseni hai-saappaaisiin jo ala-astella.
Vanhan ajan hait kyllä kiihotavat eniten,mutta kyllä nämä uudetkin ihan kivoja on.
Itse omistan monen värisiä haita.punaiset,keltaiset,,roosan väriset.
Tällä hetkellä käytän noita vaalea punaisia.
Koska olen saanut määräyksen omalta kuningatareltani käytää niitä.

28

4118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy katsomassa saappas kuvia osoiteesta.
      htt://www.riku.suntuubi.com

      • murskaavavoima

        https://www.youtube.com/watch?v=BUmFDG_qrjQ

        Saatanan kumipaskiainen
        etsä tajuu että mua ei kiinnosta
        sun vitun seksielämäs
        pysy siellä kaapissas kumisaappaissas!!!!!!!!

        Perversio, kumin haju sua kiihottaa
        ei sulle kelpaa korsetti ei silikoni- Janita
        autonrengasta parkkipaikalla salaa nuolet
        kohta vitun hylkiö lyijymyrkytykseen kuolet

        Kumipaskiainen
        Perversios mua oksettaa
        Kumipaskiainen
        Juokse äpärä juokse kovempaa
        Kumipaskiainen
        Runkkaat mustaan saappaaseen
        Kumipaskiainen
        Tapin työnnät perseeseen

        Iltaisin tuut duunista vedät päälle kaapista
        kumipuvun keltaisen kalliilla sä ostit sen
        Kulli alkaa seisoa tartut sitä varresta
        kesken hetken kultaisen ovi päästää narauksen
        oviaukko aukeaa naapuri siel odottaa
        ottaa ison haulikon tarkistaa se täynnä on
        ampuu sua naamariin reikiä saat haalariin
        verisenä makaamaan...jäät kumiparatiisiis unohtumaan!


      • Anonyymi

        Sanoi,että sivua ei vielä ole😯,ei siinä sitten paljoa saappaita päässyt ihailemaan...😕


    • Haifani

      Minulla myös Haisaappaita löytyy keltaiset, siniset ja valkoiset ja olisin iloinen jos pääsisin juttelemaan haisaappaista niistä nauttivien miesten kanssa ja miksei naistenkin.
      T: Haisaapasfani

      • kumista

        Kumisaappaat tykään hai-saapastytöistä Tykkätkö kumista Kumisukat Kumikäsineet Kumikorsetti sexsiä tekis mieli onko Kiinotuneita


    • Olen ihanoinut haisaappaista jo ala luokilta asti.
      Oli aina kiva kun oli sateisia aikoja ja tytöt kulki hait jalassa,kyllä oli pili pystyssä.
      Ylä-astella oli muutamilla tytölla hait samalla luokalla.Täyty joskus aina käydä vessassa tunnin aikana,että pääsi vähän kermoja päästämässä niihin sisälle.
      Oli kiihotava katsella kun tytöt laitto hait jalkaan kun kermat tartu sukkiin.
      Oletan että tytöt tunsi mitä saappaan sisällä oli.
      Joskus pääsi oikein jalkaan laitamaan kun oli sopivan kokoiset.
      Olisipa ollu siihen aikaan kännykkä kameroita ,olis iva katsella niitä nyt.
      Nyky hait ei ole ihan niin nättejä kun ne vanhan malliset.
      Tuolta saapas kotisivuilta löydät sähköposti osoiteeni jos kiinostaa kirjoitella yksityisesti minulle.

      • ei vain tytöillä

        Päästitkö kermat myös poikien hai-saappaisiin? Pojatkin käytti saappaita minun nuoruudessa.. se oli silloin haiden oikeaan kulta-aikaan, 70-luvulla. Pojilla siniset ja tytöillä punaiset tai valkoiset. Itselläni oli valkoiset.


    • Hai fani

      Olen mies ja minulla on mansikan punaiset Hai-saappaat. Parhaat kumpparit mitä tiedän.

      • Anonyymi

        Samma här bästa stövlar som finnsjag använder dem nästan dagligen röda och blå och hai frost svarta👌


    • Bootslover

      Mies olen minäkin ja mulla on tummanpunaiset, keltaiset ja tumman lilat Hait. Kaikkia käytän ulkona ja julkisesti. Joskus joku katsoo hieman pitempään kun eihän ne ihan kaikkein miehekkäimmät saappaat ole.

