minkälaiset laitteet pitää olla voidakseen kopioida leffoja netistä ja mistä niitä voi kopioida? olen vasta hankkimassa konetta.
leffoista
8
888
Vastaukset
- meikäläinen
Leffojen lataamiseen ei tarvitse kuin tietokoneen, laajakaistan ja oikeat ohjelmat sekä tiedon mistä leffoja voi/kannattaa latailla... Hyviä ohjelmia lataamiseen ovat esim. edonkey/emule-tyyppiset, DC , MX jne.... Sekä torrent-muotoa hyväksikäyttävät ohjelmat esim. burst ja ABC... Leffojen katselussa suosittelen BsPlayerin viimeisintä päivitystä sekä suosittelen esim. AC3sta
- minä
mihin niitä polttavia asemia sitten tarvitaan? esim. polttava dvd?
- .....xxxx...
minä kirjoitti:
mihin niitä polttavia asemia sitten tarvitaan? esim. polttava dvd?
Kun alkaa kovalevy täyttymään leffoista, musiikista jne, on aika polttaa leffat ja musiikit cd:lle, tai dvd:lle.
- minä
.....xxxx... kirjoitti:
Kun alkaa kovalevy täyttymään leffoista, musiikista jne, on aika polttaa leffat ja musiikit cd:lle, tai dvd:lle.
Musiikille cd ja leffoille dvd ? Molemmille oma polttava-asema?? Mitäs sitten tarkoittaa nämä tai -asema tai -asema? Millainen paketti on hyvä?
- minä
Mistä niitä leffoja sitten voi ladata ja onko niistä lista vai kuinka toimitaan? Anteeksi tyhmät kysymykset, mutta kun ei ole vielä mitään tietoa.
- ....
minä kirjoitti:
Mistä niitä leffoja sitten voi ladata ja onko niistä lista vai kuinka toimitaan? Anteeksi tyhmät kysymykset, mutta kun ei ole vielä mitään tietoa.
vaikka näota aiempia viestiketjuja niin niistä varmaan jo aika kivasti saat tietoa eri p2p-ohjelmiasta...
- meikäläinen
minä kirjoitti:
Musiikille cd ja leffoille dvd ? Molemmille oma polttava-asema?? Mitäs sitten tarkoittaa nämä tai -asema tai -asema? Millainen paketti on hyvä?
Musiikit voi polttaa monessa eri muodossa, kuten leffatkin... Musiikki: vaihtoehtoja ovat mp3/data, tavaliseen audio-cd muotoon sekä ns. mix muotoon eli osa cd-r levystä käytetään datan ja osa audio "raitojen" polttoon. elokuvat: cd:lle joko DATA moutoon jota itse käytän, cd.lle VCD/SVCD muotoon tai sitten DVD:lle. Varsinkin DVD kopiot eli DVD-R leffat mahtuvat vain DVD-R/DVD R/DVD-RW/DVD RW levyille... Kannattaa tutkia todellakin tämän viestiosion "P2P" viestejä... sekä etsiä tietoa muilta sivuilta esim. Afterdawnista.
- minä
meikäläinen kirjoitti:
Musiikit voi polttaa monessa eri muodossa, kuten leffatkin... Musiikki: vaihtoehtoja ovat mp3/data, tavaliseen audio-cd muotoon sekä ns. mix muotoon eli osa cd-r levystä käytetään datan ja osa audio "raitojen" polttoon. elokuvat: cd:lle joko DATA moutoon jota itse käytän, cd.lle VCD/SVCD muotoon tai sitten DVD:lle. Varsinkin DVD kopiot eli DVD-R leffat mahtuvat vain DVD-R/DVD R/DVD-RW/DVD RW levyille... Kannattaa tutkia todellakin tämän viestiosion "P2P" viestejä... sekä etsiä tietoa muilta sivuilta esim. Afterdawnista.
kiitos, kiitos, jospa jotain vielä ymmärrän, kun mahdolliset lueskelen ja uskallan vielä kokeilla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434006Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513651- 703218
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933087Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882066- 352028
- 241889
- 311841
- 341830
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231774