onko

vitustatata

tää samsungin näyttö oikeesti näin huono ulkona,että pitää etsiä varjo,jotta pystyy lukeen tekstiä näytöltä?!?!

16

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 620 clearback lcd

on huono, mut ei siinä ookan nokian clear back paneelia josta näkyy kirkkaassa paisteessa

• ...

No jos sinulla on joku parin kympin samppa niin se on kyllä sen hinnan mukainenkin...

• SGS3 mallin kirkkaus ei tunnetusti riitä hyvin aurinkoisena päivänä ja välillä se onkin ärsyttävää. Muuten ok.

• jjjncbhyjkkhjjk

Minulla taas on päinvastainen kokemus. Kirkkaus kyllä riittää aurinkoisellakin ilmalla, mutta tarpeaksi himmeäksi sgs3:a ei saa. Tai no screen filtterillä kyllä saa, mutta vakioasetuksilla ei. On himmeimmilläänkin niin kirkas, että illalla nukkumaan mennessä ja sängyssä surffatessa silmiä häikäisi. Eiköhän tämä amoled-tekniikka kuitenkin tästä vielä paremmaksi kehity.

• kdöjdjjkkk
        jjjncbhyjkkhjjk kirjoitti:

Minulla taas on päinvastainen kokemus. Kirkkaus kyllä riittää aurinkoisellakin ilmalla, mutta tarpeaksi himmeäksi sgs3:a ei saa. Tai no screen filtterillä kyllä saa, mutta vakioasetuksilla ei. On himmeimmilläänkin niin kirkas, että illalla nukkumaan mennessä ja sängyssä surffatessa silmiä häikäisi. Eiköhän tämä amoled-tekniikka kuitenkin tästä vielä paremmaksi kehity.

http://www.wpuhelin.com/nokia-lumia-900-on-paras-puhelin-auringossa-samsung-galaxyt-hannilla/

• jgljgi

oon kuullu et ainaki s2 ois sellanen näyttö että näkyy aurinkoisenaki päivänä hyvin

• suttu auringossa

No siinäpä oli kaksi täysin toisestaan poikkeavaa mielipidettä.
      Siinä nähtiin samalla Samsungin vaihteleva laatu.
      Saattaa saada hyvän, mutta saattaa olla saamatta.
      Että ei kahta samanlaista.

• Aika erikoista että jollakin SGS3 näyttö on tarpeaksi kirkas auringossa. Vaikka kirkkauden laittaa täysille niin silti joutuu käden laittamaan näytön päälle jotta siitä saisi edes jollakin tavalla selvää. Onkohan kyseessä sama SGS3 malli vai jokin muu?

• uusi älypuhelin

Nyt on semmoista tekstiä, että jänismiehellä
      on pian uusi älypuhelin ja sen merkki ei ole Samsung.

• sgs3 haukutaan

uskomatonta

• sunsun12

joo ei oo häävi käyttää puhelinta kirkkaalla säällä,onneks suomessa sataa usein!

• toteaja.

onneksi ei ole pakko käyttää ulkona.

• Mutta aina välillä joutuu käyttämään esimerkiksi kaupungilla.

• jklqwer

sisäpuhelin mallia S3.... :D

• petetty.

s3 onkin täys paska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      118
      1409
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      42
      1281
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      50
      1029
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      898
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      815
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      84
      813
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      733
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      718
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      646
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59