      Oma Hai saapas fetissin alkoi myös ala-asteella ja naapurin tytön Hai saappaitta lainailin aina kun vain voi. niitä siitten käytin itseni kanssa puuhasteluun...

      Nykyään avo vaimolla on punaiset Hait ja niillä leikitään välillä petipuuhissa ja tietysti on kiva katsella kun hän pukee ne tiukkojen farkkujen kanssa ulos ja kisoittelee minua.

      ex-vaimon kanssa harrastettiin samoja temppuja hänellä saappaat jalassa farkkujen kanssa ja sitten sain hoidella itseni saappaiden väliin.

    • Kiva kun löytyy samalaisia ajatuksia vielä

    • Hait jalkaan

      Mikä on fetissi ja mikä ei. Haluan hieman keskustella asiasta. Täällä Internetissä löytyy monta blogia, joissa jollain naisella saattaa olla kolmet eriväriset Hai-saappaat kaapissa. Ja joku haluaisi vielä ostaa uudet.
      Oleellinen asia tässä onkin, että jos naisella on Hai-saappaita kaapit täynnä, niin nainen on muodikas, mutta jos miehellä on parit Hai-saappaat kaapissa, niin meihellä onkin fetissi. Olen aivan varma, että monet naiset naiset saavat myös kiksejä saappaista, mutta siitä puhutaan ihastumisena ihaniin kumppareihin. Olen sitä mieltä, että ero hiuksenhieno ja suurin esto löytyy jokaiselta korvien vlistä.

      • Valkoiset haisaappaa

        Mielenkiintoinen havainto. Minulla on muistitikuilla tuhansia kuvia naisista kumisaappaissa. Kaikki ne naiset, jotka kuvaushetkellä ns. poseeraavat, esittelevät aivan selvästi kauniita saappaitaan. Fokus ja painopiste on jaloissa ja saappaissa. Onko se sitten jotain muuta kuin kauniiden saappaiden ihastelua ja ihastelun näyttämistä muille, mene ja tiedä. Kumisaappaista kiihottuminen on käsittääkseni lähes yksinomaan miesten juttu. Vain harvat naiset kertovat saavansa niistä kiksejä. Sen sijaan monet naiset käyttävät saappaita rakastellessa, koska tietävät puolisonsa kiihottumisen myötä saavansa parempaa seksiä.


      • hitonpervot

        Oletteko te nyt ihan tosissanne!?
        En usko että naisia kengät kiinnostaa muuta kuin kauneusmielessä.
        Mikä kumisaappaissa voi kiihottaa!???
        Ja tuo yksi " kermat jumppareihin" , voi yrjö! Oksettavaa, todella oksettavaa ja sairasta töhriä toisten tavaroita eritteillään. Vahingonteko ja hyvin sick, väärin. Jos runkkaa niin se pitää tehdä muita kiusaamatta. Sairasta, inhottavaa.


    • Voit laitaa sähköpostiini myös viestiä jos haluat keskustella henkilö kohtaisesti asiasta .
      [email protected]

      • Haa2

        Naiset ! Hai-saappaat on munille potkimisessa tosi hyvät.


    • ylipolvenostanut

      kurkistakaa todella upeita kumisaappaita webs-sivulla pleasure.fi

      • Anonyymi

        Itseä ei kanssa Hait kauheesti lämmitä,ovat niin lyhytvartiset😕,vaimo hankki kiiltävät mustat kontiot,annoin alkuun pitää vaan ’kotikäytössä’😉
        Mitä pidemmät varret ja komeempi kiilto,sen parempi😄haaveena olisi Hunterin punaiset waderit,mutta niitä ei löydy mistään...😢
        Olisi ihan kiva vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa kumi- ja nahkasaappaista sekä -asuista... Um54Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseä ei kanssa Hait kauheesti lämmitä,ovat niin lyhytvartiset😕,vaimo hankki kiiltävät mustat kontiot,annoin alkuun pitää vaan ’kotikäytössä’😉
        Mitä pidemmät varret ja komeempi kiilto,sen parempi😄haaveena olisi Hunterin punaiset waderit,mutta niitä ei löydy mistään...😢
        Olisi ihan kiva vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa kumi- ja nahkasaappaista sekä -asuista... Um54Hki

