Puuhakerho Vantaalla

Puuhakerhoon

Hei!
Olemme kaksi 13 v. tyttöä, jotka ajattelivat alkaa pitämään ns. Puuhakerhoa! :)
Kerho olisi suunnattu noin 3-6 vuotiaille tytöille ja pojille.
Me molemmat olemme kokeneita lasten hoidosta, ja jos apua tarvitsisimme, niin meillä olisi aikuisen apua saatavilla.
Kerhossa mm. Askarreltaisiin, ulkoiltaisiin, retkeiltäisiin yms. Hauskaa tekemistä, niin että kukaan ei jää yksin, ja, että kaikilla on hauskaa!

Kerho maksaisi n. 2-3 euroa / 1½ - 2 tuntia.
Kerhossa tarjottaisiin pieni väipala, joten eväitä ei tarvitse mukaan.

^^ Olisiko tuo teidän mielestä hyvä idea, sisätilat meillä olisi jo valmiina. Joten vain lapset puuttuisivat. :)

KAIKKEA SAA KYSYÄ!
Eli siis kysykää vapaasti, me vastaamme.

8

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puuhakerhoon

      Toivoisimme teidän mielipiteitä! :)

    • sind

      On oikein hyvä idea. Ihana kun nuoret suunnittelevat tuollaista. Olette kovin nuoria, mutta onko se este laillisesti kerhon pitämiselle? Kerholaiset olisivat niin pieniä.

      • Puuhakerhoon

        Medän puolesta se ei ollenkaan olisi este, kokemusta on.
        Mutta muuten en kyllä tied :(


    • ikärasismia?ei

      Sovinko mukaan?n 50v leikkisä tytteli etsii päivätoimintaa.Olen kiltti ja kaikkiruokainen.

      • Puuhakerhoon

        Häh?


      • Rane55.
        Puuhakerhoon kirjoitti:

        Häh?

        Minäkin tahtoisin mukaan puuhakerhoon. Voin maksaa enemmän kuin 3e tunnilta. Olen rikas. Ja myöskin leikkisä ja kaikkiruokainen. Ja mulla on 15centtinen.


    • joopsista1

      Hei tytöt!
      Voi olla hiukan hankala saada täysin vieraiden perheiden lapsia kerhoon, joka ei ole minkään järjestön tms tiloissa/järjestämä. Olisiko tuttavapiirissänne sopivia lapsia, joiden kanssa touhuta? Parin edellä olevan pervon kirjoituksetkin jo osoittavat, että omaa lastaan ei uskalla nykypäivänä antaa kenelle tahansa kaitsettavaksi.

      Jos tuttuja lapsia ei ole, ja kuitenkin kerhotoiminta kiinnostaa, on muitakin vaihtoehtoja. Itse olen ohjannut aikoinani (tosin teitä vanhempana, n.16-vuotiaana) seurakunnan puuhakerhoa, ja suosittelenkin teitä ottamaan yhteyttä lähiseurakuntiin. Luulen kyllä, että olette vielä liian nuoria seurakunnan kerhonohjaajiksi, mutta aina kannattaa yrittää! Tsemppiä teille!

      T: entinen puuhakerhonohjaaja/isonen/lasten liikuntakerhojen ohjaaja, nykyinen luokanopettaja :-)

      • Ei pervoilulle

        Paljon myös aikuisia päivähoitopaikoissa.Eikö näitä voisi yhdistää?Kaikenikäiset oppisivat toisiltaan.Ohjaajat toki valvovat ettei pervoiluja tapahdu.Pervotkin oppivat olemaan kuten kunnon ihmiset.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe