Miten saada tyttö?

Miten saada ihastus alkamaan kanssaan?
Oon ruma.Kuulukoohan tää tänne?
Joo mut kertokaa

11

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruma ja rakastunut

Mun ihastus tanssi mun kaa tänää, vaikka oonko ihan v*tun ruma.
      Rakkaus on sokea :)

• siinpä

noo oo sille ymmärtäväinen jos se puhuu sulle ja hymyile sillai söpösti. ;) jaa jos ette puhu ni kattele välil sitä kun se on jossain lähellä ja sit ku silmäpeli menee pitemmälle rupeet hymyilee sillai pienesti.Kyl se katsoo aina takas jos sitä kiinnostaa ja se huomaasen.
      ja ehkpä sää rupeet pukeutuun silla nykyaikasesti niik ku Hollister ja laitetut hiukset ei mitää sotkukasaa :DD.
      kerro jos oli apuu ;)

• Hei rainbowdash120, sekä Ruma ja rakastunut!

Millä mittaat komeutta/kauneutta? Voi olla että oma käsityksesi itsestäsi on erilainen, kuin muiden. Varmasti sinussa on jotain kaunista! Ulkonäkö ei korvaa sisäistä kauneutta. Sillä, miten kohtelee muita on suurempi merkitys, kuin miltä näyttää ulkoisesti.

Jos ihastus on molemminpuolista, niin hän näkee sinussa jotain yhtä ihanaa kuin sinä hänessä. Miten jos tutustuisit ihastukseesi paremmin, esimerkiksi pyytämällä ulos jätskille? Teistä tulee läheisempiä kun tutustutte paremmin, ja niin ehkäpä joskus teistä voi tulla enemmänkin kuin ystävät :)

Myötätuulta, toivomme teille kaikenlaista hyvää elämänne tielle, toivottavat Jyväskylän Saappaat.

• Arvoisat saappaat

Miksi stalkkaatte kansalaisia sillä sinisellä pakettiautollanne täällä espoossa? Joka viikonloppuinen vittuilunne alkaa jo jyrsimään. Voisitteko ystävällisesti vastata.
        Kiitos.

• rhajghkj
        Arvoisat saappaat kirjoitti:

Miksi stalkkaatte kansalaisia sillä sinisellä pakettiautollanne täällä espoossa? Joka viikonloppuinen vittuilunne alkaa jo jyrsimään. Voisitteko ystävällisesti vastata.
        Kiitos.

Niin ne stalkkaa!! On tullut huomatuks :(

• lifemocker

sun tartteis eka tutustua tyttöön/tyttöihin, että näet onko tästä/näistä sinun kanssasi olemaan vai ei

ei kaikki sovi yhteen suoraan

• minä tiedän

tytön saa kun ajoittaa yhdynnän ennen ovulaatiota ja y kromosomit kuolevat ja x kromosomit säilyvät

• Jeminaaaama

Ei sun tarvitse olla kaunis, riittää luonne ja eleet. Ens kerralla kun kävelet sun ihastuksen ohi, hymyile sille. Se saattaa ensiks ihmetellä miks hymyilet mut sit seuraavalla kerralla kun kävelet sen ohi ja hymyilet jos ihastus edes hieman hymyilee sulle niin sulla saattaa kenties olla mahiksia. Siitä se lähtee. Joskus vaikka vahingossa törmäät häneen ja siitä pyytelet kovasti anteeks ja samalla voi siinä jotain jutella vaikkakin vaan sen hetken. Tottakai tää olis helpompaa jos ihminen ei oo ujo. Itse olen kanssa ollut nuorena todella ujo, ei koskaan saanut mitään sanotuksi koska oli niin paljon jännitystä ilmassa. Mut mut ... ite en osaa varmaan paremmin neuvoa. Tsemppiä!

• Moi "arvoisat Saappaat"!

Minä nyt en ole Espoon Saappaassa, mutta vastaan silti. Ikävä kuulla, että jotkut kokevat Saappaan toiminnan stalkkaukseksi. Se ei ole Saappaan tarkoitus, enkä usko, että mikään Saapasryhmä Suomessa kulkee sillä mielellä, että haluaisivat kytätä nuoria ahdistukseen asti.

Saappaan toiminta perustuu siihen, että aikuiset vapaaehtoiset haluavat antaa vapaa-aikaansa hyvään käyttöön ja olla liikkeellä nuoria varten. Heidän tarkoituksenaan ei ole stalkkailla vaan olla paikalla sitä varten, jos joku haluaa keskustella tai tarvitsee apua. Saapas voi antaa fyysistä apua vaikkapa ensiavun muodossa, mutta usein saapasaiset vaan lähinnä juttelevat ja kyselevät kuulumisia.

Monet nuoret tulevat itse juttelemaan saapaslaisten kanssa. Tarkoituksemme ei ole olla tungettelevia vaan turvallisia aikusia, joille voi luottamuksella kertoa asioita tai soittaa vaikka avuksi jos tiukka paikka tulee. Mutta sun kannattaa varmaan kysellä ja ihmetellä asiaa Espoon saapaslaisten kanssa kun seuraavan kerran näet niitä, ne varmaan vastaa sulle mielellään :)

NettiSaapas
      Sanna

• meinlitenteil

Lopeta ponien katsominen, poneille runkkaaminen, ja heitä ponilelut roskiin. Sitten miehisty, niin saat sen muijan.

• Poneja katson.
        En runkkaa niille ja ei ole ponileluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      174
      1878
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      243
      894
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      68
      816
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe