PIPSA?

kesän äippä

Elikkäs mitä sanotte nimestä Pipsa? Itse tykkään nimestä tosi kovasti, minusta se on persoonallinen, pirteä ja suloinen sopii myös vanhemmalla iällä.

Olen kuitenkin tosi epävarma nimestä, herättääkö negatiivisia mielikuvia/onko se teistä naurettava? Muistan kun yli 10 vuotta taakse päin, yläasteikäisenä, pidin Pipsaa maailman naurettavimpana nimenä, koska kuulosti pi m psalta ja oli muutenkin ihan typerä. En silloin olisi ikinä' uskonut, että harkitsisin sitä joskus lapselleni ihan tosissaan! PLEASE HELP, kertokaa mielipiteenne!!

Toiset nimet tulisi mahdollisesti olemaan Elli Orvokki. Elliä ei olla vielä lyöty lukkoon, joten sen tilalle saa ehdotella muitakin jos haluaa/jaksaa/viitsii.

...ja tytön L.A. on kesäkuussa. Vanhemmat lapset:
Loviisa Inka Tuulikki, 11
Heini-Mari Josefiina, 9
Vilho Onni Luukas, 5
Fanni Aino Adalmiina, 4
Roope Juho Sakari, 1

17

1933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenna.

      Pipsa on minustakin semmoinen reipas ja pirteä nimi ja sopii oikeen hyvin sisarusten nimiin :) tässä kuitenkin vielä joitakin nimi ehdotuksia jos nyt niitä kaipasit :)

      Mandi
      Aili
      Jenni
      Siiri
      Elmi
      Tilda
      Ninni
      Tara
      Meeri
      Minttu

      toisia nimiä:

      Taika Orvokki
      Säde Orvokki
      Rosa/Roosa Orvokki
      Ida/Iida Orvokki
      Iris/Iiris Orvokki
      Iisa Orvokki
      Maia Orvokki
      Vera/Veera Orvokki
      Ada/Aada Orvokki
      Alina Orvokki

      • Anonyymi

        Vain lässyhumanisti, jolla hädintuskin on kykyä ajatella itse, voi antaa lapselleen nimen, josta voidaan vetää alatyylinen sana!


    • Seppo Taalasmaa

      Ihan kuten sanoit, haiskahtaa pahasti Pimpsalta.

      • hei-idiootti

        Ja sullahan on varmaa iha vitusti kokemusta eikö vaan


      • Anonyymi
        hei-idiootti kirjoitti:

        Ja sullahan on varmaa iha vitusti kokemusta eikö vaan

        Et siis tykännyt mielipiteestä? Etkö tajua, että ihmisellä on mielikuvitusta, ja kyky vetää tietyistä nimistä lähellä oleva sana?
        Ja lapselle on paree valita hyvä nimi, ettei se joutuisi kiusatuksi koulussa!


    • Täti

      Pipsa sopii erinomaisesti sisarussarjaanne, ja se on reipas ja pirteä nimi.

      Pipsa Helmi Orvokki
      Pipsa Sini Orvokki
      Pipsa Usva Orvokki

      • Anonyymi

        Oletko kaksonen tai kenties kiinalaisessa hevonen?!
        Miltä kuulostaa läheltä liippaava sana pimpsa?
        Miten ei osata ajatella?!


    • naksi

      Minusta Pipsa on oikein söpö nimi, ja Orvokki käy oikein hyvin toiseksi nimeksi sen kanssa :)

      Edellisen ehdottama Pipsa Helmi Orvokki olisi ihana!

      Myös Meeri, Siiri, Tilda, Tilde, Sinna, Siina tai Nelli voisi sopia...

      • Anonyymi

        Aha. Ja siinä seuraava kaksonen, joka ei ymmärrä nimien ja läheltä liippaavien sanojen päälle. Kun ihanteellisuudesta on kysymys, kaksosen pää sekoaa.
        Pipsa on yllättävän lähellä sanaa Pimpsa. Mutta jos älykkyysosamäärä on alle 100...


    • Yrjö Urpola

      Pipsa Pimppi Pilluriina

      • vihaaja69

        ja mikäs ite oot joku Yrjö Yrjöävä Yrjöhousu


      • Gundula_Mäkelin

        Pimpsa Pimppi Pilluriina sopii paremmin nimeksi XD
        Pimpsa Kaloriina Vakiina on kanssa hyvä


      • Yrjö_Urpola
        vihaaja69 kirjoitti:

        ja mikäs ite oot joku Yrjö Yrjöävä Yrjöhousu

        Ja sinä olet Jäätävä Hiekkapillu


      • Anonyymi

        Vidu oon melkein sama mieltä. Paitsi että se pimpsa olisi ollut parempi.

        Hyvin huomaa miten ihmiset ei paljoa ajattele, ja kun hädintuskin ovat tietoisia omasta luonteestaan, niin antavat sitten sen mukaisia nimiä.


    • Anonyymi

      Mä tota voisin tykätä sillä nella nimestä ja toiseks nimeksi se orvokki on kiva mutta helmi vois olla se toinen toisista nimistä

      • Anonyymi

        Ois kiva.. on kiva...
        Hankkikaa jumankauta elämä! Lehmät navetassa sanoo muu!
        Minun mies opetti, että lehmät on navetassa!


    • Anonyymi

      Mun nimi on Pipsa eikä siinä oo mitään väärää jos laitat sun lapsen nimeksi Pipsa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      840
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe