Hei!
Opiskelen Jyväskylän avoimessa yliopistossa erityispedagogiikkaa. Perusopintohini kuuluu kurssi, joka käsittelee kielellisiä erityisvaikeuksia. Jos lapsesi on koulussa (peruskoulussa, lukiossa tai ammatillisessa peruskoulutuksessa), toivoisin saavani teiltä apua kyselyyni. Sitä varten toteutan pienen kyselytutkimuksen, johon kaipaisin teidän apua. Kysely on kokonaan verkkopohjainen ja vie aikaa noin 15 min.
Kysely toteutetaan täysin anonyymisti, eikä valmiissa työssäni ilmeni mitään tietoja, joilla vastaukset voitaisiin yksilöidä tiettyyn henkilöön. Kaikesta saamastani yksilöitävissä olevasta tiedosta minulla on täydellinen vaitiolovelvollisuus.
Toivoisin saavani mahdollisimman paljon vastauksia, jotta pystyisin tuloksia peilaamaan omaan työhöni ja toimimaan paremmin myös perheen näkökulmasta niiden lasten kohdalla, joilla on kielellisiä erityisvaikeuksia.
Jos haluat osallistua kyselyyn, niin laita minulle sähköpostia osoitteeseen anscue (at) luukku.com, niin lähetän sinulle linkin kyselyyn.
Annukka
Kysely vanhemmille, joiden lapsella on kielellinen erityisvaikeu
anscue2
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623