Käytätkö kumia

kumi-ukko.

13

345

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole vielä kertaakaan käyttänyt.

    • dhhd

      Minä en kumeja tarvitse... minä olen neitsyt ATM ja minulla ei ole sukupuolitauteja.

    • vedän paljaalla...

    • M35-

      Aina sadettakki päällä, en halua ikäviä yllätyksiä enkä luota naisten hoitavan asiaa koska heitäkin on joka lähtöön.
      Parempi varmistaa kuin katua.

    • Niin kyllähän tuota kumeja joutuu vähän väliä vaihtaan, autoon nimittäin. Mut muuten ei ole tarvetta edes hankkia...

    • mies30-1

      Kerran panin yhtä nuorta naista paljaalla. Se olikin unohtumaton kokemus kun nainen oli niin tiukka ja ihana. Muuten olen kumia käyttänyt.

    • sdggsgsgsd

      Kyllähän sitä pitäis käyttää. Nyt viime vuosina mulla on järki tullut jo päähän ja kumia olen yleensä käyttänyt. Sitä ei osaa järjellä selittää ennen tai jälkeen, että miksi kuitenkin veti jotain mahdollisesti epäilyttävänkin oloista muijaa paljaalla. Sillä hetkellä kun muija on siinä edessä pimppi paljaana järjenkäyttö vaan joskus nuorempana unohtui. Juuri sillä hetkellä tuntui, että kaikista tärkeintä oli saada painaa paljaalla, kaikista riskeistä huolimatta. Nykyään pyrin aina käyttämään kumia jos seksiä olis vaan saatavilla. Kondyloomaa kummempaa sukupuolitautia en vissiin koskaan saantu ja kondyn nyt saa kumista huolimattakin.

      • suomihuora=15nussima

        Samasta syystä mies laskee spermaa naisen reikiin kuin koira kusee lyhtypylväiden juureen.

        Sääliksi tietysti käy sitä tulevaa aisuri-aviomiestä joka joutuu nuolemaan ties monenko panosonnin sperman jämät vaimonsa huoranpillusta.

        Toki nainen kuuluu AINA sille miehelle joka ensimmäisenä merkkaa naisen itselleen ja vie hänen neitsyytensä.


    • suomihuora=15nussima

      Yli yhden miehen nussimia likaisia nussin aina kumilla. Inhottaa ajatuskin liata puhdas penikseni näiden lutkien limaiseen vittuun.

      Muutaman kerran olen nussinut näitä lutkia paljaalla ja laskenut spermaani ja merkinnyt nämä lutkat heidän reikiinsä.

      Vähän käy sääliksi näiden huorien tulevia aviomiehiä jotka joutuvat sitten nuolemaan minun spermaani näistä huoranpilluista, mutta he olivat jo käytettyjä ennen minua.

      • Paljaalla pokkana

        Onneksi käytät kumia että tollaset ääliöt ei vaan lisäänny mutta en usko että saat rahallakaan pimpaa. Tyhmät ei saa.


    • 12+20

      Miten niin muka joutuvat nuolemaan sinun spermaasi pillusta jos kerran käytät kumia? Silloinhan laukeat kumiin etkä pilluun. Ristiriitaisia nuo sinun juttusi. Et oikeasti nussi ketään edes kumin kanssa.

      • 12+20

        Jaa niin sanoit muutaman kerran nussineesi paljaalla, no en usko sitäkään. Tuskin täällä muuten hokisit tuota samaa juttua vuodesta toiseen.


    • näcken

      Naisellani on hormonikierukan viisivuotta tullut täyteen.
      Kyllä kumilla varmistetaan ettei vahinkoa tapahdu ennenkuin uusi kierukka on
      asennettu.

      Kaksi ensimmäistä seksikertaamme varmistin myös kumilla, vaikka hän
      olisi paljaallakin antanut.

      Vähän vanhempaa, joka ei ikänsä puolesta tule raskaaksi panin paljaalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      98
      2225
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1846
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      71
      1444
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1103
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      73
      1019
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      50
      848
    Aihe