        Itselläni on fetissinä kiiltävän mustat Kontio-kumisaappaat, numeron tai pari liian isot että oikein hölskyvät kävellessä. Kävin eilen pitkällä lenkillä verkkarit päällä ja Kontiot jalassa ja kiertelin kaikki kuraisimmat paikat mitä vain löytyi. Lenkin jälkeen Kontiot tietenkin pestään ja kuivataan ja ihaillaan kiiltävää pintaa! Kontioita olen käyttänyt kymmenet vuodet, onneksi on nykyisin tällaisia talvia että talvikengätkin ovat vaihtuneet Kontioihini!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseä ei kanssa Hait kauheesti lämmitä,ovat niin lyhytvartiset😕,vaimo hankki kiiltävät mustat kontiot,annoin alkuun pitää vaan ’kotikäytössä’😉
        Mitä pidemmät varret ja komeempi kiilto,sen parempi😄haaveena olisi Hunterin punaiset waderit,mutta niitä ei löydy mistään...😢
        Olisi ihan kiva vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa kumi- ja nahkasaappaista sekä -asuista... Um54Hki

        Minullakin alkoi kumisaappaat kiinnostaa jo alaluokilla. Minulla oli silloin jotkut kuviolliset lasten kumpparit kun eräänä päivänä paras kaverini asteli luokkaan jalassaan upouudet Kontiot. Se oli siinä, tiesin heti että haluan samanlaiset. Isoveljelläni oli ollut Kontiot jo jonkin aikaa ja olin sellaisia pyytänyt äidiltä. Nyt päätin että panen toimeksi. Koulun jälkeen menin kaverin kanssa meille ja äiti oli kotona ja moikkasi kaveriani että hei sullahan on komeat saappaat onko ne ihan uudet. Sanoin äidille että melkein kaikilla meidän luokalla on Kontiot. Jonkin ajan päästä sitten sain mustat isot Kontiot. Olivat olleet sen verran kalliit että niihin oli ostettu reilusti kasvuvaraa. Tuntuivat todella suurilta ja ylettyivät polviin asti, ylimääräiset villasukat auttoivat enempään hölskymiseen. Olin onnessani ja käytin niitä niin paljon kuin mahdollista. Hait eivät ole minua koskaan sytyttäneet, kumisaappaassa pitää olla pitkä ja kiiltävä varsi kuten Kontioissa.


    • Eikö enempää Suomessa hai-saapas fetistesä ole.

      • Anonyymi

        Sinullekko ei muut saappat kelpaa?,tai nekö ei kiihota?


    • tar1

      Kai se on fetissi, kun lähden autoilemaan, niin laitan näin leudolla säällä jalkaan siniset hai-saappaat. Se vaan tuntuu niin mukavalta painella polkimia saappailla. Välillä kiihdytän oikein kovasti, silloin auto saa kunnolla hai-saapasta.

    • noksut

      SAIRAITA ootte !

    • Varasteleva fetissi:

      SINÄ, JOKA VARASTAT LAPSILTA:
      Hiivit koulumme ympäristössä pelottelemassa lapsia ja yrität saada heiltä kumisaappaat jalasta! Olet jo varastanut jumppasalin edustalta hopeiset Tretorn-kumisaappaat.
      Nyt saimme tuntomerkkisi, kun ahdistelit varastamissasi saappaissa koulutiellä kulkevaa oppilastamme. Sinusta on tehty ilmoitus poliisille ja koko koulun henkilökunta tietää, miltä näytät. Pysy kaukana koulustamme ja oppilaistamme!

    • NIMETÖNMIES2

      Hai punaiset saappaat käyttää miehet ja naiset saa ja ei mikään kieltoa saa mies hai punaiset saappaat..... Olen mies ja minulla on punainen ja petroolisininen ja sininen ja tummansininen........

      • NIMETÖNMIES2

        Taas minä ei ystävää hai saappaat ja kontiot saappaat kaikki värit..... Minä ei tykkää saappaat.......


    • saapasjalkaqissa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe