Ekaa kertaa lomaa suunnittelemassa - ja sen huomaa. Ihan ensimmäinen ongelma on kohteen valinta. Vaihtoehtoja tällä hetkellä olisi: Karibian risteily, Meksiko, Thaimaa ja Fiji. Joku saattoi listasta unohtuakkin..
Lähtöajankohtana siis helmikuu 2014 ja budjettina pyöreesti 2000e. Koskaan en ole missään käynyt, joten en oikein edes tiedä mitä kaikkea lomakohteen valinnassa tulisi ottaa huomioon? Ja kannattaakohan ehkä ekalla reissulla ottaa pakettimatka, kun ei tosiaan ole minkäänlaista hajua matkustamisesta.
Reissuun lähtijöinä siis minä ja avomieheni, joka on myös samanlainen matkanoviisi.
Valinnan vaikeus!
2
172
Vastaukset
- 085rrgh9odfvdf
Minkälaista lomaa yleensä haluatte? Kaupunki, ranta, risteily, seikkailu?
Karibian risteilyssä kannattaa muistaa että siinä matkan pääpaino on laivalla olemisessa. Satamassa ollaan vain lyhyitä hetkiä. Eli jos laiva alkaa ahdistaa, siinähän olet.
Pakettimatka voi olla hyvä jos on noviisi, mutta jos Euroopassa matkustaa, pärjäätte aivan varmasti ilman oppaita. Olette sivistyneissä maissa ja kouluenglanti ja elekieli riittää. Meksiko, Thaimaa, Fiji voi olla vähän vaativia kohteita ilman matkatoimiston palveluita.
Itse olen eurooppalaisten kaupunkien ystävä, mutta nähtävästi teitä kaukomaat kiinnostaa. Miettikää kuitenkin kannattaisiko ensin käydä lähempänä, Euroopassa on nimittäin rajattomasti nähtävää ja koettavaa. - Reissaaja80
Oletteko harkinneet Madeiraa? Tosi hieno paratiisisaari, mutta lähempänä ja halvempi kuin nuo mainitsemasi kohteet. Mauritius on myös mahtava paikka, mutta kauempana ja kallimpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel384777Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1572692Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1052239Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221744Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781726Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276251507Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671465- 821454
- 731428
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821401